Onko tuolta joku saanut viime aikoina tilauksensa ilmoitetussa toimitusajassa? Itse tilannut toukokuun alussa, toimitusajaksi ilmoitettu 1-3 arkipäivää mutta tilaus ei ole tullut vieläkään. Ei vastata puheluihin, ei sähköposteihin. Rahojakaan ei ilmeisesti saa takaisin.
Somessa ovat ilmoitelleet kesäkuussa, joten toimintaa ilmeisesti vielä on?
Teknavi.com verkkokauppa
12
3213
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu. Ei sieltä saa vastauksia, ei mitään. Peukku alas.
- Anonyymi
Itse sain rahat takaisin toki vaati monia yhteydenottoja.
Huonoin kokemus mitä olen verkkokauppojen kanssa ollut tekemisissä.
Kannattaa lukea arvosteluita ja harkita ottaako riskin vai ei. - Anonyymi
Lukekaa tuolta ja päättäkää tilatteko kyseisestä verkkokaupasta vai ei
https://hintaopas.fi/shop.php?f=38412
Antaa vähän osviittaa toiminnasta, mikäli eivät paranna tapaansa.- Anonyymi
Alkaa tuntua, etten saa tilaamaani ja maksamaani tuotetta koskaan. Kohta mennyt puoli vuotta vaikka lupaus oli noin 2 viikkoa. Mikähän olisi oikea tapa käynnistää prosessi? En saa vastausta mihinkään kysymykseeni!
- Anonyymi
Huonoin verkkokauppa, josta olen tilannut. Ei pystynyt toimittamaan kolmessa viikossa, kun tilaus olikin mennyt "toiselle tukkurille". Hah.
- Anonyymi
Rahat sain takaisin 4kk jälkeen kun uhkasin rikosilmoituksen teolla. Muihin sähköposteihin ja puheluihin nämä pellet eivät vastanneet.
- Anonyymi
No mulla ei ole ollut mitään ongelmia, tilasin näytönohjaimen ja tuli ajoisssa kohtuu hintaan ja mukava palvelu. Aika rankat kokemukset joillakin. Mulla ei ole ollut mitään valittamista.
- Anonyymi
Tilasin tuotteen marraskuussa, tuotteeseen luvattiin 1-3 päivää toimitusajaksi.Ei tullut vielä tammikuun ekalla viikolla joten purin kaupan, ja odottelen rahoja takaisin. Viesteihin vastattiin kyllä kohtuullisessa ajassa.
- Anonyymi
Huijari firma on, luvattiin tuote 2-6 päivässä ja väittivät varastossa olevan. Soitin , kun tuotetta ei kuulunut .vastaus oli että eivät ole saaneet Saksasta eivätkä tiedä milloin tulee. Peruin tilauksen, en tiedä saanko rahoja takaisin. Teen ilmoituksen kuluttaja asiamiehelle.
- Anonyymi
Konkassa on tämä pulju....multa meni vaan reilu 60 ekee.
- Anonyymi
Karma kuittas.
- Anonyymi
Kauppa konkurssiin. Nyt odottelen rahoja Pankista luottokortti tilille. Se voi kestää pitkäänkin. Joutui tekemään reklamaation. Että sapettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2375464Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki843474PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1323301Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423063Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722929Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv932764Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172440Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032307- 1701837
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91430