Minkä ikäisenä poikuus meni?

Nimetön

Niin. Miehet vois vastailla..
Minkä ikäisinä poikuus meni?

Onks epätavallista, et 19w jätkällä on vielä poikuus tallella?

13

4868

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......19........

      poikuus meni itselläni pari viikkoa15 vuotis syntymäpäivieni jälkeen!!

    • 18v

      18v, melkein 19

    • poika

      Otsikossa pieni laskutehtävä, josta voit laskea koska menetin "sen", voi voi ihanaa oli, niin kauan kuin sitä kesti, ja tarkempi aika oli vappu - 2001, tuona kyseisenä vuotena menetin paljon muutakin, mutta sain vastaavasti takaisinkin, eräällä tavalla kyseistä vuotta voidaan kutsua "muutoksen vuodeksi"

      Mutta ennenkaikkea se tapahtui henkilön kanssa, jolle olisin halunnut menettää sen, mutta rohkeus petti

      Ja täten haluaisinkin lähettää hänelle terveiset näin netin välityksellä, ja tsemppiä opiskeluihin

    • Wille

      Mua paljon nuoremman ja kokeneemman tytön kaas. Hyvä oli kokemus,hyvää teki. Tulin siitä hetkestä kovin halukkaaksi pillun perään,oli se niin kivaa!!!!

    • poika

      juu.. ei ole vielä menny..ei. Olenkohan epäonnistunu?

      • joku vaan

        on tallella ja oon 22-vuotta joten ei hätää.


      • a.a.s.i

        Noh minullakin on vielä tallella ja olen kanssa 21v ja nyt kesällä täytän jo 22v.


    • 16tai17

      Ensimmäisen kerran penikseni oli naisen sisässä 16-vuotiaana ja naimme useita kertoja ollessani 16-vuotias, mutta ensimmäisen kerran laukesin seksin yhteydessä vasta 17-vuotiaana. Päättäkää itse kumman laskette poikuuden menettämiseksi.

      • naapurin

        kissaa 9 vuotiaana,mahtokohan siinä poikuus livetä?kutittaa vieläki kullia,oisko jääny kissan pers karvoja esinahkan väliin,mene ja tiedä ,ai niin ja oon nyt jo 38v.


    • kiu

      vähän sen jälkeen ku täytin 20.....lopultakin!!

      • jasiofe

        näin!


    • Anonyymi

      16 v meni

    • Rauhassa vaan, itse olen 28 ja poikuus on ikään kuin kasvanut minuun kiinni. Se on kuin kasvain joka ei tahdo kadota ja pitää minua rautaotteessaan. Että ihan rauhassa vaan kuten sanoin, ei se sinulle pahaa tee.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe