Taas meni alatukivarret ja raidetangot vaihtoon. Melkein joka vuosi saa näitä uusia, vittu mitä paskaa. Vitutus lisääntyy elf corporeissonin kanssa.
Ehhehe leima ehhehe
37
626
Vastaukset
- Anonyymi
Taas meni alatukivarret,,,,,,mites ylätukivarret
- Anonyymi
Ei ole ylätukivarsia, on vaan iskarit ja jouset yläpuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ylätukivarsia, on vaan iskarit ja jouset yläpuolella.
Meinasit siis varmaan iskareita. Niiden arvot oli 64,60,52,48.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ylätukivarsia, on vaan iskarit ja jouset yläpuolella.
Ei ole ylätukivarsia......On kyllä jos auto on katollaan !!
- Anonyymi
Kivoja provoja.
- Anonyymi
Bemarissa noi menee vaihtoon joka toinen vuosi, joten melkein yhtä hyviä.
- Anonyymi
Toyotaan vaihdetaan aina ennen katsastusta katsastushuollossa tai isossa huollossa.
- Anonyymi
No ei aivan mutta säädöt menee Bemarissa joka vuosi no liian leveillä renkailla pitää kurvailla ja ajaa epämukavasti,
siksi kai niitä saa oikoa että auto kulkisi suoraan ,,ei uskalla ratista päästää...
samaa muuten mersussa!
Niin miksi volkkari kulkee vakaammin eikä hae kaikkea uraa ja voi ajaa huolettomammin kurviin...
- Anonyymi
Juo vähemmin laageria ja tapsaa ja vaihda autosi uudempaan.
- Anonyymi
Miten ne uuden auton alustan osat kestää paremmin? Uudet alustan osat tässäkin on vuosittain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne uuden auton alustan osat kestää paremmin? Uudet alustan osat tässäkin on vuosittain.
Olen tehnyt havainnon, että monessa merkissä tukivarsien kumipuslat kestää alkuperäisinä 200 - 300 tkm ajon, mutta jos haet siihen kohtaan tarvikeosan, se kestää vain 20 - 40 tkm.
Ilmeisesti kumiosan tai sen vulkanoinnin tekeminen on sellainen taitolaji joka ei tarvikeosien valmistajilta onnistukaan ihan tuosta vaan.
Niitä harvinaisia paikkoja joihin suosittelisin alkuperäistä osaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt havainnon, että monessa merkissä tukivarsien kumipuslat kestää alkuperäisinä 200 - 300 tkm ajon, mutta jos haet siihen kohtaan tarvikeosan, se kestää vain 20 - 40 tkm.
Ilmeisesti kumiosan tai sen vulkanoinnin tekeminen on sellainen taitolaji joka ei tarvikeosien valmistajilta onnistukaan ihan tuosta vaan.
Niitä harvinaisia paikkoja joihin suosittelisin alkuperäistä osaa.Eipä ole missään muussa kuin toyotassa meikällä kestänyt 200-300tkm. Renuissa on aina mennyt vaihtoon 150tkm kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole missään muussa kuin toyotassa meikällä kestänyt 200-300tkm. Renuissa on aina mennyt vaihtoon 150tkm kohdalla.
Renuissa on aina mennyt vaihtoon 150tkm kohdalla.........vai on mennyt ylätukivarren puslat Renaultissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole missään muussa kuin toyotassa meikällä kestänyt 200-300tkm. Renuissa on aina mennyt vaihtoon 150tkm kohdalla.
"Eipä ole missään muussa kuin toyotassa meikällä kestänyt 200-300tkm."
Peugeot 406, mittarissa 405 tkm, alkuperäiset puslat paikallaan. - Anonyymi
No ei vaikuta asiaan....puolikas Tapio n. 15€ vaikka joka viikko yhden pullon joisi on se vasta yksi osamaksu erä!n.780€
- Anonyymi
MUISTAKEE. ILMAN VIINAA ELÄMÄ SUO PIINAA!
- Anonyymi
Ilman viinaa daciani mua piinaa! Näin on näreet!
- Anonyymi
Joo sellaasia murheita tuppaa oleen teillä Toyotamiähillä.
- Anonyymi
Edellinen auto oli toyota yaris. Vielä 250tkm kohdalla oli alkuperäiset alatukivarret. Hemmetin umpiruosteessa rumat ja iljettävät, mutta välyksettömät. Nyt juuri vaihdoin relluun 160tkm kohdalla, aivan uuden näköiset kiiltävät tuli pois, mutta välystä niin puslissa kuin pallonivelissä. Edellinen merkintä huoltokirjassa alatukivarsien vaihdosta 70tkm kohdalla. Kertokaa vaan satuja itsellenne toyotista jos se auttaa nukkumaan paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen auto oli toyota yaris. Vielä 250tkm kohdalla oli alkuperäiset alatukivarret. Hemmetin umpiruosteessa rumat ja iljettävät, mutta välyksettömät. Nyt juuri vaihdoin relluun 160tkm kohdalla, aivan uuden näköiset kiiltävät tuli pois, mutta välystä niin puslissa kuin pallonivelissä. Edellinen merkintä huoltokirjassa alatukivarsien vaihdosta 70tkm kohdalla. Kertokaa vaan satuja itsellenne toyotista jos se auttaa nukkumaan paremmin.
