Minkä ikäisenä poikuus meni?

Nimetön

Niin. Miehet vois vastailla..
Minkä ikäisinä poikuus meni?

Onks epätavallista, et 19w jätkällä on vielä poikuus tallella?

13

4944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......19........

poikuus meni itselläni pari viikkoa15 vuotis syntymäpäivieni jälkeen!!

• 18v

18v, melkein 19

• poika

Otsikossa pieni laskutehtävä, josta voit laskea koska menetin "sen", voi voi ihanaa oli, niin kauan kuin sitä kesti, ja tarkempi aika oli vappu - 2001, tuona kyseisenä vuotena menetin paljon muutakin, mutta sain vastaavasti takaisinkin, eräällä tavalla kyseistä vuotta voidaan kutsua "muutoksen vuodeksi"

Mutta ennenkaikkea se tapahtui henkilön kanssa, jolle olisin halunnut menettää sen, mutta rohkeus petti

Ja täten haluaisinkin lähettää hänelle terveiset näin netin välityksellä, ja tsemppiä opiskeluihin

• Wille

Mua paljon nuoremman ja kokeneemman tytön kaas. Hyvä oli kokemus,hyvää teki. Tulin siitä hetkestä kovin halukkaaksi pillun perään,oli se niin kivaa!!!!

• poika

juu.. ei ole vielä menny..ei. Olenkohan epäonnistunu?

• joku vaan

on tallella ja oon 22-vuotta joten ei hätää.

• a.a.s.i

Noh minullakin on vielä tallella ja olen kanssa 21v ja nyt kesällä täytän jo 22v.

• 16tai17

Ensimmäisen kerran penikseni oli naisen sisässä 16-vuotiaana ja naimme useita kertoja ollessani 16-vuotias, mutta ensimmäisen kerran laukesin seksin yhteydessä vasta 17-vuotiaana. Päättäkää itse kumman laskette poikuuden menettämiseksi.

• naapurin

kissaa 9 vuotiaana,mahtokohan siinä poikuus livetä?kutittaa vieläki kullia,oisko jääny kissan pers karvoja esinahkan väliin,mene ja tiedä ,ai niin ja oon nyt jo 38v.

• kiu

vähän sen jälkeen ku täytin 20.....lopultakin!!

• jasiofe

näin!

• Anonyymi

16 v meni

• Rauhassa vaan, itse olen 28 ja poikuus on ikään kuin kasvanut minuun kiinni. Se on kuin kasvain joka ei tahdo kadota ja pitää minua rautaotteessaan. Että ihan rauhassa vaan kuten sanoin, ei se sinulle pahaa tee.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2360
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1031
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1000
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe