Vieläkö Laaksossa otetaan nakuna aurinkoa?
Laakson kalliot
10
2869
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin 'vieläkö'? Ei siellä ennenkään ole aurinkoa otettu, vaan homot istuu puskissa odottamassa että joku toinen homo uskaltaisi tulla lähelle, ja jos joku lenkkeilijä tai koiranulkoiluttaja sattuu paikalle niin päät pyörii siellä puskissa ympäri. Surullista sakkia.
- Anonyymi
Spede se taas jaksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spede se taas jaksaa
No niin tulit sitten kertoo totuuden ihan itsestäsi.
- Anonyymi
Voi sitä istua puunoksallakin odottelemassa. Kunhan tulet niinku lupasit
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179174853
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tänään siellä oli veikeä isokokoinen partaäijä kesämekossa ja korkokengissä.
Vittu tämä maailma alkaa olemaan valmis. Kuvia nappasin tästä mörököllistä. Mutta tohtiiko niitä nettiin julkaista- Anonyymi
Tuttu hahmo tiktokista. Ja ravintoloiden ovilta 10 vuoden takaa. On kyllä koomisennäköistä. Iso mies korkkareissa hame ylhäällä levittelee persereikäänsä ja huutaa möreellä äänellä. Ala nussimaan tai mäiskin sua turpaan.
- Anonyymi
Onko auringonottajia nykyään kallioilla?
- Anonyymi
Joku kesä olin auringossa nakkena kalliolla. En tiedä miten nykyään on.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273