Montako polttoaineen täyttöputkea sellaista peltistä olet vaihtanut Yarikseesi , sitten kun niitä menee ajat soratiellä ja silloin kuluu tukivarret ja kaikki koko etukelkka heläjää holtittomasti....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako polttoaineen täyttöputkea sellaista peltistä olet vaihtanut Yarikseesi , sitten kun niitä menee ajat soratiellä ja silloin kuluu tukivarret ja kaikki koko etukelkka heläjää holtittomasti....
Kyllä aiheuttaa harmia kun peltiputki ruostuu alla 120tkm ajetussakin ja ensin on käyntivikaa kun vettä bensassa vaihdetaan puolista alkaen ja kallista huvia....sitten bensapumppua releineen ja ohjainta yms...ja syy on siinä kun ruosteinen puhjennut polttoaine putki päästää kakkavettä tankkiin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aiheuttaa harmia kun peltiputki ruostuu alla 120tkm ajetussakin ja ensin on käyntivikaa kun vettä bensassa vaihdetaan puolista alkaen ja kallista huvia....sitten bensapumppua releineen ja ohjainta yms...ja syy on siinä kun ruosteinen puhjennut polttoaine putki päästää kakkavettä tankkiin....
Missä yariksessa moinen putki on peltiä??? Muoviputki siellä on ja muovitankki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen auto oli toyota yaris. Vielä 250tkm kohdalla oli alkuperäiset alatukivarret. Hemmetin umpiruosteessa rumat ja iljettävät, mutta välyksettömät. Nyt juuri vaihdoin relluun 160tkm kohdalla, aivan uuden näköiset kiiltävät tuli pois, mutta välystä niin puslissa kuin pallonivelissä. Edellinen merkintä huoltokirjassa alatukivarsien vaihdosta 70tkm kohdalla. Kertokaa vaan satuja itsellenne toyotista jos se auttaa nukkumaan paremmin.
Edellinen auto oli toyota yaris. Vielä 250tkm kohdalla . No kyllähän Toyotassa etupään nivelet on kestäneet mutta Renault voittaa korin kestävyydessä Toyotan monin kerroin. Siis RUOSTE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä yariksessa moinen putki on peltiä??? Muoviputki siellä on ja muovitankki.
Muoviputki siellä on ja muovitankki.......Kyllä niissä on ,en tiedä kertoa vuosimalleista mutta internetistä löytyy peltisiäkin täyttöputkia,,käytettyjä jotka ovat ruosteessa ,ja löytyy peltisiä tankkejakin. Toiset merkit ovat jättäneet peltitankit jo kymmeniä vuosia sitten. Vai väitätkö että Variksessa ruostuu muovisetkin tavarat !!
- Anonyymi
Alatukivarret, raidetangot sisemmät ja ulommat ja takajarrulevyt + palat vaihdeltu. Joskohan sitä vuoden taas pääsee ennenkö saa repullisen osia uusia.
- Anonyymi
MUTTA aurauksen säädöstä en maksa, olkoot ratti vinossa, ketä se haittaa? Ei ainakaan minua ja tuskin sitä ketääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MUTTA aurauksen säädöstä en maksa, olkoot ratti vinossa, ketä se haittaa? Ei ainakaan minua ja tuskin sitä ketääkään.
MUTTA aurauksen säädöstä en maksa, .....No niin,, eihän nyt ole kyllä luntakaan !!!
- Anonyymi
nykyautot jättävät jälkeensä pieneläinhautausmaan, sen verran paljon on koiranluita ja niveliä haudattavaksi.
mutta varsinkaan noita koiranluita en ymmärrä katsastusvarusteeksi, auto ei lähtisi juuri sen helpommin lapasesta vaikka koiranluut puuttuisivat kokonaan, eikä niitä viime vuosituhannella läheskään kaikissa autoissa ollutkaan- Anonyymi
Kyllä se kallistuksenvakaaja on ollut enemmän tai vähemmän aina mutta sen kiinnitys on ollut ennen tukivarteen ja erilaisella tavalla. Tuo koiranluu on kyllä tapa myydä lisää varaosia
- Anonyymi
Monta on leimaa papruissa,,,,pienipala mälliä huulessa ,,,,tämä poika Daciaa kustaa myötä tuulessa .. kolmetoista vuotta eikös juu ,ei yhtämittaa seilannut oo kukaan muu........................... Vain kuskit näyttävät menevän vaihtoon : Justus ja Logani YOUTUBE
- Anonyymi
Ehhehe leima ehhehe: ::::: Toisilla se matka jatkuu vaikka Timbuktuun mutta sulla ei !
- Anonyymi
Oikein kun ryttyyttää sorateitä ja routavaurioita. On siinä nivelet kovilla.
- Anonyymi
Oikein kun ryttyyttää sorateitä ja routavaurioita....Näin on
- Anonyymi
Mitä onk Toyotan laatu niin huano???
- Anonyymi
Mitä onk Toyotan laatu niin huano???.......Tämä on Dacia palsta !!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä onk Toyotan laatu niin huano???.......Tämä on Dacia palsta !!!!!!!!!!!!
Älä viitti. Sä oot talentti!!!
- Anonyymi
En tiedä enkä ymmärrä tiota aloittajan valitusta. Tutkiskeleisit autoa ennen katsastusta niin kuin viisaammat yleensä tekevät tai käyttävät huolloissa ja esitarkastuksissa ennen katsastusta. Sinä siis et käytä huolloissa etkä vaivaudu itsekkän ottamaan selvää noista asioista etkä edes luultavasti vaivaudu korjaamaankaan . Ajelet vain niin pitkään kuin auto perseen alla pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844