miesten nännit

Anonyymi-ap

Kiihotutko toisen miehen nänneistä?. Kovat ja terhakkaat nännit saavat omani koviksi myös.Itsetyydytyksen aikana tykkään puristella ja vääntää niitä paljon kovaakin

28

882

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tykkään omia hivellä ja hellästi puristella. Aika pienet on.

      • Anonyymi

        👌Jes


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17915611T

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä ne kiihottaa. Toisilla miehillä näkee melko pitkiäkin nännejä. Omat sellaiset laakanännit. Haluaisin olla toisen miehen sylissä ja lutkuttaa nisää

      • Anonyymi

        kuulostaa kivalta


      • Anonyymi

        Tule minun syliini saat lutkuttaa tissejäni kunnes haluat laueta minun suuhuni,


    • Anonyymi

      Itsellä mieheksi isot rinnat ja nännit jopa hävettää kun paidan alta nännit pullottaa.
      Miehillä imetän kaluani silloi tällöin, usein imijä haluu imee nännejäni myös kommentoivat nais hormoonia mulla paljon. M 55v

      • Anonyymi

        Totta miehellä liikaa naishormoonia luonnostaan. Imiessä voi erittää myös nesteitä...


      • Anonyymi

        Minulla on isot rinnat. Gynekomastia oli todettu jo aiemmin ja armeijan terveystarkastuksessa lääkäri kysyi että haluanko niistä eroon. Olisin saanut leikkauksen silloin ilmaiseksi. Mutta kun halusin armeijaan ja niistä ei mitään haittaa ollut, eikä kukaan ole niistä kiusannut tms. niin en halunnut leikkauspöydälle. Nuorena kun onnettomuuden jälkeen lihoin, nuo tissit sai vain enemmän massaa. Vanhempana kun laihduin niistä tuli roikkuvat mutta nyt ne saa hyvin omaan suuhun imettäväksi eikä tarvitse tukea enää.

        Vanhempana näitä aloin arvostamaankin, koska nämä näyttävät tisseiltä. Joskus olen miettinyt että pitäisikö laittaa vähän täytettäkin näihin että saisi vähän ryhtiä, mutta sitten ei pystyisi imemään ja kun ei ole ketään joka imisi säännöllisesti niin näillä nyt mennään. Kun näitä on nyt parikymmentä vuotta itsekseen imenyt, nännit ovat kuin imettäneillä naisilla, isot ja paksut ja herkät.

        Jos näitä pitää piilotella, olen pukenut paksumman t-paidan tai vastaavan alle nimenomaan noiden tököttävien nännien vuoksi koska ne näkyy kauaksi. Mutta kokoa en ole jaksanut peitellä koskaan. Vanhemmiten sekin on yks ja sama mitä joku niistä ajattelee. Joskus otin projektiksi että saisin niistä maitoa tulemaan, hieroin ja vaivasin niitä, mutta eipä näkynyt maitoa.


      • Anonyymi

        Kuulostaa kivalta. Haluaisin mielellään imeä niin rintojani kuin munaasikin.
        M 54


    • Anonyymi

      Itselläni aika isot ja erittäin herkät. Olisi hienoa tavata joku jota sellaiset kiihottaa!

      • Anonyymi

        Viikko sitten sänkyssä himokkaan top miehen kanssa, imi nännejäni samalla pani tosi hyvin, laukesin suoli orgasmin kunnolla. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikko sitten sänkyssä himokkaan top miehen kanssa, imi nännejäni samalla pani tosi hyvin, laukesin suoli orgasmin kunnolla. M 60v

        Kunnon pano teil👍👍


      • Voi, enpä tiedä paljoakaan kiihottavampaa kuin imeää ja lutkuttaa miehen nännejä. Ai että. Sitä voi vain jatkaa ja jatkaa….


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Voi, enpä tiedä paljoakaan kiihottavampaa kuin imeää ja lutkuttaa miehen nännejä. Ai että. Sitä voi vain jatkaa ja jatkaa….

        Mielellään antaisin imeä.. M 60v


    • Anonyymi

      Olen pumppaillut nännejäni silloin tällöin, ja ne on jääny aika isoiks ja pulleiks. Kyllä ne katseita herättää. Seksihommissa sekä naiset että miehet haluu leikkii niillä ja imee niitä.

      • Anonyymi

        Haluaisin kyllä minäkin hyväillä ja imeskellä niitä, ilisi ihanaa ja saisi molemmat siitä kunnolla nauttia. Ja sinäkin saisit minulta ihanaa seksiä omaan makuusi.


    • Anonyymi

      Haluisin antaa ja ottaa.mulla isot ja herkät nännit M70.013 alue.

    • Anonyymi

      käytän tank top paitoja,kiimasesti näkyy kovat nännit sivuilta

      • Anonyymi

        Valkoinen ohut paita itselläni, nännit koholla hyvin. Eilen kävin levarilla imettämässä vahempi mies nautti nänneistäni, oli aivan otettu miten hyvin maitoa eritin. Juuri lypsän rintapumpulla kotona, pakko kun paita kastuu jos tyhjennystä tee. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoinen ohut paita itselläni, nännit koholla hyvin. Eilen kävin levarilla imettämässä vahempi mies nautti nänneistäni, oli aivan otettu miten hyvin maitoa eritin. Juuri lypsän rintapumpulla kotona, pakko kun paita kastuu jos tyhjennystä tee. M 61v

        Saisit minusta vaki imijän olen vaan Kuopiossa.
        Lueskelin netissä miehet rinnat toimii samaan tapaan kuin naisen, mies pystyy imettää myös vauvaa. Sulla varmaan hyvät kiinteät rinnat kuin urhelija nuorella naisella. Pääsisinpä sänkyyn kanssasi imemään rintojasi, imisin myös kaluasi mielellään. M 68v Kuopion leski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit minusta vaki imijän olen vaan Kuopiossa.
        Lueskelin netissä miehet rinnat toimii samaan tapaan kuin naisen, mies pystyy imettää myös vauvaa. Sulla varmaan hyvät kiinteät rinnat kuin urhelija nuorella naisella. Pääsisinpä sänkyyn kanssasi imemään rintojasi, imisin myös kaluasi mielellään. M 68v Kuopion leski

        Kiva saada tollanen viesti! Nuorempana ujostutti kun rinnat kuin tytöillä, kaverit välillä naljaili. Tiedostan itse ropassani iso osa naista, hyväksynyt jopa vanhempana ylpeä siitä. Naisetkin kiinnitää huomion missä liikunkin, eniten tykkään miesten katseista. Moni mies nauttinut rinnoistani ja tykännyt kun pystyn tuottaa maitoa imettäessä. Tykkään myös panemisesta samaan aikaan jolloin maidon tulo runsasta. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva saada tollanen viesti! Nuorempana ujostutti kun rinnat kuin tytöillä, kaverit välillä naljaili. Tiedostan itse ropassani iso osa naista, hyväksynyt jopa vanhempana ylpeä siitä. Naisetkin kiinnitää huomion missä liikunkin, eniten tykkään miesten katseista. Moni mies nauttinut rinnoistani ja tykännyt kun pystyn tuottaa maitoa imettäessä. Tykkään myös panemisesta samaan aikaan jolloin maidon tulo runsasta. M 61v

        Miten olet saanut tuon maidontulon alkamaan. Itsellä päivittäin monen tunnin sessiot, imuttamiset, pumppaamiset, hieronnat, eikä mitään. Hankin sähköpumpunkin, mutta siinä se vaan lypsytti. Hiki tuli otsalle ja mällit käsille, mutta ei tippaakaan maitoa. Kateellinen olen. Oletko kokeillut paljonko saat tuotettua maitoa lasiin kun pidät hetken taukoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet saanut tuon maidontulon alkamaan. Itsellä päivittäin monen tunnin sessiot, imuttamiset, pumppaamiset, hieronnat, eikä mitään. Hankin sähköpumpunkin, mutta siinä se vaan lypsytti. Hiki tuli otsalle ja mällit käsille, mutta ei tippaakaan maitoa. Kateellinen olen. Oletko kokeillut paljonko saat tuotettua maitoa lasiin kun pidät hetken taukoa?

        Tykkään olla juuri tälläinen! Aluksi rintani eivät tuottaneet maitoa vaan kirkasta nestettä kun imettiin. Aloin hieromaan hellästi päivittäin myös suihkussa miedon pesuaineen kanssa, tärkein sisäinen naisena olo, eli henkisesti olen nainen jatkuvasti. Aloin käyttää naisille tarkoitettuja hormooni valmisteita, huomasin muutoksen koko kehossanl. Lihakset esim. jaloissa muuttuivat sulavammaksi myös karvoitus väheni, ehkä isoin muutos ääneni muuttui. Lypsäessä saan tulee yhteensä molemmista rinnoista, ison juoma lasillisen kerta pumppauksella. Pidän taukoo töiden vuoksi lypsämisessä, muuten vuotoa tulee töissä. Tuotto lähtee nopsaan liikkeele taasen uudelleen, tapaan imijä miehen aina saa kyllä maitoa. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään olla juuri tälläinen! Aluksi rintani eivät tuottaneet maitoa vaan kirkasta nestettä kun imettiin. Aloin hieromaan hellästi päivittäin myös suihkussa miedon pesuaineen kanssa, tärkein sisäinen naisena olo, eli henkisesti olen nainen jatkuvasti. Aloin käyttää naisille tarkoitettuja hormooni valmisteita, huomasin muutoksen koko kehossanl. Lihakset esim. jaloissa muuttuivat sulavammaksi myös karvoitus väheni, ehkä isoin muutos ääneni muuttui. Lypsäessä saan tulee yhteensä molemmista rinnoista, ison juoma lasillisen kerta pumppauksella. Pidän taukoo töiden vuoksi lypsämisessä, muuten vuotoa tulee töissä. Tuotto lähtee nopsaan liikkeele taasen uudelleen, tapaan imijä miehen aina saa kyllä maitoa. M 61v

        Kerroit hyvin, mitään salaamatta. Kiitos sulle! M 77v


    • Anonyymi

      Tapasin noin 10v sitten vanhemman miehen, itse olin 37 ja mies oli noin 60.
      Mies halusi nuolla peppureikääni. Näin hän esitti toiveen puhelimessa.
      Kävin huolellisesti suihkussa, puin ylläni läpikuultavat pitsistringit, verkkarit ja t-paidan.
      Sovimme tapaamispaikaksi läheisen soramontun jossa oli kohtuu tiheää mänty-ja koivupuskia.
      Siellä tavattiin. Keimailin miehen edessä ja riisuin t-paidan.
      Pudotin myös verkkarit nilkkoihin, vanha mies innostui kun näki pyöreän peppuni ja pienet naisten stringit, hän suuteli pakaroitani ja hieroi kakuani joka ei enää kunnolla mahtunut pikkupöksyihin. Terska tuli esille, mies otti terskan suuhunsa, tuntui hurjan hyvälle ja meinasin jo laueta.
      Mies riisui stringit, riisui myös omat vaatteensa, miehellä oli suurempi kalu kuin mulla, tartuin kaluun ja tein runkkausliikkeitä, painoin pakataan kalua vasten.
      Mies käski minut konttausasentoon. Meni taakseni ja levitti pakaroitani, kuin sähköisku meni vartaloni lävitse kun tunsin miehen kielen peppureilällä ja parransängen pakaroissani. Mies puristelin kiveksiäni samalla kuin nuoli peppuani. Välillä vaihdettiin asentoa ja mies nuoli myös nännejäni. Seuraavaksi mies meni selälleen maahan ja käsi minun laskeutua kasvojen päälle, laskin peppuni hänen suulleen, tunsin kielen menevän syvemmälle peppureikään, mies runkkasi samalla kaluani, voihkin miehelle että minulle tulee pian, mies antoi luvat että tule vaan ja niin sain hurjan orgasmin. Lienee elämäni paras orkku ja paras seksisessio.

      • Anonyymi

        Ai kun kuulosti hyvältä. Haluisin myös nuolla ja imeä sun pyllyäsi ja imaista lopuksi kullistasi spermat loppuun asti. Missä päin vaikutat, nyt jo kulli jäykkänä kun aattelenkin


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Kuts­­um­­me sinu­t käymään u­­­ude­ssa cha­tis­­­sa! Meitä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://armtown.com/H/G9k5U6

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe