Päivä se on maanantaikin

🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa.

Viileässäkään ei tunteet jäähdy 🤗
14252
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Hottista, siellä sitten♥️

Äänestä
  • Aloittaja

Onhan tuo kohde omaa laatuaan ❤

Äänestä

Pitääks tähän alkaa nyt kertoon ylitse vuotavasta rakkaudests sinuun?

Sitäkö haet helsinkiläinen?

Äänestä
  • Aloittaja

Ihan sama mitä täällä lukee, kun ne tunteet on ruudun tällä puolella tulleet. Sitäpaitsi olen espoolainen.

Mun mielestä mun aloitukset eivät ole mitenkään ylitsevuotavan tunteellisia. Ja jos jotain tunteeseen viittaavaa löytyy niin sille on yksi spessu espoolainen kohde!

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Ihan sama mitä täällä lukee, kun ne tunteet on ruudun tällä puolella tulleet. Sitäpaitsi olen espoolainen.

Mun mielestä mun aloitukset eivät ole mitenkään ylitsevuotavan tunteellisia. Ja jos jotain tunteeseen viittaavaa löytyy niin sille on yksi spessu espoolainen kohde!

Hei!!! Se randomikin on!!!

Te olisitte hyvä mätsi. Molemmat täällä! Molemmat äänessä jatkuvasti! Molemmat huomioihakuisia! Molemmat omii! Molemmat pitää palstaa seuranhaku paikkana!

Miks ette sovi tärskyjä vaikka siihen isoon omenaan huomiseksi kello 16.30?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00005 kirjoitti:

Hei!!! Se randomikin on!!!

Te olisitte hyvä mätsi. Molemmat täällä! Molemmat äänessä jatkuvasti! Molemmat huomioihakuisia! Molemmat omii! Molemmat pitää palstaa seuranhaku paikkana!

Miks ette sovi tärskyjä vaikka siihen isoon omenaan huomiseksi kello 16.30?

Vai oikein molemmat äänessä jatkuvasti! Nytkin tämä mun aloitus oli vajonnut kolme sivua taaksepäin, eli välissä oli 48 kappaletta muita aloituksia. Kommenteista puhumattakaan.
    En edes ole "ominut" mitään, enkä hae täältä mitään seuraa.

Pitäisiköhän sinun pysytellä vain omissa treffeissäsi, eikä keksiä mitään mielikuvituksellisia juttuja toisten tekemisistä.

Äänestä

Ei jäähdy Ei tunteet sateesta huolimatta. 🤗💔

Äänestä
  • Aloittaja

Juu ja kesäsade ei yhtään haittaa. Luonto kaipaa nyt vettä. Kastuneet vaatteet kuivuu äkkiä. Vanha sanonta onkin, että kesä kuivaa minkä kasteleekin!

Äänestä

Ai maanantai on päivä? Uutta tietoa.

Äänestä
  • Aloittaja

Aina sitä oppii jotakin jopa ikävä-palstalla.

Äänestä

Aina sitä oppii jotakin jopa ikävä-palstalla.

Totta, totta. Tästäkin paikasta siis selvästi jotain hyötyä...

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00007 kirjoitti:

Totta, totta. Tästäkin paikasta siis selvästi jotain hyötyä...

Tarkoitus ei ollut sivistää ihmisiä, vaan tuo aloituksen otsikko tulee siitä, kun työssä kävijät valittelevat maanantaista, kun se on eka työpäivä viikonloppuvapaan jälkeen.

Äänestä

Tarkoitus ei ollut sivistää ihmisiä, vaan tuo aloituksen otsikko tulee siitä, kun työssä kävijät valittelevat maanantaista, kun se on eka työpäivä viikonloppuvapaan jälkeen.

Ymmärsin kyllä pointtisi, no worries.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00008 kirjoitti:

Ymmärsin kyllä pointtisi, no worries.

Kiva! En aina tiedä mikä on vitsiä ja mikä naljailua. 😊

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa.

Viileässäkään ei tunteet jäähdy 🤗

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu