Ihan sama mitä täällä lukee, kun ne tunteet on ruudun tällä puolella tulleet. Sitäpaitsi olen espoolainen.
Mun mielestä mun aloitukset eivät ole mitenkään ylitsevuotavan tunteellisia. Ja jos jotain tunteeseen viittaavaa löytyy niin sille on yksi spessu espoolainen kohde!
0Äänestä
Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihan sama mitä täällä lukee, kun ne tunteet on ruudun tällä puolella tulleet. Sitäpaitsi olen espoolainen.
Mun mielestä mun aloitukset eivät ole mitenkään ylitsevuotavan tunteellisia. Ja jos jotain tunteeseen viittaavaa löytyy niin sille on yksi spessu espoolainen kohde!
Hei!!! Se randomikin on!!!
Te olisitte hyvä mätsi. Molemmat täällä! Molemmat äänessä jatkuvasti! Molemmat huomioihakuisia! Molemmat omii! Molemmat pitää palstaa seuranhaku paikkana!
Miks ette sovi tärskyjä vaikka siihen isoon omenaan huomiseksi kello 16.30?
Te olisitte hyvä mätsi. Molemmat täällä! Molemmat äänessä jatkuvasti! Molemmat huomioihakuisia! Molemmat omii! Molemmat pitää palstaa seuranhaku paikkana!
Vai oikein molemmat äänessä jatkuvasti! Nytkin tämä mun aloitus oli vajonnut kolme sivua taaksepäin, eli välissä oli 48 kappaletta muita aloituksia. Kommenteista puhumattakaan. En edes ole "ominut" mitään, enkä hae täältä mitään seuraa.
Pitäisiköhän sinun pysytellä vain omissa treffeissäsi, eikä keksiä mitään mielikuvituksellisia juttuja toisten tekemisistä.
Totta, totta. Tästäkin paikasta siis selvästi jotain hyötyä...
Tarkoitus ei ollut sivistää ihmisiä, vaan tuo aloituksen otsikko tulee siitä, kun työssä kävijät valittelevat maanantaista, kun se on eka työpäivä viikonloppuvapaan jälkeen.
0Äänestä
Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Tarkoitus ei ollut sivistää ihmisiä, vaan tuo aloituksen otsikko tulee siitä, kun työssä kävijät valittelevat maanantaista, kun se on eka työpäivä viikonloppuvapaan jälkeen.
Vastaukset 14
Vanhimmat
Hottista, siellä sitten♥️
Onhan tuo kohde omaa laatuaan ❤
Pitääks tähän alkaa nyt kertoon ylitse vuotavasta rakkaudests sinuun?
Sitäkö haet helsinkiläinen?
Hei!!! Se randomikin on!!!
Vai oikein molemmat äänessä jatkuvasti! Nytkin tämä mun aloitus oli vajonnut kolme sivua taaksepäin, eli välissä oli 48 kappaletta muita aloituksia. Kommenteista puhumattakaan.
En edes ole "ominut" mitään, enkä hae täältä mitään seuraa.
Pitäisiköhän sinun pysytellä vain omissa treffeissäsi, eikä keksiä mitään mielikuvituksellisia juttuja toisten tekemisistä.
Ei jäähdy Ei tunteet sateesta huolimatta. 🤗💔
Juu ja kesäsade ei yhtään haittaa. Luonto kaipaa nyt vettä. Kastuneet vaatteet kuivuu äkkiä. Vanha sanonta onkin, että kesä kuivaa minkä kasteleekin!
Ai maanantai on päivä? Uutta tietoa.
Aina sitä oppii jotakin jopa ikävä-palstalla.
Totta, totta. Tästäkin paikasta siis selvästi jotain hyötyä...
Ymmärsin kyllä pointtisi, no worries.
Kiva! En aina tiedä mikä on vitsiä ja mikä naljailua. 😊