Hei sinä keltaiset /huomioväriset sortsit jalassa oleva ukko joka kävit pihassa jos on asiaa tule sanomaan todistus aineistoa löytyy suurentamalla kuvaa saa selvää kyllä kuka olit? Taidat vielä olla puhelimessa siinä
Hiipparit pihoilla
22
1400
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko lumimies
- Anonyymi
Taes olla kaupungin ruohonleikkaaja.
- Anonyymi
ja taas on viestejä poistettu on se jännä kun ei ihmiset osaa käyttäytyä pahoinvointi näkyy suuresti kiuruvedellä myös täälläkin
- Anonyymi
Apteekissa se pahoinvointi ja mielisairaudet parhaiten näkyy.
- Anonyymi
Kulen missä tykkeen. Tule ite sanomaan jos on asiata niin katellaan kumman paijassa kaulus kestää.
- Anonyymi
Jospa se kulkija ostatteli sinun mökkiä, kahtel ennakkoon, onko
se asumiskelpoinen.- Anonyymi
No tiedossa se jo on kuka se oli ei ole yllätys
- Anonyymi
Ennen tultiin naapurin luo kylään mitään ilman monen viikon ennakko ilmoittautumista ja siinä ei sen kummempaa.Kaikille kahvit tarjottiin reilusti.Nykyaika on kyllä ihmeellistä, pelätään ihmisiä .
- Anonyymi
Niin on.
Mielisairaudet on lisääntynyt hälyttävästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
Mielisairaudet on lisääntynyt hälyttävästi.Käy terveyskeskuksessa jos tunnet oireiden lisääntyneen hälyyttävästi- Voit saada tablettireseptin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
Mielisairaudet on lisääntynyt hälyttävästi.Paranemisia siulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy terveyskeskuksessa jos tunnet oireiden lisääntyneen hälyyttävästi- Voit saada tablettireseptin.
Eihän lääkäri muuta osaa kuin määrätä tablettia pään turruttamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan, mutta ota ne silti ohjeen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ikävä kyllä saattaa kahta sairaammaksi tulla vain
- Anonyymi
Kutsu itse naapurit kylään. Naapurien ja sukulaistenkin kanssa on samaa, aina samat joutuu vieraille tarjoamista miettimään. Kutsuisivat itse kylään tai jos kaukana asuvat niin tarjotkoot jossain kahvilassa tai muualla ulkona nyyttikestit.
- Anonyymi
korkella kankaalla näkyy olevan tapa kulkea toisten pihojen läpi.
- Anonyymi
Kulen niin kun tykkeen:)
Mitäpä meinoot tehä:)?
Kumman pusero kestää:)
- Anonyymi
Kohta poliisi kiinnostuu näistäkin viesteistä
- Anonyymi
Akkoos kävin paijoomassa
Ku olit muualla:)kakkospesässä
Tietenhii:)piäset toki jälkiliukkaalle:)
Eekänä sinun pusero kestä:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkoos kävin paijoomassa
Ku olit muualla:)kakkospesässä
Tietenhii:)piäset toki jälkiliukkaalle:)
Eekänä sinun pusero kestä:)mukavahan se on akkaasa laittaa valmiiseen cucoldin suihkuttamaan rupureikään
- Anonyymi
Kään uatolla nurmes kyntämässä
Joku yö:)varpailles ajelen jos
Mäkiset:)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201