Vuokra poni/hevonen etsinnässä.

Anonyymi-ap

Hei! Olen 11 vuotias tyttö Uudeltamaalta. Etsin vuokra ponia/ hevosta jonka kanssa voisi valmentautua, kisata esteratsastuksessa ja tietenkin muissakin hevos lajeissa, mutta hevosen/ponin pitää olla este varma ja mielellään yli 7 vuotta.
Olen itse He B tasoinen ratsastaja ja esteet tasolla 70-80cm. Olen noin 147cm ja painan noin 35kg. Olen harrastanut ratsastusta noin 5 vuotta. Toivoisin että hevonen tai poni olisi kuitenkin alle 20 vuotta vanha ja pystyy hypätä yli 70 cm korkeita esteitä. Max säkäkorkeus on 165cm ja Max pienin säkäkorkeus on 140cm. Laitathan viestiä jos sinulla olisi tarjota juuri sopiva ratsu minulle!😊

13

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heips! Olen Noora Keravalta. Minulla on Enjalan tallilla ihana, kärpäskimo connemaratamma. Tamman nimi on Gloria, lempinimeltään Gora. Gora on erittäinjaystävällinen ja HeA tasoinen. Goran säkä on 150cm joten hän on yli ponikoon, ja Goran re on 110cm. Gora on koulussa HeB tasoinen. Gora on maasto-ja estevarma, ja kiltti ja rauhallinen kaikissa hoitotoimenpiteissä. Myös ratsastaessa hän on oikea loistoponi. Ainoastaan uusia ratsastajia Gora testaa aika hurjastikin. Muuten on oikein ihana. Ponille on siis ollut vuokraaja haussa pitkään,juuri tuon testailemisen ja asuinpaikan takia. Goralla saa kisata ja valmentautua kaikissa lajeissa omakustantaisesti. Vuokra olisi 70e/kk. Vastaathan kommentriin jos kuulostaa oikealta. ☺️☺️

      • Anonyymi

        Hei! Kuulostaisi hyvältä ja ei hän tämä ole mikään huijaus?😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Kuulostaisi hyvältä ja ei hän tämä ole mikään huijaus?😊😊

        Lol se oon mä😅😅😅sry toivotaan et saat viel vuokraponin tai hepan pian<3 <3 <3 <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol se oon mä😅😅😅sry toivotaan et saat viel vuokraponin tai hepan pian<3 <3 <3 <3

        Älä plz tapa mua.


    • Anonyymi

      Moikka! Olen Marjo, 32 vuotta. Minä omistan newforestinponiruunan nimeltä Tewkesbury, "Totti". Totti on säkäkorkeudeltaan 138 cm. Hän on luonteeltaan kiltti ja kuuliainen, mutta hän on hyvin herkkä ja kuumenee esteillä erittäin helposti. Hän on lempeä ja rauhallinen kaikissa hoitotoimenpiteissä ja hän jaksaa seisoa pitkäänkin paikallaan hoitajan hääriessä ympärillä. Kokenut kisaponi. Ruuna on 13 vuotta vanha, ja erinomaisessa kunnossa. Totti asustelee yksityistalli Bellus Stable Oy:ssä Keravalla, joten tämä ei toivottavasti ole liian pitkän matkan päässä? Totti hyppää yksittäisenä 100 cm ja sarjana noin 70-90 cm. Vuokraajalle olisi tarve maanantaisin (n. 15.00-18.00) ja torstaisin (n. 16.00-19.00) , muulloin minä, tyttäreni ja ensimmäinen vuokraaja voimme hoitaa ja liikuttaa ponin. Totti on noin HeA tasoa. Totilla on mahdollisuus kilpailla ja valmentautua Suomen rajojen sisäpuolella OMAKUSTANTAISESTI! Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus, jossa voit oppia paremmin ratsastamaan herkällä ja taitavalla kilpaponilla. Vuokrasuhde päättyy 16.1.2024. Takuuaika yksi kuukausi. Olen laittanut ilmoituksen muuallekin, joten saatan kommentoida toisemman kerran jos Totti on jo saatu vuokralle. Vuokra 200e/kk. Terveisin Marjo ja Totti!

      • Anonyymi

        Hei!
        Onko tämäkin jokin huijaus?


      • Anonyymi

        Ja olisin kiinnostunut tästä ponista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olisin kiinnostunut tästä ponista

        Totti on jo saanut toisen vuokraajan, kiitos vain. Terveisin Marjo ja Totti.


    • Anonyymi

      Minulla on poni Coconut "Coco". Arabialainen tamma. Ee 90cm Re 60cm HeB-A. Mahtava opettaja. Kisattu on koulua. Annan vuokralle koska selkä kipeä. Säkää on 147cm. Osaa tehdä isojakin pukkeja. Isoja säikähdyksiä. Karsinnassa nauttii harjaamisesta ja rapsutuksista. Hinta 1h 30€

      • Anonyymi

        Olen Miina Poimaa asun siis myös uudellamaalla


    • Anonyymi

      Minulla Miinalla on myös hevonen Glowing sky "Sky". Tamma. Ihana hellittävä tamma. 17 vuotias. Maastovarma. Uimaan menee mielellään. Ee 80cm Re 70cm HeB. 20€ tunti. Voin pitää sinulle valmennuksia kin jos kiinnostuit☺

      • Anonyymi

        Lämminverinen. Säkä 170cm


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1561
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1106
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1062
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1025
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      989
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe