Kuka kuljettaa MH-rahdin?

Anonyymi-ap

Kaleva uutisoi tänään, että V. Alamäen konkurssin pääsyy on Matkahuollon rahdin kuljetuksen siirtyminen Oulun Autokuljetukselle. Onko tosiaan niin, että paikkakuntien välistä MH-rahtia eivät enää kuljetakaan linja-autot?

67

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matkahuolto Oy, linja-autoliikennöitsijöiden omistama, on jo jonkin aikaa kuljettanut kaiken rahtinsa omilla ja alihankkijoiden rekoilla ja kuorma-autoilla.
      Ihan muutamilla maalaisreiteillä saattaa paketti mennä vielä linjavuoron kyydissä.
      On omituista tuo Mh:n toiminta tai oikeastaan Mh:n omistajien toiminta.

      • Anonyymi

        MH kiukuttelee näin katkeruuttaan kun bussien henkilöliikennemarkkina aukesi kilpailulle ja kostoksi käyttävät poltetun maan taktiikkaa. Siihen tarkoitukseen sopii erittäin hyvin linja-autoliikenteen kuristaminen rekkarahdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH kiukuttelee näin katkeruuttaan kun bussien henkilöliikennemarkkina aukesi kilpailulle ja kostoksi käyttävät poltetun maan taktiikkaa. Siihen tarkoitukseen sopii erittäin hyvin linja-autoliikenteen kuristaminen rekkarahdilla.

        Ihan erityisesti tuolla MH:n omistajapuolella on paljon sitä menttaliteettia että nyt pistetään maan bussiliikenne ruvelle ja syytetään siitä viranomaisia ja poliitikoita (ja Onnibussia).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH kiukuttelee näin katkeruuttaan kun bussien henkilöliikennemarkkina aukesi kilpailulle ja kostoksi käyttävät poltetun maan taktiikkaa. Siihen tarkoitukseen sopii erittäin hyvin linja-autoliikenteen kuristaminen rekkarahdilla.

        Nyt taisi mennä pieleen. Eli Mh="paronit" kostavat itselleen kuristamalla omaa bisnestään rekkarahdilla? Tuo logiikka on vielä huimempaa kuin Tamponipojilla!
        Tamponin ahdingosta muuten kertoo, että mainostavat jotain rahtihommaa, VanHooleihin ei paljoa rahtia kyllä oteta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi mennä pieleen. Eli Mh="paronit" kostavat itselleen kuristamalla omaa bisnestään rekkarahdilla? Tuo logiikka on vielä huimempaa kuin Tamponipojilla!
        Tamponin ahdingosta muuten kertoo, että mainostavat jotain rahtihommaa, VanHooleihin ei paljoa rahtia kyllä oteta...

        Miksi Alamäki suolattiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi mennä pieleen. Eli Mh="paronit" kostavat itselleen kuristamalla omaa bisnestään rekkarahdilla? Tuo logiikka on vielä huimempaa kuin Tamponipojilla!
        Tamponin ahdingosta muuten kertoo, että mainostavat jotain rahtihommaa, VanHooleihin ei paljoa rahtia kyllä oteta...

        Yleensähän poltetun maan taktiikassa sen käyttäjä kärsii myös. Ja siihen turvaudutaan yleensä epätoivoiseksi koetussa tilanteessa. Ja kyllähän kun katsoo alan tilannetta niin pääosin paroonit on luovuttaneet jo kaukoliikenteessä melkein kokonaan. Nyt vain pilataan muiltakin loputkin mahdollisuudet. Vai miksi Alamäen ei annettu kuljettaa rahtia? Tai miksi edes ikääntyneille (iso bussien matkustajaryhmä, joille mobiililaitteet voivat olla vaikeita käyttää) ei voitu jättää käyttöön perinteisiä bussikortteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH kiukuttelee näin katkeruuttaan kun bussien henkilöliikennemarkkina aukesi kilpailulle ja kostoksi käyttävät poltetun maan taktiikkaa. Siihen tarkoitukseen sopii erittäin hyvin linja-autoliikenteen kuristaminen rekkarahdilla.

        Nyt on lähtenyt onnibusmielisten mielikuvitus kovalle laukalle, suorastaan matalalentoon. Eiköhän noille salaliittoteorioille oma paikkansa jossakin muualla.


    • Anonyymi

      Matkahuolto varmistakoon nyt että Oulun Autokuljetus kuljettaa myös matkustajia Hailuotoon, Helsinkiin ja Rovaniemelle. Jyrkkä ei kermankuorijoille.

    • Anonyymi

      Odotettavissa muidenkin bussifirmojen konkursseja kun Mh-rahti lähtee.

      • Anonyymi

        Ihan varmasti. Ja se on katkerien tahojen tavoitekin. Näytetään nyt poliitikoille ja viranomaisille että kaikki tuhoutukoon kun veitte meiltä monopolit. Tätä rekkarahtiin siirtymistähän ei olisi ikinä tehty jos tietyt isot suvut olisivat saaneet pitää vanhat yksinoikeutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti. Ja se on katkerien tahojen tavoitekin. Näytetään nyt poliitikoille ja viranomaisille että kaikki tuhoutukoon kun veitte meiltä monopolit. Tätä rekkarahtiin siirtymistähän ei olisi ikinä tehty jos tietyt isot suvut olisivat saaneet pitää vanhat yksinoikeutensa.

        Olet sinä jäänyt ajatuksinesi viime vuosituhannelle. No, ihmisten ajatteluun ei voi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä jäänyt ajatuksinesi viime vuosituhannelle. No, ihmisten ajatteluun ei voi vaikuttaa.

        Miksi Alamäki suolattiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Alamäki suolattiin?

        Yksinkertaisesti siksi, ettei Alamäellä ollut kuutta autoa tarjota, jotta kaikki paketit olisi saatu liikkeelle yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisesti siksi, ettei Alamäellä ollut kuutta autoa tarjota, jotta kaikki paketit olisi saatu liikkeelle yöllä.

        Kuljettaako rekka myös matkustajat Helsingistä Lappiin pakettien seassa vai unohdettiinko heidät tyystin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Alamäki suolattiin?

        Katsokaapa Alamäen talouslukuja viimeisiltä vuosilta, sieltä löytyy selitys. Näihin kun lisätään koronan ja kohonneiden kustannusten vaikutus, syy alkaa olla aika selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsokaapa Alamäen talouslukuja viimeisiltä vuosilta, sieltä löytyy selitys. Näihin kun lisätään koronan ja kohonneiden kustannusten vaikutus, syy alkaa olla aika selvä.

        Mutta tj syytti Kalevassa ennen muuta rahdin poistamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisesti siksi, ettei Alamäellä ollut kuutta autoa tarjota, jotta kaikki paketit olisi saatu liikkeelle yöllä.

        Eli periaatteessa tämäkin on Tamponipoikien syytä, koska ajavat busseilla joihin hädin tuskin sopii matkustajien käsilaukut, rahdista ei tarvitse haaveillakaan.
        Eikä vain periaatteessa, vaan oikeasti Tamponi on yli 10 miljoonan tappioilla varmistanut sen, että linjaverkosto on rapautunut lähes nollaan.
        Oikeat liikennöitsijät ovat sen verran talousihmisiä, että ymmärtävät olla ajamatta, kun idiootit syytävät toisten rahaa maantielle.
        Tuo kaukoliikenteen tuhoaminen on vienyt Matkahuollolta mahdollisuuden tarjota asiakkailleen kattavaa bussirahtipalvelua.
        JA pitää muistaa, että Mh:n omistajat ovat hyväksyneet johdon toimintatavan, jolla liikennöitsijä sai rahtipaketista alle euron, eli Mh sai lähes kaiken mitä asiakkaalta perittiin. Eli 20 euron paketista liikennöitsijälle 80 senttiä ja Mh:lle 19,20 euroa. Ei oikein innosta rahdinajoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljettaako rekka myös matkustajat Helsingistä Lappiin pakettien seassa vai unohdettiinko heidät tyystin?

        "Kuljettaako rekka myös matkustajat Helsingistä Lappiin pakettien seassa vai unohdettiinko heidät tyystin?"
        Ei heitä mihinkään unohdettu. Onnibus.com ajaa kaksi edestakaista vuoroa Helsingistä Rovaniemelle, ilman rahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli periaatteessa tämäkin on Tamponipoikien syytä, koska ajavat busseilla joihin hädin tuskin sopii matkustajien käsilaukut, rahdista ei tarvitse haaveillakaan.
        Eikä vain periaatteessa, vaan oikeasti Tamponi on yli 10 miljoonan tappioilla varmistanut sen, että linjaverkosto on rapautunut lähes nollaan.
        Oikeat liikennöitsijät ovat sen verran talousihmisiä, että ymmärtävät olla ajamatta, kun idiootit syytävät toisten rahaa maantielle.
        Tuo kaukoliikenteen tuhoaminen on vienyt Matkahuollolta mahdollisuuden tarjota asiakkailleen kattavaa bussirahtipalvelua.
        JA pitää muistaa, että Mh:n omistajat ovat hyväksyneet johdon toimintatavan, jolla liikennöitsijä sai rahtipaketista alle euron, eli Mh sai lähes kaiken mitä asiakkaalta perittiin. Eli 20 euron paketista liikennöitsijälle 80 senttiä ja Mh:lle 19,20 euroa. Ei oikein innosta rahdinajoon.

        Paronit voisivat panostaa vakiovuoroihin. Nehän on melkein kaikki lopetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tj syytti Kalevassa ennen muuta rahdin poistamista

        "Mutta tj syytti Kalevassa ennen muuta rahdin poistamista"
        Eihän, vaan sanoi;
        "Viimeinen konkurssiin hakeutumiseen johtanut syy oli, kun Matkahuolto siirsi rahtikuljetuksen linja-autoilta Oulun autokuljetukselle. "
        Konkurssin syitä oli siis muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta tj syytti Kalevassa ennen muuta rahdin poistamista"
        Eihän, vaan sanoi;
        "Viimeinen konkurssiin hakeutumiseen johtanut syy oli, kun Matkahuolto siirsi rahtikuljetuksen linja-autoilta Oulun autokuljetukselle. "
        Konkurssin syitä oli siis muitakin.

        Oli toki muitakin syitä mutta toiminta olisi kukoistanut ilman rahtiriistoa


    • Anonyymi

      Alamäen konkurssi osoittaa taas karulla tavalla sen, mikä pienten yritysten painoarvo Linja-autoliitossa on.

      • Anonyymi

        Katsopa nyt imbesilli niitä Alamäen talouslukuja muutamalta viime vuodelta ja ihmettele sitten LAL:n roolia!
        Vilkaise myös Tamponin luvut, niin saat nauraa oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa nyt imbesilli niitä Alamäen talouslukuja muutamalta viime vuodelta ja ihmettele sitten LAL:n roolia!
        Vilkaise myös Tamponin luvut, niin saat nauraa oikein kunnolla.

        Soo, soo. Lauri on sanonut että bussifirman ei tarvitse olla voitollinen. Ja konkurssinkin voi korona korjata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soo, soo. Lauri on sanonut että bussifirman ei tarvitse olla voitollinen. Ja konkurssinkin voi korona korjata

        Lauri myös opetti LAL:n syvimmän olemuksen kaikelle kansalle somessa jo 2012. Somessa myös paljastettiin sukuoikeuskartellien kiihko ennen kuin paronit edes ehtivät ymmärtämään mikä some on. Teknologianero vei paroneita kuin litran mittaa ja valisti kansaa estoitta. Digitaalisen median käyttö on yhä tärkeää bussiyrittämisessä(kin). Lauri ja Pekka olivat siinäkin edelläkävijöitä. Paronit jäivät lähtötelineisiin kun heidän toimintansa päivänvaloa kestämättömät salaisuudet jo levisivät netissä kulovalkean tavoin kaiken kansan luettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri myös opetti LAL:n syvimmän olemuksen kaikelle kansalle somessa jo 2012. Somessa myös paljastettiin sukuoikeuskartellien kiihko ennen kuin paronit edes ehtivät ymmärtämään mikä some on. Teknologianero vei paroneita kuin litran mittaa ja valisti kansaa estoitta. Digitaalisen median käyttö on yhä tärkeää bussiyrittämisessä(kin). Lauri ja Pekka olivat siinäkin edelläkävijöitä. Paronit jäivät lähtötelineisiin kun heidän toimintansa päivänvaloa kestämättömät salaisuudet jo levisivät netissä kulovalkean tavoin kaiken kansan luettavaksi.

        Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri myös opetti LAL:n syvimmän olemuksen kaikelle kansalle somessa jo 2012. Somessa myös paljastettiin sukuoikeuskartellien kiihko ennen kuin paronit edes ehtivät ymmärtämään mikä some on. Teknologianero vei paroneita kuin litran mittaa ja valisti kansaa estoitta. Digitaalisen median käyttö on yhä tärkeää bussiyrittämisessä(kin). Lauri ja Pekka olivat siinäkin edelläkävijöitä. Paronit jäivät lähtötelineisiin kun heidän toimintansa päivänvaloa kestämättömät salaisuudet jo levisivät netissä kulovalkean tavoin kaiken kansan luettavaksi.

        Teknologianero vei kyllä sugardaddyjen rahaa hehtolitramitalla ja poltteli ne pientareille.
        Lauri ja Pekka ovatkin saaneet mitä heille kuuluu, eli junanlähettäjän hommia periferiassa.
        Kiitos kuitenkin heille todella hauskoista hetkistä "joukkoliikenneneroina"! Todella viihdyttävää.
        En ole oikein havainnut kansannousuja ja kiihkoa "salaisuuksien" tiimoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknologianero vei kyllä sugardaddyjen rahaa hehtolitramitalla ja poltteli ne pientareille.
        Lauri ja Pekka ovatkin saaneet mitä heille kuuluu, eli junanlähettäjän hommia periferiassa.
        Kiitos kuitenkin heille todella hauskoista hetkistä "joukkoliikenneneroina"! Todella viihdyttävää.
        En ole oikein havainnut kansannousuja ja kiihkoa "salaisuuksien" tiimoilta.

        Onnibus-leirissä on mukana käytännössä kaikki ne merkittävät liikennöitsijät, joita EI tuomittu kartellista ja joista iso osa oli sukuoikeusaikana LAL:n ahdistamia. Nyt heillä on yrittämisen vapaus. Vain katkerien kartelliparonien lippuja ei saa Onnibussin verkkokaupasta. "Kansannousu" puolestaan näkyy Onnibus-leiriläisten kassoissa ja vaikkapa sometileillä vuolaina kiitoksina. Jopa kiitoslippuja ostetaan. Eli ostetaan lippu vaikkei ole aikomustakaan matkustaa. Jos siis vuoro on vaikka puolillaan matkustajia, se voi silti olla loppuunmyyty kiitoslippujen ansiosta. Tällaista ilmiötä ei kartelliparoneilla juuri ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus-leirissä on mukana käytännössä kaikki ne merkittävät liikennöitsijät, joita EI tuomittu kartellista ja joista iso osa oli sukuoikeusaikana LAL:n ahdistamia. Nyt heillä on yrittämisen vapaus. Vain katkerien kartelliparonien lippuja ei saa Onnibussin verkkokaupasta. "Kansannousu" puolestaan näkyy Onnibus-leiriläisten kassoissa ja vaikkapa sometileillä vuolaina kiitoksina. Jopa kiitoslippuja ostetaan. Eli ostetaan lippu vaikkei ole aikomustakaan matkustaa. Jos siis vuoro on vaikka puolillaan matkustajia, se voi silti olla loppuunmyyty kiitoslippujen ansiosta. Tällaista ilmiötä ei kartelliparoneilla juuri ole.

        Olenkin jo vuosikausia odotellut niitä merkittäviä liikennöitsijöitä, jotka nousevat kirkkaina kaukoliikennetaivaalle. Ei ole vielä näkynyt, vaikka on vapaus ajaa paronireiteillä vaikka minuutin välein. Miksi näin?
        Ostetaan lippu, vaikka ei ole aikomusta matkustaa? Kiitokseksi? Suosittelen lämpimästi lääkärillä käyntiä.
        Ensin koronakorjatut voitot ja nyt kiitosliput, ei saatana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus-leirissä on mukana käytännössä kaikki ne merkittävät liikennöitsijät, joita EI tuomittu kartellista ja joista iso osa oli sukuoikeusaikana LAL:n ahdistamia. Nyt heillä on yrittämisen vapaus. Vain katkerien kartelliparonien lippuja ei saa Onnibussin verkkokaupasta. "Kansannousu" puolestaan näkyy Onnibus-leiriläisten kassoissa ja vaikkapa sometileillä vuolaina kiitoksina. Jopa kiitoslippuja ostetaan. Eli ostetaan lippu vaikkei ole aikomustakaan matkustaa. Jos siis vuoro on vaikka puolillaan matkustajia, se voi silti olla loppuunmyyty kiitoslippujen ansiosta. Tällaista ilmiötä ei kartelliparoneilla juuri ole.

        Kimmo on taas todella sekaisin. Totta tässä on kuitenkin mainitut vuolaat kiitokset, niitä nimittäin Kimmo itse kirjoittelee ja pyytää myös kavereitaan kirjoittelemaan erilaisilla some-alustoilla. Muuten nämä kirjoitukset osoittavat, kuinka katkeria onnibus-leirissä ollaan kun asiat eivät menneetkään niin kuin nämä suunpieksijät vielä ennen koronavuosia kuvittelivat. Nyt ovat saaneet palkkansa, Lauri lähettää tavarajunia ja Kimmo ajaa yön tunteina tyhjiä lähiliikenneautoja Helsinkiin. Sopiva loppusijoituspaikka molemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo on taas todella sekaisin. Totta tässä on kuitenkin mainitut vuolaat kiitokset, niitä nimittäin Kimmo itse kirjoittelee ja pyytää myös kavereitaan kirjoittelemaan erilaisilla some-alustoilla. Muuten nämä kirjoitukset osoittavat, kuinka katkeria onnibus-leirissä ollaan kun asiat eivät menneetkään niin kuin nämä suunpieksijät vielä ennen koronavuosia kuvittelivat. Nyt ovat saaneet palkkansa, Lauri lähettää tavarajunia ja Kimmo ajaa yön tunteina tyhjiä lähiliikenneautoja Helsinkiin. Sopiva loppusijoituspaikka molemmille.

        Mutta mistäpä parroonin bussinreuhuille löytyisi loppusijoituspaikka?

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa nyt imbesilli niitä Alamäen talouslukuja muutamalta viime vuodelta ja ihmettele sitten LAL:n roolia!
        Vilkaise myös Tamponin luvut, niin saat nauraa oikein kunnolla.

        Kerrohan "imbesilli" että millä logiikalla Alamäen huonohkot talousluvut oikeuttivat Matkahuoltoa (LAL) selkäänpuukottamaan (rahti pois) Alamäkeä? Eikö jäsenistään huolta kantava liitto olisi auttanut miestä mäessä eikä työntänyt rotkon reunalla horjuvaa kielekkeeltä alas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan "imbesilli" että millä logiikalla Alamäen huonohkot talousluvut oikeuttivat Matkahuoltoa (LAL) selkäänpuukottamaan (rahti pois) Alamäkeä? Eikö jäsenistään huolta kantava liitto olisi auttanut miestä mäessä eikä työntänyt rotkon reunalla horjuvaa kielekkeeltä alas?

        Nyt sekoitat linja-autoliiton ja Matkahuolto oy:n. Linja-autoliitto voi toki jakaa varallisuuttaan, kunhan se tekee sen tasapuolisesti kaikille jäsenilleen.

        Matkahuolto oy:n ja sen johdon toimintaa säätelee osakeyhtiölaki ja sen 1 luvun 7§:ssä sanotaan mm. näin;
        Yhtiökokous, hallitus, toimitusjohtaja tai hallintoneuvosto ei saa tehdä päätöstä tai ryhtyä muuhun toimenpiteeseen, joka on omiaan tuottamaan osakkeenomistajalle tai muulle epäoikeutettua etua yhtiön tai toisen osakkeenomistajan kustannuksella.

        Saman lain 1 luvun 5§:ssä sanotaan näin;
        5 §
        Toiminnan tarkoitus
        Yhtiön toiminnan tarkoituksena on tuottaa voittoa osakkeenomistajille, jollei yhtiöjärjestyksessä määrätä toisin.

        Laki ei salli huonosti pärjäävän tai huonosti hoidetun yhtiön tukemista muiden kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sekoitat linja-autoliiton ja Matkahuolto oy:n. Linja-autoliitto voi toki jakaa varallisuuttaan, kunhan se tekee sen tasapuolisesti kaikille jäsenilleen.

        Matkahuolto oy:n ja sen johdon toimintaa säätelee osakeyhtiölaki ja sen 1 luvun 7§:ssä sanotaan mm. näin;
        Yhtiökokous, hallitus, toimitusjohtaja tai hallintoneuvosto ei saa tehdä päätöstä tai ryhtyä muuhun toimenpiteeseen, joka on omiaan tuottamaan osakkeenomistajalle tai muulle epäoikeutettua etua yhtiön tai toisen osakkeenomistajan kustannuksella.

        Saman lain 1 luvun 5§:ssä sanotaan näin;
        5 §
        Toiminnan tarkoitus
        Yhtiön toiminnan tarkoituksena on tuottaa voittoa osakkeenomistajille, jollei yhtiöjärjestyksessä määrätä toisin.

        Laki ei salli huonosti pärjäävän tai huonosti hoidetun yhtiön tukemista muiden kustannuksella.

        Olisi riittänyt että antavat Alamäen kuljettaa rahtia niin kuin ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan "imbesilli" että millä logiikalla Alamäen huonohkot talousluvut oikeuttivat Matkahuoltoa (LAL) selkäänpuukottamaan (rahti pois) Alamäkeä? Eikö jäsenistään huolta kantava liitto olisi auttanut miestä mäessä eikä työntänyt rotkon reunalla horjuvaa kielekkeeltä alas?

        Onkohan tuo yksinkertaisuus synnynnäistä vai Tamponipojilta tarttunutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi riittänyt että antavat Alamäen kuljettaa rahtia niin kuin ennenkin.

        Nyyh, nyyh, nyyh, yhyyyyyyy................ Elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyyh, nyyh, nyyh, yhyyyyyyy................ Elämä on.

        En hyväksy varkaita enkä vääriä valtiaita. Kaikkein vähiten heidän lakeijoidensa kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi riittänyt että antavat Alamäen kuljettaa rahtia niin kuin ennenkin.

        Kielsikö joku sitten alamäkeä kuljettamasta rahtia? Eikös kuka vaan saa kuljettaa niin paljon rahtia kun jaksaa ja onnistuu haalimaan kasaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielsikö joku sitten alamäkeä kuljettamasta rahtia? Eikös kuka vaan saa kuljettaa niin paljon rahtia kun jaksaa ja onnistuu haalimaan kasaan

        Eihän kimmoakaan ole kielletty rahtia kuljettamasta niillä vanhoilla katurinreuhkoillaan. Siitä vaan, pakettia romujen ruumaan ja ajamaan. Suomessa kuka vaan voi perustaa oman rahtiyhtiön. Mikä on ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kimmoakaan ole kielletty rahtia kuljettamasta niillä vanhoilla katurinreuhkoillaan. Siitä vaan, pakettia romujen ruumaan ja ajamaan. Suomessa kuka vaan voi perustaa oman rahtiyhtiön. Mikä on ongelma?

        Kun asenne on tuo, mitä järkeä on kuulua tuollaiseen liittoon ja maksaa jäsenmaksuja selkäänpuukottajille??

        Kun Pekka ja Lauri olivat kertomassa Kampissa julkisella paikalla ihmisille Onnibussista niin Matkahuollon satraapit marssivat paikalle kuin Euroopan omistajat, kielsivät heitä puhumasta julkisella paikalla ja häätivät heidät pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun asenne on tuo, mitä järkeä on kuulua tuollaiseen liittoon ja maksaa jäsenmaksuja selkäänpuukottajille??

        Kun Pekka ja Lauri olivat kertomassa Kampissa julkisella paikalla ihmisille Onnibussista niin Matkahuollon satraapit marssivat paikalle kuin Euroopan omistajat, kielsivät heitä puhumasta julkisella paikalla ja häätivät heidät pois.

        Ööö, selkäänpuukottajista kun puhutaan, niin ensimmäisenä tulee mieleen Tamponipojat.
        Vai mitä Oulun Onnikka, Mattila, Keskimatkat jne,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö, selkäänpuukottajista kun puhutaan, niin ensimmäisenä tulee mieleen Tamponipojat.
        Vai mitä Oulun Onnikka, Mattila, Keskimatkat jne,?

        Paronithan nuokin kaatoivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronithan nuokin kaatoivat

        Eihän Keskimatkat nurin ole vaan kukoistaa, se mm. omistaa Lapissa luksuslomahuoneistoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Keskimatkat nurin ole vaan kukoistaa, se mm. omistaa Lapissa luksuslomahuoneistoja.

        Ei ihan nurin, mutta melkein. Missä muuten piileskelee Pori-Express? Senhän piti olla koronan jälkeen kullanvuolentakone? Vai jääkö kultavuoro ajamatta, kun jokaisesta kaksi miljoonaa ajetusta romusta on öljyt valuneet tielle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan nurin, mutta melkein. Missä muuten piileskelee Pori-Express? Senhän piti olla koronan jälkeen kullanvuolentakone? Vai jääkö kultavuoro ajamatta, kun jokaisesta kaksi miljoonaa ajetusta romusta on öljyt valuneet tielle?

        Sivulta keskimatkat.fi/poriexpress lainaus:

        "PoriExpressin toiminnan lähtökohtina ovat korkea laatu, luotettavuus ja asiakastyytyväisyys. Käytössämme on moderni kalusto ja ammattitaitoinen henkilökunta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan nurin, mutta melkein. Missä muuten piileskelee Pori-Express? Senhän piti olla koronan jälkeen kullanvuolentakone? Vai jääkö kultavuoro ajamatta, kun jokaisesta kaksi miljoonaa ajetusta romusta on öljyt valuneet tielle?

        Tosi härskiä paronimieliseltä nälviä paronien henkihieveriin kuristamaa pienyritystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi härskiä paronimieliseltä nälviä paronien henkihieveriin kuristamaa pienyritystä!

        Aiheellinen kysymys Pori-Expressistähän tuo oli.
        Missä nämä kultavuoroja ajavat yritykset ovat, kun "paronit" eivät enää kuulemma ajele?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheellinen kysymys Pori-Expressistähän tuo oli.
        Missä nämä kultavuoroja ajavat yritykset ovat, kun "paronit" eivät enää kuulemma ajele?

        Ei nykyään ole sukuoikeuksia kenelläkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Keskimatkat nurin ole vaan kukoistaa, se mm. omistaa Lapissa luksuslomahuoneistoja.

        "Eihän Keskimatkat nurin ole vaan kukoistaa, se mm. omistaa Lapissa luksuslomahuoneistoja."

        Lapisssa vuollaan kultaa. Neljän viimeisimmän tilikauden vuolenta on tuottanut tulosta yhteensä hurjat 5000 euroa. Tuosta jo luulisi riittävän PoriExpressillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän Keskimatkat nurin ole vaan kukoistaa, se mm. omistaa Lapissa luksuslomahuoneistoja."

        Lapisssa vuollaan kultaa. Neljän viimeisimmän tilikauden vuolenta on tuottanut tulosta yhteensä hurjat 5000 euroa. Tuosta jo luulisi riittävän PoriExpressillekin.

        Psronit kurittivat armotta Keskimatkojen Turku-Ylläs linjaa. Toipuminen ei ole aivan yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nykyään ole sukuoikeuksia kenelläkään

        No sitäpä tässä ajan takaa! Kun ei ole pahamaineisia mielikuvituksen tuotteita eli sukuoikeuksia, niin miksi Oy Kultavuoro Ab ajele ristiin rastiin ja kerää hirvittäviä hillovuoria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psronit kurittivat armotta Keskimatkojen Turku-Ylläs linjaa. Toipuminen ei ole aivan yksinkertaista.

        Rahtia ei annettu kuljetettavaksi, asemilla kiellettiin ottamasta matkustajia, matkahuollon edustaja piilotteli kissa ja hiiri leikillä kun keskiset saapuivat vaatimaan oikeuksiaan, piilotteli lounasloukossa, mutta keskiset sinnikkäästi odotti ja lopulta sai kuraa naamalle, sitten jo kartelli kaatuikin ja kartellistit oli rähmällään keskisten jalkojen juuressa, liekkö matkahuollon ko. edustaja yhä piilossa lounasloukossa, tällä kertaa vaan häpeän piilottamiseksi, ei ennää keskisten pelossa sillä heidän voitto on jo sinetöity eikä he enää edes piere ko. edustajaa päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahtia ei annettu kuljetettavaksi, asemilla kiellettiin ottamasta matkustajia, matkahuollon edustaja piilotteli kissa ja hiiri leikillä kun keskiset saapuivat vaatimaan oikeuksiaan, piilotteli lounasloukossa, mutta keskiset sinnikkäästi odotti ja lopulta sai kuraa naamalle, sitten jo kartelli kaatuikin ja kartellistit oli rähmällään keskisten jalkojen juuressa, liekkö matkahuollon ko. edustaja yhä piilossa lounasloukossa, tällä kertaa vaan häpeän piilottamiseksi, ei ennää keskisten pelossa sillä heidän voitto on jo sinetöity eikä he enää edes piere ko. edustajaa päin?

        Hohhoijaa, vieläkö Keskiset odottelevat Matkahuollon pääkonttorilla, kun eivät näytä ehtivän vuolemaan kultaa Porin tieltä?
        Tuo Ylläksen vuoro oli yhtä pelleilyä Transiteineen ja liekö ajaneet Corollallakin, kaikenlaisia haihattelijoita sitä oli siihen aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa, vieläkö Keskiset odottelevat Matkahuollon pääkonttorilla, kun eivät näytä ehtivän vuolemaan kultaa Porin tieltä?
        Tuo Ylläksen vuoro oli yhtä pelleilyä Transiteineen ja liekö ajaneet Corollallakin, kaikenlaisia haihattelijoita sitä oli siihen aikaan.

        Puukkohen poisto selästä kestää jonkun aikaa. Toipuminen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa, vieläkö Keskiset odottelevat Matkahuollon pääkonttorilla, kun eivät näytä ehtivän vuolemaan kultaa Porin tieltä?
        Tuo Ylläksen vuoro oli yhtä pelleilyä Transiteineen ja liekö ajaneet Corollallakin, kaikenlaisia haihattelijoita sitä oli siihen aikaan.

        Matkahuolto kielsi rahdin ja vaati kunnioittaan sukuoikeuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkahuolto kielsi rahdin ja vaati kunnioittaan sukuoikeuksia

        Keskimatkojen ei sallitu tuolloin edes nähdä paketteja. Tuolloin rahti, nimenomaan linja-autorahti, oli sukuoikeuskartellin keskeinen kiristysruuvi. Rahtikiellollahan Onnibuskin yritettiin tukehduttaa kätkytkuolemaan.

        Kun sitten kuitenkin epäpätevien paronien kartelli kaatui ja sukuoikeudet meni, otettiin käyttöön poltetun maan taktiikka linja-autopuolella ja nyt Matkahuolto onkin käytännössä enää rekkarahtiyhtiö ja kaukobussien matkustajaliikenne ruvella poislukien Onnibusin ja sen yhteistyökumppanien liikennöimä pikavuorokaukoliikenne. Kartelliparonit lakkauttivat kostoksi lähes kaiken vakiovuoroliikenteensä ja kaukopuolellakin koittavat näivettää alaa mahdollisimman paljon. Onneksi ovat hampaattomia Onnibus-leirin edessä mutta esimerkiksi pieni puolustuskyvytön Alamäki oli helppo uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimatkojen ei sallitu tuolloin edes nähdä paketteja. Tuolloin rahti, nimenomaan linja-autorahti, oli sukuoikeuskartellin keskeinen kiristysruuvi. Rahtikiellollahan Onnibuskin yritettiin tukehduttaa kätkytkuolemaan.

        Kun sitten kuitenkin epäpätevien paronien kartelli kaatui ja sukuoikeudet meni, otettiin käyttöön poltetun maan taktiikka linja-autopuolella ja nyt Matkahuolto onkin käytännössä enää rekkarahtiyhtiö ja kaukobussien matkustajaliikenne ruvella poislukien Onnibusin ja sen yhteistyökumppanien liikennöimä pikavuorokaukoliikenne. Kartelliparonit lakkauttivat kostoksi lähes kaiken vakiovuoroliikenteensä ja kaukopuolellakin koittavat näivettää alaa mahdollisimman paljon. Onneksi ovat hampaattomia Onnibus-leirin edessä mutta esimerkiksi pieni puolustuskyvytön Alamäki oli helppo uhri.

        "Keskimatkojen ei sallitu tuolloin edes nähdä paketteja"

        Väitettiin suorastaan ettei muka ole mitään paketteja Turku, Ylläs välille kuljetettavaksi. Huhhuh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimatkojen ei sallitu tuolloin edes nähdä paketteja. Tuolloin rahti, nimenomaan linja-autorahti, oli sukuoikeuskartellin keskeinen kiristysruuvi. Rahtikiellollahan Onnibuskin yritettiin tukehduttaa kätkytkuolemaan.

        Kun sitten kuitenkin epäpätevien paronien kartelli kaatui ja sukuoikeudet meni, otettiin käyttöön poltetun maan taktiikka linja-autopuolella ja nyt Matkahuolto onkin käytännössä enää rekkarahtiyhtiö ja kaukobussien matkustajaliikenne ruvella poislukien Onnibusin ja sen yhteistyökumppanien liikennöimä pikavuorokaukoliikenne. Kartelliparonit lakkauttivat kostoksi lähes kaiken vakiovuoroliikenteensä ja kaukopuolellakin koittavat näivettää alaa mahdollisimman paljon. Onneksi ovat hampaattomia Onnibus-leirin edessä mutta esimerkiksi pieni puolustuskyvytön Alamäki oli helppo uhri.

        10 miljoonan tappiot selittävät aika monta asiaa kaukoliikenteessä.
        Ja edelleen, katso niitä Alamäen uhrauspuheita ennen heidän talouslukunsa vaikka 10 vuotta taaksepäin.
        Ikävä sinänsä, että lähes 100-vuotias yhtiö kaatuu, mutta tämäkin kuuluu bisnekseen.
        Tamponihan on ollut kaatumassa muutaman vuoden välein, mutta on löytynyt vielä sugardaddyja rahoittamaan tappioita.
        Nykyisellä capdaddyllä onkin seliteltävää sijoittajille, jos pyritään vielä yli 10 millin tappioiden jälkeen investoimaan 25 miljoonaa uusiin autoihin ja sehän on pakko tehdä
        mikäli haluavat, että linjat pystytään hoitamaan edes jotenkin. Viime kesän ja syksyn farssihan oli sitä luokkaa, että henkilöliikennelupa olisi pitänyt peruuttaa tuolta pellefirmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Keskimatkojen ei sallitu tuolloin edes nähdä paketteja"

        Väitettiin suorastaan ettei muka ole mitään paketteja Turku, Ylläs välille kuljetettavaksi. Huhhuh.

        Jos linjavuoro perustetaan rahtitulojen varaan ja vieläpä Turku-Ylläs välille, ollaan jo pahasti pielessä. Ei tuollaisella bisnesmallilla ole mitään mahdollisuutta selvitä, joten turhaa itkua ja pillitystä.
        Jos tavaran kuskaamisella haluaa elää, niin eikö sitä kannata hommata rekka?
        Matkustajamääräthän kertoivat linjan elinkelpoisuuden, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos linjavuoro perustetaan rahtitulojen varaan ja vieläpä Turku-Ylläs välille, ollaan jo pahasti pielessä. Ei tuollaisella bisnesmallilla ole mitään mahdollisuutta selvitä, joten turhaa itkua ja pillitystä.
        Jos tavaran kuskaamisella haluaa elää, niin eikö sitä kannata hommata rekka?
        Matkustajamääräthän kertoivat linjan elinkelpoisuuden, vai mitä?

        Kyseinen linjahan kuljettaa länsirannikolta lomailijoita Lompolon lomaparatiisiin Ylläkselle, joka on Keskisten omistama suuri ja erittäin arvokas lomakiinteistö Ylläksen arvoalueella. Paronit on olleet siitä pitkään kateellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen linjahan kuljettaa länsirannikolta lomailijoita Lompolon lomaparatiisiin Ylläkselle, joka on Keskisten omistama suuri ja erittäin arvokas lomakiinteistö Ylläksen arvoalueella. Paronit on olleet siitä pitkään kateellisia.

        Vaikka mielikuvituksesi kertoo "paronien" olleen kateellisia jostakin mökistä, niin miten se vaikutti länsirannikon lomailijoiden bussimatkustusintoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen linjahan kuljettaa länsirannikolta lomailijoita Lompolon lomaparatiisiin Ylläkselle, joka on Keskisten omistama suuri ja erittäin arvokas lomakiinteistö Ylläksen arvoalueella. Paronit on olleet siitä pitkään kateellisia.

        Jos on oma ja on Ylläksellä hyvässä paikassa, niin siellä on mökit arvokkaita.
        Kuvien perusteella hyvin tavanomainen lomahuoneisto, ihan asiallinen ja tarkoituksenmukainen.
        Onnittelut Keskisille hyvästä hankinnasta aikanaan.
        Kiva harrastus 122 tuhatta Lumilomien liikevaihto ja hieman plussalla, bussipuolella ei oikein käy harrastuksesta, 39 tuhatta lv ja muutama tonni pakkasella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oma ja on Ylläksellä hyvässä paikassa, niin siellä on mökit arvokkaita.
        Kuvien perusteella hyvin tavanomainen lomahuoneisto, ihan asiallinen ja tarkoituksenmukainen.
        Onnittelut Keskisille hyvästä hankinnasta aikanaan.
        Kiva harrastus 122 tuhatta Lumilomien liikevaihto ja hieman plussalla, bussipuolella ei oikein käy harrastuksesta, 39 tuhatta lv ja muutama tonni pakkasella.

        YLISTYS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen linjahan kuljettaa länsirannikolta lomailijoita Lompolon lomaparatiisiin Ylläkselle, joka on Keskisten omistama suuri ja erittäin arvokas lomakiinteistö Ylläksen arvoalueella. Paronit on olleet siitä pitkään kateellisia.

        Siis mikä linja? Eikö Lapin matkat yleensä ajeta tilausajoina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä linja? Eikö Lapin matkat yleensä ajeta tilausajoina?

        Luulisi varakkaita matkustajia tunkevan kultavuorot täyteen? Ei ole enää sukuoikeusparonien linjoja kilpailemassa.
        Rahtia voi hankkia kuljetettavaksi niin paljon kun ruumaan mahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi varakkaita matkustajia tunkevan kultavuorot täyteen? Ei ole enää sukuoikeusparonien linjoja kilpailemassa.
        Rahtia voi hankkia kuljetettavaksi niin paljon kun ruumaan mahtuu.

        Ei ehkä vielä kannata mennä pysäkille odottelemaan..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3983
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3040
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2981
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2064
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    6. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1166
    7. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      994
    9. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      58
      972
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe