Ehkä vanhasta TOW panssarintorjuntaohjuksesta voi ottaa kaapelin ja käyttää sitä kopterilennokissa joka nousee 200 tai 2000 metrin korkeuteen tähystämään. Kaistanleveyden eli datavirran nopeuden luulisi riittävän hyvään videokuvan laatuun kun päihin laitetaan oikea elektroniikka.
Sellaisissa ohjuksissa on käytetty valokaapelia ja sähkökaapelia.
TOW ohjuksen kaapeli radioton datayhteys tähystyslennokille?
Anonyymi-ap
1
307
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös AMKA riippukierrekaapeli olisi parempi ? Toinen pää kiinni ydinvoimalaan ja toinen pää kiinni viholliseen lennokin avulla siis, sitten virrat päälle, siinäpä sitten vihollinen käristyisi hienosti, käytön jälkeen kaapeliin uusi lennokki (lennokki yleensä tuhoutuu myös) ja taas on valmis uuteen atakkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339