Vietetään kivojen ihmisten seurassa kesä. Matkaillaan. Jätetään negatiiviset ihmiset ulkopuolelle. Elämä on nyt. Tsemppiä.
Ihana kesä nautitaan
24
609
Vastaukset
- Anonyymi
Nautitaan kesästä ihanan ja kivan naapurin rouvan kanssa. Mies tekee paljon epäsäännöllistä yötyötä tai on komennuksella.
- Anonyymi
Mene sateenkaari palstalle valehteleen! Gay palstalle! Hopi hopi
- Anonyymi
Niin on vieraissa ja te yöllä pari,näin oon kuullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sateenkaari palstalle valehteleen! Gay palstalle! Hopi hopi
AAAAH MUNAAA
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179184016
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei anneta kenenkään kusettaa meitä raha asioissa.
- Anonyymi
Ihana kesä Kuopiossa. Siellä pari johtavaa virkamiestä kulkee illat korvakorut korvissa. Eivät siis ole lestoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kesä Kuopiossa. Siellä pari johtavaa virkamiestä kulkee illat korvakorut korvissa. Eivät siis ole lestoja.
Kuopio on kyllä ihana kesät talvet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko ne sit baptisti jormia?
- Anonyymi
Volvo Hänninen on kusettanut kaikkia.
- Anonyymi
VOLVO HÄNNINEN ON JO KUSETTANUT
- Anonyymi
Kesä on ihan perseestä.
- Anonyymi
No se o sun näkemys. Minä tykkään kesästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se o sun näkemys. Minä tykkään kesästä.
KENENN pesästä.
- Anonyymi
Herra antaa ja ottaa...
- Anonyymi
Herra otti ja tuli hotten titiiti eikun totti.
- Anonyymi
NAUTTII JOKA JUNNU;MUTTA EI KESÄSTÄ:BUAAAAAA
- Anonyymi
MINÄ NUSSIN JUON JA NAIN .Nautin KÄDESTÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra otti ja tuli hotten titiiti eikun totti.
Juomaputki,uslovaisuus, avoliitossa,tupakkaa. Tekopyhä.
- Anonyymi
Narkki Susanna 85.
- Anonyymi
SUUU SANNA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUUU SANNA
Suyki ottaa hyvin poskeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suyki ottaa hyvin poskeen!
Free or ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Free or ?
Minä nautin Siskoni kanssa kauniista kesä yöstä ja soutelu retkistä ja kahdestaan alasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525190- 783628
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212178Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161732Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951170