Tuskin koskaan tapahtuu sellaista että joku somessa nähty tai palstoilla tavattu henkilö menee kenenkään fyysisesti tosielämässä kohdatun henkilön "ohi". Se on vain mahdotonta tapahtua tai täytyy olla todella erikoinen ja harvinainen tapaus tai joku irrallaan todellisuudesta elävä henkilö joka ei ole läsnä oikeassa elämässä niinkuin normaalisti ollaan. Tuli vain mieleen ja ihan vain toteamuksena tämä.
Harvinaista
16
285
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään vielä toteamukseeni sen että tarkoitan että ei voi mennä ohi jos on suhteessa (avioliitto, avoliitto, seurustelu, tapaileminen) tai tavannut oikeassa elämässä. Jos ei ole suhteessa tai ei ole sillä hetkellä ketään niin voi somessa tavattuunkin kiintyä ja rakastua ehkä jos on yhteyksissä ja tutustuu kirjoittelemalla, chatissa tms.
Kyllä aina on ollut idoleita ja ihailun kohteita kaukoihastuksina kuten filmitähdet, laulajat, näyttelijät, missit, mallit, yms. joista voi kehittyä joillekin oma nais tai mies ihanne nuorilla esimerkiksi.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179204692
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos miehesi tai naisesi tai ihastuksesi "rakastuu" johonkin somessa ja hänellä on kaukorakkaus johonkin niin voit vain ajatella että olit suhteessa aivan irrationaalisen henkilön kanssa. Sanoin "olit suhteessa" sillä olet varmaan jo lopettanut suhteen hänen kanssaan ja menettänyt kaiken toivon hänen suhteensa. Eihän sude tuollaisen noin irrationaalisen henkilön kanssa voi onnistua.
- Anonyymi
*suhde
- Anonyymi
Tänään en jaksa kirjoitella ja selitellä. Olen todella huonosti nukkunut yöni. Mutta todellakin voi mennä. Olisin valmis jättämään elämäni, ja astumaan uuteen, jos vain tietäisin että tuntee samoin. Hän on perääntynyt, juurikin sen takia koska ei tahdo sotkea asioita ja minä tahtoisin sotkea kunnolla. Rakkaus kun on arvaamaton.
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin jos tosielämässä joku ohittaa sinun nykyisesi tai tosielämän rakkautesi koska on toinen toistaan viehättävämpiä ulkoisesti ja sisäisesti. Se on vain harvinaista että joku some ihastus tai "rakkaus" voi ohittaa tosielämän henkilöt. Se kertoo siitä että henkilön on vaikea kohdata todellisuus ja todelliset ihmiset jos täytyy vain haaveilemaan netissä.
Ymmärrän senkin että jos henkilöllä on vaikea suhde tosielämässä tai kyllästynyt puolisoonsa ja ei vain tunne enää vetoa häneen ja ei tahdo kuitenkaan fyysisesti pettää tai suhdetta irl niin silloin voi ymmärtää netissä haaveilun. Se on turvallisin vaihtoehto silloin mutta jos ei mitään edellä mainituista niin on kyllä erikoista. Kuten sanottu se kertoo irrationaallisesta persoonasta ylipäänsä. Tässä on turha yrittää selitellä mitään kun se on niin kuin aloituksessa sanoin ja sanoin että ylipäätään ohittaa ketään tosielämässä tuntemaansa henkilöä.
Jos minusta itsestäni puhutaan niin minut voi kyllä vaihtaa vaikka lennosta kehen vaan netti ihastukseen tai tosielämän ihastukseen varmaankin. En kuvittele itsestäni mitään erityistä. Puhuin kuitenkin yleisesti tuosta aiheesta että harvinaista jos netti tai siis kauko ihastus menee tuosta vaan tosielämän ihmisten ohi ilman mitään todellista kontaktia. - Anonyymi
Jatkan, mutta siis ihan reaali ihminen. Mutta kaikki lähti somesta aikanaan. Se loppui sitten reaaliin ja hänen puoleltaan. Joten on mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan, mutta siis ihan reaali ihminen. Mutta kaikki lähti somesta aikanaan. Se loppui sitten reaaliin ja hänen puoleltaan. Joten on mahdollista.
Se on mahdollista nykyaikana mutta silti harvinaista koska siitä puuttuu se tosielämän näkeminen ja kohtaaminen. Sinulla on reaalissa mahdollisuus tutustua ja saada ihan erilaisia viboja kuin nähdä vain somessa joku anonyymi. Se kertoo irrationaalisesta luonteesta ja kykenemättömyydestä muodostaa tunnesiteitä ja sitoutua normaalilla tavalla. Aina on olemassa syitä jotka voivat mennä reaalin edelle kuten raha, toivo paremmasta elämästä, ja kuten sanottu jos oma suhde on retuperällä tai on kykenemätön sosiaalisiin kontakteihin tai on sidottu jonnekin ja netti on ainoa tais kommunikoida. Kuten sanottu tarkoitan että tavallisten ihmisten keskuudessa ei tapahdu ja siksi otdikoinkin että "harvinaista".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mahdollista nykyaikana mutta silti harvinaista koska siitä puuttuu se tosielämän näkeminen ja kohtaaminen. Sinulla on reaalissa mahdollisuus tutustua ja saada ihan erilaisia viboja kuin nähdä vain somessa joku anonyymi. Se kertoo irrationaalisesta luonteesta ja kykenemättömyydestä muodostaa tunnesiteitä ja sitoutua normaalilla tavalla. Aina on olemassa syitä jotka voivat mennä reaalin edelle kuten raha, toivo paremmasta elämästä, ja kuten sanottu jos oma suhde on retuperällä tai on kykenemätön sosiaalisiin kontakteihin tai on sidottu jonnekin ja netti on ainoa tais kommunikoida. Kuten sanottu tarkoitan että tavallisten ihmisten keskuudessa ei tapahdu ja siksi otdikoinkin että "harvinaista".
*tapa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*tapa
*tapa kommunikoida
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto on se että "se on tähtiin kirjoitettu". ✨
- Anonyymi
Minä aloittaja haluan tähdentää vielä että minä itse en ole tällaisessa tilanteessa ollut enkä ole jos joku niin kuvittelee. En ole siis ollut suhteessa kenenkään kanssa niin että minun ohi oltaisiin menty netissä eikä minun rakkaani ohi olla menty tosielämässä eikä netin kautta. Joku on voinut kuvitella olleensa suhteessa kanssani tai ollut ihastunut minuun minun tietämättäni mutta puhunkin nyt ihan oikeasti tapahtuvasta elämästä omalla kohdallani en kuvitelluista pelkästään mielikuvituksissa tapahtuvista suhteista.
- Anonyymi
Olen vain seurannut ns. etäältä mitä somessa tapahtuu ja se heijastuu normaalielämään jollain tavalla.
- Anonyymi
Nykyajan tietokone netti virtuaali maailmassa kaikki voi olla mahdollista tietenkin. Mihin tällaisessa virtuaalimaailmassa lopulta ollaan menossa. Nykyteknologian ja kehittyvän teknologian cops and cons. Plussat ja miinukset. Aurinkoiset puolet ja varjopuolet.
- Anonyymi
En ole ikinä ihastunut somessa.
- Anonyymi
Poikkeus vahvistaa säännöt. Koettu irl.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185