Päivä se on maanantaikin

🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa.

Viileässäkään ei tunteet jäähdy 🤗

14

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hottista, siellä sitten♥️

      • Onhan tuo kohde omaa laatuaan ❤


    • Anonyymi

      Pitääks tähän alkaa nyt kertoon ylitse vuotavasta rakkaudests sinuun?

      Sitäkö haet helsinkiläinen?

      • Ihan sama mitä täällä lukee, kun ne tunteet on ruudun tällä puolella tulleet. Sitäpaitsi olen espoolainen.

        Mun mielestä mun aloitukset eivät ole mitenkään ylitsevuotavan tunteellisia. Ja jos jotain tunteeseen viittaavaa löytyy niin sille on yksi spessu espoolainen kohde!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ihan sama mitä täällä lukee, kun ne tunteet on ruudun tällä puolella tulleet. Sitäpaitsi olen espoolainen.

        Mun mielestä mun aloitukset eivät ole mitenkään ylitsevuotavan tunteellisia. Ja jos jotain tunteeseen viittaavaa löytyy niin sille on yksi spessu espoolainen kohde!

        Hei!!! Se randomikin on!!!

        Te olisitte hyvä mätsi. Molemmat täällä! Molemmat äänessä jatkuvasti! Molemmat huomioihakuisia! Molemmat omii! Molemmat pitää palstaa seuranhaku paikkana!

        Miks ette sovi tärskyjä vaikka siihen isoon omenaan huomiseksi kello 16.30?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei!!! Se randomikin on!!!

        Te olisitte hyvä mätsi. Molemmat täällä! Molemmat äänessä jatkuvasti! Molemmat huomioihakuisia! Molemmat omii! Molemmat pitää palstaa seuranhaku paikkana!

        Miks ette sovi tärskyjä vaikka siihen isoon omenaan huomiseksi kello 16.30?

        Vai oikein molemmat äänessä jatkuvasti! Nytkin tämä mun aloitus oli vajonnut kolme sivua taaksepäin, eli välissä oli 48 kappaletta muita aloituksia. Kommenteista puhumattakaan.
        En edes ole "ominut" mitään, enkä hae täältä mitään seuraa.

        Pitäisiköhän sinun pysytellä vain omissa treffeissäsi, eikä keksiä mitään mielikuvituksellisia juttuja toisten tekemisistä.


    • Anonyymi

      Ei jäähdy Ei tunteet sateesta huolimatta. 🤗💔

      • Juu ja kesäsade ei yhtään haittaa. Luonto kaipaa nyt vettä. Kastuneet vaatteet kuivuu äkkiä. Vanha sanonta onkin, että kesä kuivaa minkä kasteleekin!


    • Anonyymi

      Ai maanantai on päivä? Uutta tietoa.

      • Aina sitä oppii jotakin jopa ikävä-palstalla.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Aina sitä oppii jotakin jopa ikävä-palstalla.

        Totta, totta. Tästäkin paikasta siis selvästi jotain hyötyä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, totta. Tästäkin paikasta siis selvästi jotain hyötyä...

        Tarkoitus ei ollut sivistää ihmisiä, vaan tuo aloituksen otsikko tulee siitä, kun työssä kävijät valittelevat maanantaista, kun se on eka työpäivä viikonloppuvapaan jälkeen.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tarkoitus ei ollut sivistää ihmisiä, vaan tuo aloituksen otsikko tulee siitä, kun työssä kävijät valittelevat maanantaista, kun se on eka työpäivä viikonloppuvapaan jälkeen.

        Ymmärsin kyllä pointtisi, no worries.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä pointtisi, no worries.

        Kiva! En aina tiedä mikä on vitsiä ja mikä naljailua. 😊


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe