Vietetään kivojen ihmisten seurassa kesä. Matkaillaan. Jätetään negatiiviset ihmiset ulkopuolelle. Elämä on nyt. Tsemppiä.
Ihana kesä nautitaan
24
626
Vastaukset
- Anonyymi
Nautitaan kesästä ihanan ja kivan naapurin rouvan kanssa. Mies tekee paljon epäsäännöllistä yötyötä tai on komennuksella.
- Anonyymi
Mene sateenkaari palstalle valehteleen! Gay palstalle! Hopi hopi
- Anonyymi
Niin on vieraissa ja te yöllä pari,näin oon kuullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sateenkaari palstalle valehteleen! Gay palstalle! Hopi hopi
AAAAH MUNAAA
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179184016
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei anneta kenenkään kusettaa meitä raha asioissa.
- Anonyymi
Ihana kesä Kuopiossa. Siellä pari johtavaa virkamiestä kulkee illat korvakorut korvissa. Eivät siis ole lestoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kesä Kuopiossa. Siellä pari johtavaa virkamiestä kulkee illat korvakorut korvissa. Eivät siis ole lestoja.
Kuopio on kyllä ihana kesät talvet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko ne sit baptisti jormia?
- Anonyymi
Volvo Hänninen on kusettanut kaikkia.
- Anonyymi
VOLVO HÄNNINEN ON JO KUSETTANUT
- Anonyymi
Kesä on ihan perseestä.
- Anonyymi
No se o sun näkemys. Minä tykkään kesästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se o sun näkemys. Minä tykkään kesästä.
KENENN pesästä.
- Anonyymi
Herra antaa ja ottaa...
- Anonyymi
Herra otti ja tuli hotten titiiti eikun totti.
- Anonyymi
NAUTTII JOKA JUNNU;MUTTA EI KESÄSTÄ:BUAAAAAA
- Anonyymi
MINÄ NUSSIN JUON JA NAIN .Nautin KÄDESTÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra otti ja tuli hotten titiiti eikun totti.
Juomaputki,uslovaisuus, avoliitossa,tupakkaa. Tekopyhä.
- Anonyymi
Narkki Susanna 85.
- Anonyymi
SUUU SANNA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUUU SANNA
Suyki ottaa hyvin poskeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suyki ottaa hyvin poskeen!
Free or ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Free or ?
Minä nautin Siskoni kanssa kauniista kesä yöstä ja soutelu retkistä ja kahdestaan alasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873