Siinä se oli se Lindtmanin ura. Julkisuuteen vuodetut kuvat paljastaa, että

Anonyymi-ap

todellisuudessa Lindtman on piilo natsi, naistenvihaaja ja rasisti. Suvakkipuolueena esiintyvät soosut eivät voi mitenkään valita johtoon Lindtmannin tapasita ja menneisyyden omaavaa natsia. Sama Lindtman oli vielä paripäivää sitten moralisoimasta persuille ja kuinka kaikki vielä pengotaan auki. Nyt hän on kieltämässä kuvat ja valehtelemassa omasta menneisyydestään.

Kiurusta tuli sittenkin SDP uusi puheenjohtaja.

14

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, tuohan on aivan selvästi natsi ja fasisti. Nyt sitten voimme kaikki toitottaa kuinka Demarit on fasistipuolue, ja eivät kyllä voi olla koskaan hallituksessa! Koko puolue pitää välittömästi kieltää!
      Vai mitä Demarit ja Vihreät?

• Anonyymi

Ei ole ura vielä välttämättä ohitse, voihan se olla että valtamedian: HS:n ja YLE:n mielestä vasemmistolainen sosiaalidemokraattinen natsimenneisyys on sellaista parempaa natsimenneisyyttä josta ei tarvitse tehdä yhtä isoa numeroa kuin Junnilan tapauksessa YLE teki?

• Anonyymi

Olipa yllätys minulle, eläkeläisnaiselle kun luin pitkää ketjua sanoman palstalta. Hiukan ihmettelin Lindtmanin ilmettä toissaillan A- studiossa, kun oli erityisen vakava. Vai näkyikö pelko taustalla.
      Aika rankkaa settiä nuoruudesta tälläkin, mutta se oppi on ettei pidä osoittaa ketään muutakaan. Voi sattua omaan nilkkaan.
      Nykyään kaikki tulee ilmi jossain vaiheessa. Tämäkin sen todistaa.

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomen maine maailmalla romahti ensin SDP Sanna ryyppäsi ja juhli jauhojengeissä ja SFP rinne valhetlei vappusatasen ja nyt Antti Lindtman natsikuvisa, kyllä suomen brandi nyt kärsii kun SDP piride porukkaa romautti suomen, onneksi ei ole enää marin hallitusta, sateenkaarihallitusta.

• Anonyymi

Tasapuolisuutta odotellessa. Tiedänhän minä, ettei sitä tule.
      Voisi nuo kuitenkin julkaista Keski-Euroopassa, niin tulee Antille mainosta.

• Anonyymi

Mielenkiintoista olisi tietää että kuka on kuvien julkaisun takana?

Sanna Marin ei tunnetusti ole mikään Antin ystävä, vai päättikö Krista Kiuru ratkaista puheenjohtajapelin jo hyvissä ajoin?

• Anonyymi

Ei taida natsi-Antilla olla tulevaisuutta, Antifa olisi ollut suositeltu nuorisokerho pioneeri-lapsuuden jälkeen.

• Anonyymi

Antto on nyöntänyt olleensa noissa kuvissa ja tuossa porukassa. Adjö Antti.

• Anonyymi

Olen aikaisemminkin sanonut, että vasurin pahin vihollinen on vasurikaveri. Niin se oli Lindtmannillakin, bestikset pettivät

Yhteinen katkeruus ajaa vasemmamalle, porukassa tehdään vallankumousta ja jos joku porukasta sattuu menestyyn, tulee kuvioon ääretön kateus ja silloin puukko heiluu. Tuo on ihan normaaöli elämänkaari vasuripiireissä. Menestystä ei siedetä muilla kuin itsellä.

• Anonyymi

Joo luulen itsekin että kuvat vuodettiin demarien sisäpiiristä. Sieltä vähän vasemmalta laidalta julkisuuteen.

• Anonyymi

Aloittaja (niinkuin muuten varmaan moni muukin) ennusti väärin. Valtamedia, varsinkin YLE ja HS kieltäytyivät julkaisemasta Antin natsimenneisyys kuvia tai uutisoimasta niistä yhtään mitään. Voisi sanoa että koko natsikohu lakaistiin maton alle ja sensuroitiin pois mediasta.

Me kaikkihan tiedämme että jos YLE:llä olisi vastaavia kuvia esim. jostakin KD tai kokoomus poliitikosta niin paskamyrsky olisi hirmuinen. Mutta ilmeisesti vasemmistolainen natsimenneisyys on todellakin sellaista parempaa natsimenneisyyttä?

• Anonyymi

Jee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      259
      45654
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      45
      11366
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      222
      10973
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      39
      9790
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8618
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      278
      6671
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3335
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      4
      2840
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      22
      2728
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2360
    Aihe