Teknavi.com verkkokauppa

Anonyymi-ap

Onko tuolta joku saanut viime aikoina tilauksensa ilmoitetussa toimitusajassa? Itse tilannut toukokuun alussa, toimitusajaksi ilmoitettu 1-3 arkipäivää mutta tilaus ei ole tullut vieläkään. Ei vastata puheluihin, ei sähköposteihin. Rahojakaan ei ilmeisesti saa takaisin.
Somessa ovat ilmoitelleet kesäkuussa, joten toimintaa ilmeisesti vielä on?

12

3341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu. Ei sieltä saa vastauksia, ei mitään. Peukku alas.

• Anonyymi

Itse sain rahat takaisin toki vaati monia yhteydenottoja.
      Huonoin kokemus mitä olen verkkokauppojen kanssa ollut tekemisissä.
      Kannattaa lukea arvosteluita ja harkita ottaako riskin vai ei.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Alkaa tuntua, etten saa tilaamaani ja maksamaani tuotetta koskaan. Kohta mennyt puoli vuotta vaikka lupaus oli noin 2 viikkoa. Mikähän olisi oikea tapa käynnistää prosessi? En saa vastausta mihinkään kysymykseeni!

• Anonyymi

Huonoin verkkokauppa, josta olen tilannut. Ei pystynyt toimittamaan kolmessa viikossa, kun tilaus olikin mennyt "toiselle tukkurille". Hah.

• Anonyymi

Rahat sain takaisin 4kk jälkeen kun uhkasin rikosilmoituksen teolla. Muihin sähköposteihin ja puheluihin nämä pellet eivät vastanneet.

• Anonyymi

No mulla ei ole ollut mitään ongelmia, tilasin näytönohjaimen ja tuli ajoisssa kohtuu hintaan ja mukava palvelu. Aika rankat kokemukset joillakin. Mulla ei ole ollut mitään valittamista.

• Anonyymi

Tilasin tuotteen marraskuussa, tuotteeseen luvattiin 1-3 päivää toimitusajaksi.Ei tullut vielä tammikuun ekalla viikolla joten purin kaupan, ja odottelen rahoja takaisin. Viesteihin vastattiin kyllä kohtuullisessa ajassa.

• Anonyymi

Huijari firma on, luvattiin tuote 2-6 päivässä ja väittivät varastossa olevan. Soitin , kun tuotetta ei kuulunut .vastaus oli että eivät ole saaneet Saksasta eivätkä tiedä milloin tulee. Peruin tilauksen, en tiedä saanko rahoja takaisin. Teen ilmoituksen kuluttaja asiamiehelle.

• Anonyymi

Konkassa on tämä pulju....multa meni vaan reilu 60 ekee.

• Anonyymi

Karma kuittas.

• Anonyymi

Kauppa konkurssiin. Nyt odottelen rahoja Pankista luottokortti tilille. Se voi kestää pitkäänkin. Joutui tekemään reklamaation. Että sapettaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe