Tosi paljon lehtokotiloita luonnossa

Anonyymi-ap

Ne ovat mukavia lemmikkejä, jos niistä pitää huolen . Lehtokotilon touhuja on
kiva seurata.

22

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä! Ei käy aika pitkäksi kun seurailee. Mukava seurata lehtokotiloiden juoksukilpailuja asfaltilla ja kannustaa omaa suosikkia!

      • Anonyymi

        Eivät ne juokse, mutta kuljeskelee paljon. Yllättävää on se, että ne syövät paljon. Voikukanlehtiä, margariinia, kissanruokanappuloita, yms. Pesälaatikko kandee pitää kosteana esim. laittamalla siihen kosteita mainoslehtiä. Ne voi vaihtaa välillä. Yöksi olen laittanu sen laatikon parvekkeelle, koska etana kuljeskelee ja kissa voi syödä sen . Lehtokotilolle on oltava paljon voikukanlehtiä siinä boksissa. Iso pahvilaatikko on hyvä asumus , mutta sehän kostuu, tietenkin. Uusia pahvilaatikoita saa kaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne juokse, mutta kuljeskelee paljon. Yllättävää on se, että ne syövät paljon. Voikukanlehtiä, margariinia, kissanruokanappuloita, yms. Pesälaatikko kandee pitää kosteana esim. laittamalla siihen kosteita mainoslehtiä. Ne voi vaihtaa välillä. Yöksi olen laittanu sen laatikon parvekkeelle, koska etana kuljeskelee ja kissa voi syödä sen . Lehtokotilolle on oltava paljon voikukanlehtiä siinä boksissa. Iso pahvilaatikko on hyvä asumus , mutta sehän kostuu, tietenkin. Uusia pahvilaatikoita saa kaupasta.

        Ai köyhät pitää näitä haitallisia kotiloita lemmikkeinä?


    • Anonyymi

      Jos ei päässä pyöri yhtään mitään, on haitallisen vieraslajin katsominen yhtä jännitys juhlaa.

      • Anonyymi

        Itse olet haitallisempi. Ne on viattomia luontokappaleita, ja niitten on pakko selvitä luonnossa omin keinoin. Ei se ole niitten oma syy. Ne saattavat hyvinkin olla fiksumpia ku tommoset juntit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet haitallisempi. Ne on viattomia luontokappaleita, ja niitten on pakko selvitä luonnossa omin keinoin. Ei se ole niitten oma syy. Ne saattavat hyvinkin olla fiksumpia ku tommoset juntit.

        Äly hoi? Mihin jäit?


    • Anonyymi

      Kotiloista tulee hyviä pihamiehiä ekotorille kun ovat valmiiksi pihalla.

    • Anonyymi

      En tiiä minkä merkkisiä kotiloita oli, mutta talloin muutaman asvalttiin kauppareissulla. Hyvin rusahtaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten liittyy ketjun aiheeseen kyseinen uutinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy ketjun aiheeseen kyseinen uutinen?

        Verrattavissa lehtokoteloon, mutta haitallisempi.


    • Anonyymi

      Lehtokotilot ovat hyvä vaihtoehto. Ne eivät kyttää naisen rahoja, eivät juorua, eivät morkkaa. Eivätkä ole asenteiltaan negatiivisia juntteja.

    • Anonyymi

      Luonnollisesti. Kokoomuskotlilothan ei juurikaan eroa kannibalismista. Raadot kerää hyönteiset samaan kokoon. Se kun on niiden luonto. Luonollisesti.

      • Anonyymi

        Sydän on vasemmalla !


    • Anonyymi

      Karmea kateus iskee, kun huomaan lehtokotilon syömässä voikukan lehtee !

    • Anonyymi

      Ota huomioon lehtokotilon identiteetti.

    • Anonyymi

      Kotiloitten parittelua on kiva katsella.

    • Anonyymi

      Muistakaa, että ne ovat myös syötäviä ja herkullisia!
      Köyhällä ei tosin ole rahaa saati osaamista hoitaa niitä hetki, jotta ovat maukkaampia.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa en suosittele niitä sulle lemmikeiksi. Kaikesta päätellen sinulla on netti ja voit löytää sitäkautta tietoa kotiloitten hoitamisesta. Eihän köyhyys ole mikään este, mutta tyhmyys ja negatiivinen asenne saattaa haitata tiedon omaksumista.


    • Anonyymi

      Itse kun olin työttömänä keräsin metsästä sieniä ja risuja. Kaupungista yläluokan tonttien laidoilta keräsin lehtokotiloita ja heitä keitettiin ja syötiin perunoiden kanssa.

    • Anonyymi

      ootteko antanu nimiä heille?minulla on kaki poika kotiloa. markus ja allan.kaksoset.

      • Anonyymi

        Mulla on Eetu ja Miri. Ne asustelee parvekkeella matalassa pahvilootassa. Mä kerään niille joka päivä voikukanlehtiä, koiranputkien kukintoja, ym. Ne syö jopa leipää ja kissanruokanappuloita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe