Tuli vaan mieleen

🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan ja luopumaan haaveista ❤

Kun hämärtää/Laila Kinnunen
https://youtu.be/3EJHOjcOdx0

15

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko se se mies sieltä työpaikalta, jolle menetit sydämesi vai miten? Älä tietenkään anna palstan muuttaa itseäsi niinkuin ei minkään kannata antaa, vaikkakin se tää koko elämä on yhtä oppimista ja muuttumista, kun sitä tarkemmin ajattelee. Muuttuuhan siinä väkisinkin, mutta jos saisi pidettyä edes jossain määrin sen pohjimmaisen itsensä samana, mitä lähtökohtaisesti on eikä näe mitään tarvetta muuttaa itseään, niin hyvähän se olisi. Itse olen jo jonkin aikaa yrittänyt kehittää henkistä minääni omakutoisin joogamenetelmin ja ihan hyväksi havainnut. Palsta ei tule muuttamaan minuakaan, korkeintaan mun ajatus palstasta saattaa muuttua, mutten itse minä.

      • Niin, tutustuin mieheen ylitöissä! Hienoa tuollainen itsensä kehittäminen. Jooga on siinä varmaan hyväksi. Mindfullnes on kanssa hyvä, siinä pyritään keskittymään nykyhetkeen. Mennyt on mennyttä ja sitä ei voi muuttaa ja tulevaa ei vielä ole. On vain hetki tässä ja nyt.

        Mulla on nukkumisen kanssa ongelmia varsinkin kun on vielä uniapnea. Oli ihana kuulla, että kronotyyppiä voi muuttaa. Ajattelin yrittää palata entiseen päivärytmiin, jossa olin tehokkain aamulla varhain. Kehitystä se on tuokin kai.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin, tutustuin mieheen ylitöissä! Hienoa tuollainen itsensä kehittäminen. Jooga on siinä varmaan hyväksi. Mindfullnes on kanssa hyvä, siinä pyritään keskittymään nykyhetkeen. Mennyt on mennyttä ja sitä ei voi muuttaa ja tulevaa ei vielä ole. On vain hetki tässä ja nyt.

        Mulla on nukkumisen kanssa ongelmia varsinkin kun on vielä uniapnea. Oli ihana kuulla, että kronotyyppiä voi muuttaa. Ajattelin yrittää palata entiseen päivärytmiin, jossa olin tehokkain aamulla varhain. Kehitystä se on tuokin kai.

        Kehitystäpä hyvinkin. Teet juuri kuten itsellesi tunnet sopivaksi tai parhaimmaksi jopa. Joo, oon ennenkin joogitellu ja ihan hyvin tuloksin ja nyt on mielessä se sama. Ei ehkä samanlaista tulosta synny, muttei varmastikaan pahasta ole. Tosin en lähdekään miltään tulospohjalta sitä ottamaan vaan katson, mitä se antaa mulle tällä kertaa. Mindfullness ois myös varmastikin hieno juttu edes kokeilla. Pitäisi vain lukea siitä enemmän, niin tietäis, miten homma toimii. Jotain tietoa mulla siitä jo onkin, mutta lisäsellainen ei ole yhtään pahitteeksi ja ehkä ois helpompi aloittaa se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehitystäpä hyvinkin. Teet juuri kuten itsellesi tunnet sopivaksi tai parhaimmaksi jopa. Joo, oon ennenkin joogitellu ja ihan hyvin tuloksin ja nyt on mielessä se sama. Ei ehkä samanlaista tulosta synny, muttei varmastikaan pahasta ole. Tosin en lähdekään miltään tulospohjalta sitä ottamaan vaan katson, mitä se antaa mulle tällä kertaa. Mindfullness ois myös varmastikin hieno juttu edes kokeilla. Pitäisi vain lukea siitä enemmän, niin tietäis, miten homma toimii. Jotain tietoa mulla siitä jo onkin, mutta lisäsellainen ei ole yhtään pahitteeksi ja ehkä ois helpompi aloittaa se.

        Me harjoiteltiin kuntokuessilla mindfulnessia niin, että mentiin porukalla metsään. Hajaannuttiin ja istuttiin kannon nokassa kukin omalla tahollaan. Piti yeittää keskittyä siihen olemiseen. Tuoksuun, ääniin ja maisemaan. Vetäjä otti vielä valokuvan tilanteesta, jonka avulla pääsee siihen samaan tunnetilaan. Harjoituksen jälkeen keitettiin laavulla nokipannukahvit ja juotiin siellä metsän keskellä. Minäkin yritin juoda, vaikka en pannukahvista yhtään tykkää ja se oli vielä presidenttiä😅-


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Me harjoiteltiin kuntokuessilla mindfulnessia niin, että mentiin porukalla metsään. Hajaannuttiin ja istuttiin kannon nokassa kukin omalla tahollaan. Piti yeittää keskittyä siihen olemiseen. Tuoksuun, ääniin ja maisemaan. Vetäjä otti vielä valokuvan tilanteesta, jonka avulla pääsee siihen samaan tunnetilaan. Harjoituksen jälkeen keitettiin laavulla nokipannukahvit ja juotiin siellä metsän keskellä. Minäkin yritin juoda, vaikka en pannukahvista yhtään tykkää ja se oli vielä presidenttiä😅-

        No? Onnistuiko tuo metsäkokeilu miten? Tarkoitan sun mielestä ja muidenkin eli varmaankin vaihdoitte mielipiteitä tuon jälkeen ja mitä ne olivat? Tää kiinnostaa! 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No? Onnistuiko tuo metsäkokeilu miten? Tarkoitan sun mielestä ja muidenkin eli varmaankin vaihdoitte mielipiteitä tuon jälkeen ja mitä ne olivat? Tää kiinnostaa! 🙂

        Kyllä me kaikki onnistuttiin olemaan hetkessä. Kun luokkahuoneessa oli samanlainen harjoitus tyynyillä istuen, niin se ei onnistunut. Metsässä pystyi istumasn niin, ettei nähnyt muita. Se auttoi keskittymään.


    • Anonyymi

      Kun hämärtää,hän kumartaa

      • Vanha biisi, mutta kaunis ja osuvat sanat. Tuli töllöstä.


    • Prismaan oli tullut uusia marjoja. Hunajamarjoja. Luin siitä miten niissä on enemmän probiootteja kuin mustikassa. Ne auttaa muistiin, verenpaineeseen ja pitkän matkan juoksuun. Ehkä miehen pitäisi syödä hunajamarjoja, että muistaisi mut paremmin. Ettei mulle käy niinkuin Tom Jonesin Taste of honey biisin lopussa.

      "He ne'er came back to his love so fair
      And so she died dreaming of his kiss
      His kiss of honey"

      https://youtu.be/Vr9WTxxsC3I

    • Areenaan tuli tänään mun lempparisarjasta monta jaksoa. Eka katsottu nyt. Vikana on se, että puolitoista tuntia aamusta kuluu vähän turhaan, kun olisi muutakin tekemistä. Plussaa on se, että siihen ei ole piilotettu romantiikkaa mukaan. Katsominen ei tuo surullisestti mieleen kaipauksen kohdetta. On vähän kuin mindfullnessia.
      Ja nyt niihin lähtöpuuhiin!

      • Anonyymi

        Minne lähdet? Ja vinkki sulle: vie niitä marjoja sille ylityömiehelle ennenkuin lähdet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minne lähdet? Ja vinkki sulle: vie niitä marjoja sille ylityömiehelle ennenkuin lähdet.

        Loppukesän olen mökillä, kun koira kärsii automatkoilla. Pelottaa aina kun iäkäs koira tärisee ja läähättää koko matkan. Pakkasin just sen lääkkeitä. Sillä on ihmisten kolmiolääkettäkin niin se ei voi ajaa autoa!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Loppukesän olen mökillä, kun koira kärsii automatkoilla. Pelottaa aina kun iäkäs koira tärisee ja läähättää koko matkan. Pakkasin just sen lääkkeitä. Sillä on ihmisten kolmiolääkettäkin niin se ei voi ajaa autoa!

        Onkos sun koiralla ajokortti sit vai? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sun koiralla ajokortti sit vai? 😊

        Se ei päässyt kirjallisista läpi, kun kynä ei pysynyt tassuissa😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe