🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan ja luopumaan haaveista ❤
Kun hämärtää/Laila Kinnunen
https://youtu.be/3EJHOjcOdx0
Tuli vaan mieleen
15
371
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko se se mies sieltä työpaikalta, jolle menetit sydämesi vai miten? Älä tietenkään anna palstan muuttaa itseäsi niinkuin ei minkään kannata antaa, vaikkakin se tää koko elämä on yhtä oppimista ja muuttumista, kun sitä tarkemmin ajattelee. Muuttuuhan siinä väkisinkin, mutta jos saisi pidettyä edes jossain määrin sen pohjimmaisen itsensä samana, mitä lähtökohtaisesti on eikä näe mitään tarvetta muuttaa itseään, niin hyvähän se olisi. Itse olen jo jonkin aikaa yrittänyt kehittää henkistä minääni omakutoisin joogamenetelmin ja ihan hyväksi havainnut. Palsta ei tule muuttamaan minuakaan, korkeintaan mun ajatus palstasta saattaa muuttua, mutten itse minä.
Niin, tutustuin mieheen ylitöissä! Hienoa tuollainen itsensä kehittäminen. Jooga on siinä varmaan hyväksi. Mindfullnes on kanssa hyvä, siinä pyritään keskittymään nykyhetkeen. Mennyt on mennyttä ja sitä ei voi muuttaa ja tulevaa ei vielä ole. On vain hetki tässä ja nyt.
Mulla on nukkumisen kanssa ongelmia varsinkin kun on vielä uniapnea. Oli ihana kuulla, että kronotyyppiä voi muuttaa. Ajattelin yrittää palata entiseen päivärytmiin, jossa olin tehokkain aamulla varhain. Kehitystä se on tuokin kai.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin, tutustuin mieheen ylitöissä! Hienoa tuollainen itsensä kehittäminen. Jooga on siinä varmaan hyväksi. Mindfullnes on kanssa hyvä, siinä pyritään keskittymään nykyhetkeen. Mennyt on mennyttä ja sitä ei voi muuttaa ja tulevaa ei vielä ole. On vain hetki tässä ja nyt.
Mulla on nukkumisen kanssa ongelmia varsinkin kun on vielä uniapnea. Oli ihana kuulla, että kronotyyppiä voi muuttaa. Ajattelin yrittää palata entiseen päivärytmiin, jossa olin tehokkain aamulla varhain. Kehitystä se on tuokin kai.Kehitystäpä hyvinkin. Teet juuri kuten itsellesi tunnet sopivaksi tai parhaimmaksi jopa. Joo, oon ennenkin joogitellu ja ihan hyvin tuloksin ja nyt on mielessä se sama. Ei ehkä samanlaista tulosta synny, muttei varmastikaan pahasta ole. Tosin en lähdekään miltään tulospohjalta sitä ottamaan vaan katson, mitä se antaa mulle tällä kertaa. Mindfullness ois myös varmastikin hieno juttu edes kokeilla. Pitäisi vain lukea siitä enemmän, niin tietäis, miten homma toimii. Jotain tietoa mulla siitä jo onkin, mutta lisäsellainen ei ole yhtään pahitteeksi ja ehkä ois helpompi aloittaa se.
Anonyymi kirjoitti:
Kehitystäpä hyvinkin. Teet juuri kuten itsellesi tunnet sopivaksi tai parhaimmaksi jopa. Joo, oon ennenkin joogitellu ja ihan hyvin tuloksin ja nyt on mielessä se sama. Ei ehkä samanlaista tulosta synny, muttei varmastikaan pahasta ole. Tosin en lähdekään miltään tulospohjalta sitä ottamaan vaan katson, mitä se antaa mulle tällä kertaa. Mindfullness ois myös varmastikin hieno juttu edes kokeilla. Pitäisi vain lukea siitä enemmän, niin tietäis, miten homma toimii. Jotain tietoa mulla siitä jo onkin, mutta lisäsellainen ei ole yhtään pahitteeksi ja ehkä ois helpompi aloittaa se.
Me harjoiteltiin kuntokuessilla mindfulnessia niin, että mentiin porukalla metsään. Hajaannuttiin ja istuttiin kannon nokassa kukin omalla tahollaan. Piti yeittää keskittyä siihen olemiseen. Tuoksuun, ääniin ja maisemaan. Vetäjä otti vielä valokuvan tilanteesta, jonka avulla pääsee siihen samaan tunnetilaan. Harjoituksen jälkeen keitettiin laavulla nokipannukahvit ja juotiin siellä metsän keskellä. Minäkin yritin juoda, vaikka en pannukahvista yhtään tykkää ja se oli vielä presidenttiä😅-
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Me harjoiteltiin kuntokuessilla mindfulnessia niin, että mentiin porukalla metsään. Hajaannuttiin ja istuttiin kannon nokassa kukin omalla tahollaan. Piti yeittää keskittyä siihen olemiseen. Tuoksuun, ääniin ja maisemaan. Vetäjä otti vielä valokuvan tilanteesta, jonka avulla pääsee siihen samaan tunnetilaan. Harjoituksen jälkeen keitettiin laavulla nokipannukahvit ja juotiin siellä metsän keskellä. Minäkin yritin juoda, vaikka en pannukahvista yhtään tykkää ja se oli vielä presidenttiä😅-
No? Onnistuiko tuo metsäkokeilu miten? Tarkoitan sun mielestä ja muidenkin eli varmaankin vaihdoitte mielipiteitä tuon jälkeen ja mitä ne olivat? Tää kiinnostaa! 🙂
Anonyymi kirjoitti:
No? Onnistuiko tuo metsäkokeilu miten? Tarkoitan sun mielestä ja muidenkin eli varmaankin vaihdoitte mielipiteitä tuon jälkeen ja mitä ne olivat? Tää kiinnostaa! 🙂
Kyllä me kaikki onnistuttiin olemaan hetkessä. Kun luokkahuoneessa oli samanlainen harjoitus tyynyillä istuen, niin se ei onnistunut. Metsässä pystyi istumasn niin, ettei nähnyt muita. Se auttoi keskittymään.
- Anonyymi
Kun hämärtää,hän kumartaa
Prismaan oli tullut uusia marjoja. Hunajamarjoja. Luin siitä miten niissä on enemmän probiootteja kuin mustikassa. Ne auttaa muistiin, verenpaineeseen ja pitkän matkan juoksuun. Ehkä miehen pitäisi syödä hunajamarjoja, että muistaisi mut paremmin. Ettei mulle käy niinkuin Tom Jonesin Taste of honey biisin lopussa.
"He ne'er came back to his love so fair
And so she died dreaming of his kiss
His kiss of honey"
https://youtu.be/Vr9WTxxsC3IAreenaan tuli tänään mun lempparisarjasta monta jaksoa. Eka katsottu nyt. Vikana on se, että puolitoista tuntia aamusta kuluu vähän turhaan, kun olisi muutakin tekemistä. Plussaa on se, että siihen ei ole piilotettu romantiikkaa mukaan. Katsominen ei tuo surullisestti mieleen kaipauksen kohdetta. On vähän kuin mindfullnessia.
Ja nyt niihin lähtöpuuhiin!- Anonyymi
Minne lähdet? Ja vinkki sulle: vie niitä marjoja sille ylityömiehelle ennenkuin lähdet.
Anonyymi kirjoitti:
Minne lähdet? Ja vinkki sulle: vie niitä marjoja sille ylityömiehelle ennenkuin lähdet.
Loppukesän olen mökillä, kun koira kärsii automatkoilla. Pelottaa aina kun iäkäs koira tärisee ja läähättää koko matkan. Pakkasin just sen lääkkeitä. Sillä on ihmisten kolmiolääkettäkin niin se ei voi ajaa autoa!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Loppukesän olen mökillä, kun koira kärsii automatkoilla. Pelottaa aina kun iäkäs koira tärisee ja läähättää koko matkan. Pakkasin just sen lääkkeitä. Sillä on ihmisten kolmiolääkettäkin niin se ei voi ajaa autoa!
Onkos sun koiralla ajokortti sit vai? 😊
Anonyymi kirjoitti:
Onkos sun koiralla ajokortti sit vai? 😊
Se ei päässyt kirjallisista läpi, kun kynä ei pysynyt tassuissa😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
