Minkä ikäisenä poikuus meni?

Nimetön

Niin. Miehet vois vastailla..
Minkä ikäisinä poikuus meni?

Onks epätavallista, et 19w jätkällä on vielä poikuus tallella?

13

4954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......19........

poikuus meni itselläni pari viikkoa15 vuotis syntymäpäivieni jälkeen!!

• 18v

18v, melkein 19

• poika

Otsikossa pieni laskutehtävä, josta voit laskea koska menetin "sen", voi voi ihanaa oli, niin kauan kuin sitä kesti, ja tarkempi aika oli vappu - 2001, tuona kyseisenä vuotena menetin paljon muutakin, mutta sain vastaavasti takaisinkin, eräällä tavalla kyseistä vuotta voidaan kutsua "muutoksen vuodeksi"

Mutta ennenkaikkea se tapahtui henkilön kanssa, jolle olisin halunnut menettää sen, mutta rohkeus petti

Ja täten haluaisinkin lähettää hänelle terveiset näin netin välityksellä, ja tsemppiä opiskeluihin

• Wille

Mua paljon nuoremman ja kokeneemman tytön kaas. Hyvä oli kokemus,hyvää teki. Tulin siitä hetkestä kovin halukkaaksi pillun perään,oli se niin kivaa!!!!

• poika

juu.. ei ole vielä menny..ei. Olenkohan epäonnistunu?

• joku vaan

on tallella ja oon 22-vuotta joten ei hätää.

• a.a.s.i

Noh minullakin on vielä tallella ja olen kanssa 21v ja nyt kesällä täytän jo 22v.

• 16tai17

Ensimmäisen kerran penikseni oli naisen sisässä 16-vuotiaana ja naimme useita kertoja ollessani 16-vuotias, mutta ensimmäisen kerran laukesin seksin yhteydessä vasta 17-vuotiaana. Päättäkää itse kumman laskette poikuuden menettämiseksi.

• naapurin

kissaa 9 vuotiaana,mahtokohan siinä poikuus livetä?kutittaa vieläki kullia,oisko jääny kissan pers karvoja esinahkan väliin,mene ja tiedä ,ai niin ja oon nyt jo 38v.

• kiu

vähän sen jälkeen ku täytin 20.....lopultakin!!

• jasiofe

näin!

• Anonyymi

16 v meni

• Rauhassa vaan, itse olen 28 ja poikuus on ikään kuin kasvanut minuun kiinni. Se on kuin kasvain joka ei tahdo kadota ja pitää minua rautaotteessaan. Että ihan rauhassa vaan kuten sanoin, ei se sinulle pahaa tee.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5307
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3262
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3146
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1585
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1159
    Aihe