Rohkeutta ja määrätietoisuutta

Anonyymi-ap

Ulkomaille muutto parempaan elämään vaatii rohkeutta ja määrätietoisuutta. Monen on otettava riski ja myytävä koko omaisuus ja suoritettava parempaan elämään muutto näin.

Tiesitkö, että parempi elämä ja onnellisuutta ei saavuteta halvalla jauho makkaralla ja siinä voi monen rouvan kakkonen nousta korkeammalle kuin ykkönen. Lihavuus ei ole hyväksi myöskään eläkkeellä ja näin valtio haluaa sinusta eroon mahdollisimman nopeasti.

Mitä onni sitten todellisuudessa on. Se ei ainakaan ole jauhomakkaraa ja veloissa ja peloissa elämistä. Ihminen luotiin paratiisiin ja se olisi onnen tyyssija inhimilliseltä kannalta, kuten luoja on sen tahtonut.

Valtio pyrkii kaiken tavoin hyväksikäyttämään ihmisiä siellä. Eilen oli lehdessä kirjoitus on lihan salakuljetuksesta Suomeen Tallinnasta. Sanoivat se olevan suuri suuri suuri riski ja vaarannettiin ihmisten terveys. Mutta niiltä jäi sattumalta kertomatta, että maailmassa silläkin hetkellä söi olisiko tuhat tai miljardia ihmistä söi lihaa ja myös Tallinnassa. Eli sinua psyykattiin, että kaikki koko muu maailma olisi vaarallinen vaarallinen. Siksi monen pää on mennyt sekaisin, kun kirjoitan täältä Kambodzasta ja olen onnellinen eläkkeellä, koska eläkkeelläni on ostovoimaa täällä.

Metro kirjoittaja sanoi Kunnan metron nenettävän ainakin 2 miljoonaa euroa liputta matkustavista. Nyyh nyyh oli kirjoitus samalla he varastivat niiltä noin 200 miljoonaa tarkistumaksuja. Jäi kertomatta. Rikosilmoituksien tekemiseen kannustetaan ja ilmiantoihin ja pahuuteen, jotta valtio voi sakottaa rahaa... Tallinna tunnelia ei tule, koska valtiosta karkaa porukkaa Viroon. 6 kuukautta saa olla ulkomailla ja sen jälkeen on tultava EU:in, jotta saa kansaneläkettä. Muistakaa aina ja ikuisesti kertoa, niille, että tykkäät matkustaa et asua ulkomailla aina sanotte, että matkustan... Maailmassa sekä huomaa monessa maassa on paljon kaupunkeja ja kyliä.

Parhaita pelotteluita oli kerran TV:ssä, kun katsoin sattumalta, että Thaimaasta tulee vaarallisia tauteja ja yksi oli jopa kuollut. Huusi suu vaahdossa suomalainen kommunistijohtaja. Samaan aikaan Helsingin Marian sairaala laitettiin käyttökieltoon MRS-bakteerin vuoksi ja taisi kuolla, jopa satoja... Oli tulla pissat housuun.. kun nauratti kommunistijohtajan puheet. Niin Taikkuihin lensi aika monta konetta siihen aikaan. Thaimaan turistimäärä oli noin 30 miljoonaa vuodessa...

Toki minä tiedän jo itseni takia, että ulkomaille muutto vaatii rahaa ja pysyvää tuloa. Monella ei ole siihen yksinkertaisrsti varaa, mutta se on yksi astinlauta ja askel parempaan elämään. Eläkkeellä kannattaa nauttia vapaudesta ja terveydestä ja kyllä liikunta ja hyvä ruoka ja positiivinen elämä on sitä ravintoa mitä valtionne vihaa.

Katsokaa ja ymmärtäkää, että hei täällä on ihmisiä ja ne voi todella hyvin. Onko sinulle koskaan sinun TV:stä näytetty hyvää elämää ulkomailla... Serranon perhe oli yksi aikoinaan, mikä käsitteli jokseenkin tavallista elämää Espanjassa. Ne on joko hyvin rikkaita tai hyvin kurjia ja köyhiä... Ei varmasti näytetä mitä saat eläkkeellä vastinetta muissa maissa. Suomessa on maailman siis koko maailman toiseksi korkein veroaste, joten, se tarkoittaa, että muualla on halvempaa ja näin varmasti myös parempaa... Länsimaissa talous ja hyvinvointi perustuu kulutukseen ja kommunismissa valtio keskeisyyteen.. ja varmasti kommunistinen maa on täynnä sääntöjä.

Älä pelkää katso tubesta hae englanniksi... Pari suomenkielistä tubettajaa on Aasiassa...

9

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä muistan, kuinka monesti minä rukoilin jumalaa Jeesusta Kristusta, että pääsisin asumaan Aasiaan. En toivonut paljoa rahaa, vaan sellaista keskinkertaista tuloa, jolla täällä tulee kohtuudella toimeen. Nyt sitten olen päässyt TK-eläkkeelle ja olen asunut Kambodzassa liki 5 vuotta.

      Minun on pakko myöntää, että toiveeni on toteutunut ja minua on kuunneltu myös taivaissa. Siitä minä olen teille kertomassa, että maailmassa on vaihtoehtoja. Minä ja monet muut täällä esim Tubettajat tubella olemme eläviä todisteita

      • Anonyymi

        Eipä siinä jumalan tai Jeesuksen jeesaamista tarvi päästäkseen muuttamaan jonnekin Aasiaan.

        Suomi on vapaa maa, josta voi vapaasti muuttaa mihin tahansa. Ja työeläkettäkin Suomessa maksetaan asuipa missä tahansa maailmassa ja sen taso riittää varmasti köyhissä maissa, kun se riittää varsin kalliissa Suomessakin, jos työelämä on aikanaan kiinnostanut tai ei muita esteitä ole ollut.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17915561l

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eesti / Viro on EU ja sengenmaa.

    • Anonyymi

      Muistelin, kuinka kurjaa minullakin oli siellä Kolhoosissa mutta ne kommunisti mulkutxxxx ei uskoneet mihin minä pystyin. Ei se tietenkään ollut heidän lakiensa mukaista oikeastaan koskaan minun elämässäni siellä. Se on mahtava saavutus elämässä. 5 lasta ja vielä kaksi kielisiä. Ei velkaa ja heitin itseni eläkkeelle 54 vuotiaana ja olen matkustanut aika aika paljon. Joo yli 40 kertaa Thaimaassa ja ipanat olleet mukana myös muutamia kertoja. Euroopassa olin usein.. toki Norwegixxx auttoi paljon. Toin tupakat ja viinat ja mitä nyt oli businesksiä. Aina niistä lipuista jonkin verran sai vielä alennuksia siten. Kuten olen kertonut kansaneläkettä nauttiville, että vie mennessä ja tuo tullessa... Koska 6 kuukauden välein on käytävä leimaamassa. Kuulin myös, että Kelalle voi ilmoittaa muun syyn .. miksi eleilee ulkomailla... Joten sen voi tarinoida myös näin... Kaveri kertoi asuneen jo 8 vuotta ulkomailla... Mutta kun sanoo aina, että matkustelee ja ei koskaan sano asuvansa ... Niin ei ongelmia sen kuuden kuukauden kanssa.

      Kyllähän se oli kovaa aikaa ennen eläkettä siellä, oli jopa 300 euroa käteen jäävä osuus kuukaudessa... No, se korvattiin kunnan sosiaalitoimen kautta sitten toisella yrittämällä jäi mieleen... Yrittivät ajaa minua ulos asunnosta. (Kela). Minulla oli pieni studio siellä ja tein valokuvauksia myös ja myin pimeästi vähän kaikkea. Siksi huomasin kommunistinen lehtijutun Romaniasta, kun kuvat kävi silmiin.. kun oli kukatkin haalistuneet. Antiikista sai hyvin rahaa huutokauppa businesksistä.

      Niin, jos siellä meinaa pärjätä työelämän aikana, niin kyllä jokainen tili on sijoitettava ja siitä on saatava voittoja miten vain. Tein aika kovaa ja siksi pärjäisin... Myös lääkäri kannattaa valita hyvin.. kun hakee eläkkeelle. Yksi lääkäri ryjtyi nauramaan, kun kun kysyin eläkkeelle, etteikö sinusta olisi mihinkään työhön... Minä sanoin, että muista, että minä maksan ja valitsen lääkärin. Suomi mulkxxx on Suomi mulkxxx ja se siitä... Ulkomainen lääkäri kirjoitti minut eläkkeelle... Joten näin se menee... Nyt voi Kerto jo vapaasti, sillä siitä saattaa tulla kallis paukku kommunistille jos alkaa mulkkaamaan... Tiedoksi, että heti myytte kaiken pois ja ulkomaille, kun pääsette eläkkeelle, varsinkin TK-eläkkeelle. Minä tykkään, kun ne itkee krokotiilin kyyneleitä.

      Onhan se elämä täällä ihan toisenlaista. Onhan se selvää, että kommunitien kylässä on maailman siis koko maailman toiseksi korkein veroaste... Ettekö te siellä ole kaikki toveri suomalainen... Ainakin mitä lehtiä lukee... Kaikki samaa suomalainen toveri... Toveri juo vain suomalaista sitä ja tätä. Toveri suomalainen syö vain sitä ja tätä.

      Täällä muualla voi syödä ihan ruuan ja aineksien omilla nimillä.

      • Anonyymi

        Autuas se mies,
        joka ei vaella jumalattomain neuvossa
        eikä astu syntisten teitä
        eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
        vaan rakastaa Herran lakia
        ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!
        Hän on niinkuin istutettu puu
        vesiojain tykönä,
        joka antaa hedelmänsä ajallaan
        ja jonka lehti ei lakastu;
        ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
        Niin eivät jumalattomat!
        Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla
        eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
        Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien,
        mutta jumalattomain tie hukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autuas se mies,
        joka ei vaella jumalattomain neuvossa
        eikä astu syntisten teitä
        eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
        vaan rakastaa Herran lakia
        ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!
        Hän on niinkuin istutettu puu
        vesiojain tykönä,
        joka antaa hedelmänsä ajallaan
        ja jonka lehti ei lakastu;
        ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
        Niin eivät jumalattomat!
        Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla
        eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
        Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien,
        mutta jumalattomain tie hukkuu.

        Ei valtiolta ja kunnalta voi varastaa jos sitä tarkoitit. Eikö ne kommunisti johtajat suu vaahdossa huuda, että valtion ja kunnan omaisuus on yhteistä.... Mä vain otin omani


      • Anonyymi

        Ai, jaa olet asunut Neuvostoliitossa , nykyisessä Venäjässä.


    • Anonyymi

      Pysyn täällä, en halua myydä taloani , enkä mökkiäni ja autoani, moottoripyörä on ainoa josta voin luopua, viihdyn täällä erinomaisesti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      133
      3188
    2. 121
      1405
    3. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      135
      1253
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1142
    5. Rauhaa et tule koskaan saamaan

      Me olemme sodassa nyt ja ikuisesti
      Ikävä
      76
      952
    6. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      814
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      802
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      42
      793
    9. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      68
      785
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      72
      783
    Aihe