Vieläkö Laaksossa otetaan nakuna aurinkoa?
Laakson kalliot
13
3460
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin 'vieläkö'? Ei siellä ennenkään ole aurinkoa otettu, vaan homot istuu puskissa odottamassa että joku toinen homo uskaltaisi tulla lähelle, ja jos joku lenkkeilijä tai koiranulkoiluttaja sattuu paikalle niin päät pyörii siellä puskissa ympäri. Surullista sakkia.
- Anonyymi
Spede se taas jaksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spede se taas jaksaa
No niin tulit sitten kertoo totuuden ihan itsestäsi.
- Anonyymi
Voi sitä istua puunoksallakin odottelemassa. Kunhan tulet niinku lupasit
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179174853
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tänään siellä oli veikeä isokokoinen partaäijä kesämekossa ja korkokengissä.
Vittu tämä maailma alkaa olemaan valmis. Kuvia nappasin tästä mörököllistä. Mutta tohtiiko niitä nettiin julkaista- Anonyymi
Tuttu hahmo tiktokista. Ja ravintoloiden ovilta 10 vuoden takaa. On kyllä koomisennäköistä. Iso mies korkkareissa hame ylhäällä levittelee persereikäänsä ja huutaa möreellä äänellä. Ala nussimaan tai mäiskin sua turpaan.
- Anonyymi
Onko auringonottajia nykyään kallioilla?
- Anonyymi
Joku kesä olin auringossa nakkena kalliolla. En tiedä miten nykyään on.
- Anonyymi
Onko vielä auringonottajia kun kesä jatkuu?
- Anonyymi
Toissakesänä makailin kalliolla alasti. Nukahdin siinä sitten kesäpäivän lämpöön. Heräsin kun tuntematon mies alkoi ottamaan velttoa kulliani suuhunsa. Alkusäikähdyksen jälkeen ajatten, että antaa mennä kun hyvältä tuntui ja alkoi jo ottamaan eteenkin. Siinä sitten annoin kaiken ja mies poistui sanomatta mitään. Jälkikäteen olen toivonut tapauksen toistuvan mutta turhaan.
Mä aikoinaan kävin usein ottamassa aurinkoa siellä alasti. Aika nuorena jo ekan kerran. Kerran mahallani maatessa tunsin kalussa jotainliikettä, en siihen heti reagoinut sen kummemmin. Hetken päästä taas tuntui jotain liikettä kalussa, ja käännyi katsomaan, niin vanhempi pappa oli mun takana kyykyssä ja katseli ja hiplaili mun kalua. Se siinä sitten pyyteli anteeksi, että ei ollut tarkoitus säikyttää, mutta kun näytti niin kiihottavalta. No eihän siinä mitään, kävin istumaan siihen ja annoin papan kosketella ja hiplata kalua ihan kunnolla. Sai siinä aikansa hieroa ja runkkailla mun kovana seisovaa kalua, kunnes sitten laukesin. Oli kyllä aika mahtava tunne. Ja pappa oli tyytyväinen. Useammankin kerran siellä tavattiin vastaavissa merkeissä.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201139Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889