PayPal erittäin huono kokemus

Anonyymi-ap

Näin tililtäni veloituksen PAYPAL AVANQUEST

En ole koskaan saanut mitään laskua tai documenttiä asiasta.
En tiedä ko yrityksestä mitään, toki aavistus on.
Tein valituksen. Valituksen jatkokäsittelyn ehto oli, että lähetän laskusopimuksen heille. Kiersin asian niin, että lähetin hevosen kuvan ja selityksen alle, että sain viestin läpi. Ilman liitedocumenttiä ei mennyt.
En voinut laskusopimusta lähettää, kun minulla ei sitä ollut.
Heidän tukisivuilla oli surkea suomenkielen käännös. Esim. vaihtoehdoista "alistua" "peruuta"
Sulkivat casen, johtopäätös, oikein veloitettu, oikein toimittu.
En voi suositella PAYPAL yritystä.

6

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo muutama vuosi sitten PayPal jätti korvaamatta hongkongilaisen huijarikauppiaan (casuntek) veloituksen. En saanut tilaamaani tavaraa. Onneksi kyseessä oli vain muutama euro, mutta PayPaliä en ole sen jälkeen käyttänyt.

      Iso firma ei minua kaivannekaan, vaikka yhä lähettelee ilmoituksia milloin mistäkin.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti viisainta sulkea PAYPAL tili, tuo voi toistua uudestaan


    • Anonyymi

      valituksen voi tehdä Comission de surveillance. Saas nähdä mitä tapahtuu. Pitää ensin saada yhteys PayPalin johtohenkilöön.
      Viestiä laitoin kahteenkin paikkaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja on joutunut huijauksen uhriksi. Tumpelona ja kielitaidottomana ei ole ymmärtänyt eikä ole osannut hoita asiaansa. Paypal itse ei ole mihinkään syyllinen.

      • Anonyymi

        Kiitos ilmaisusta. Tottakai PayPal on velvollinen pitämään huolta ostajan, samaten kuin myyjän eduista. PayPal on itse huonosti kieliä osaava.
        Asian voi panna vireille Luxemburgin finanssivalvonnassa ihan suomen kielellä. Se on meidän EU-kansalaisten oikeus. AVANQUEST ei ole tietääkseni mikään huijarfirma. Vaikka en sitä tunnekkaan.


    • Anonyymi

      Paypal on huono. Olen ajatellut siirtää maksujuttuni johonkin toiseen palveluun. Mitä suosittelisitte ?

      Mun ongelmat :
      - Paypalista en ole onnistunut sitten millään poistamaan toimimatonta vanhaa kännynumeroani. Se vaatisi aina uutta kehiin. Mulla on ollut siellä jo kauan toimivakin numero mutta nyt vasta pari päivää sitten huomasin että se vanhakin siellä edelleen kummittelee. Toinen on merkitty ensisijaiseksi kotinumeroksi(vanha) ja toimiva numppa on merkitty ensisijaiseksi matkapuhelinnumeroksi.
      Minulla ei ole aiemmin käynyt niin että joku jolta olen tilannut asioita olisi käyttänyt paypallista saamaansa kotinumeroa ottaessaan muhun yhteyksiä vaan aina on tullut tähän toimivaan numeroon kaikki ilmoitukset. En edes tiennyt/muistanut että se vanha numppa kummittelisi.. Typerä systeemi ei vain anna modata numeroita suoraan vaan aina täytyy lisätä oku muu numero tilalle, ei mul oo kuin tää yksi ainoa numero.
      Miten vitussa voisin saada sen 72 loppuisen sieltä pois kokonaan ja käyttää vain toimivaa 43 loppuista.
      No aikani pyörittelin sivua ja löytyi se kohta josta aiemmin mainitsin. Lisäsin sit 72 numeron sijaan varmasti toimimattoman lankanumeron, En vain pystynyt modaamaan sitä että olisi tallentunut vain numeroksi ilman ensisijaisuutta, Jouduin sen sellaiseksi lopulta tallentamaan jotta sain sen 72 numeron pois systeemistä..
      Nyt siellä on kyllä tasan tarkkaan sama ongelma, toimimaton numero, joskin 03 alkuinen....
      Tämän ongelman huomasin kun tilasin paketin vidaxl nimisestä puljusta ja vaikka laitoin kaikki tietoni siihen , poimi firma mun numeron paypalin heille lähettämistä tiedoista ja laittoi paketin postiin. . Minua yritetty tavoittaa vanhalla numerolla tuloksetta.. Onkohan paikallinen postinkuljetusyritys katsellut puhelinnumerotietoja että nykyiseni on varmaan väärä koska siinä on yksi ylimääräinen numero ja käyttänyt sitten sitä normimittaista vanhaa tuloksetta..
      Täytyy kyllä olla sitten aika aasi se postinjakajakin koska ei ole viitsinyt edes yrittää sitä toista numeroa..

      - Toinen ongelma kanssa paypalissa ja se liittyy siihen sovellukseen. Se ei päästä kirjautumaan siihen vaikka kuinkayritän. Se jumahtaa bottitarkastukseen jota laittaa monta kierrosta. Niin monta eikä päästä sisään jotta en pääse selaimellakaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe