Moni suomalainen tietää nyt vasta missa Juva. Anon koti siellä. Matkailuvaltti. Anon kotitalo kuin Ainola tai Tamminiemi. Anolla on isot saappaat historiassa. Ano on vasta 57v ja voi elää birlä 40 v. Emme tiedä mita käy mutta Anon profetiat lupaa kaikkee.
Ano tekee Juvasta kuuluisan
26
1043
Vastaukset
- Anonyymi
An o on Juvan kuuluisa profeetta. Mutta Ano ei halua siitä mitään kunniaa itselleen
- Anonyymi
Ano on nyt suomessa tietääkseni työtön. Vai onko? Ano avasi venäjän pankkiin rupla tilin. Voisiko Ano olla nyt venäjän palveluksessa ja ansaita sitä kautta lisää ruplia? Ei kai nyt sentään. En jaksa sitä ymmärtää että näin olisi. Kyllä Ano on rehti mies.
- Anonyymi
P.rkele miten sekaisin ihminen voi olla. Miksi kukaan koskaan on äänestänyt tuota pösilöä vaaleissa?
- Anonyymi
Ainakin kaikki Juvalaiset äänestivät.
- Anonyymi
Kuitenkin äänestivät.
- Anonyymi
Mielestäni nämä Anon videot ovat jo Supon asia. Tuollainen maanpetturi pitäisi laittaa linnaan. Ainakaan mitenkään terveestä yksilöstä ei ole kysymys.
- Anonyymi
Pitää sananvapaudelle jotain antaa, vaikka sanat ei itseään miellyttäisi.
- Anonyymi
Anon vaimolla venäläisiä sukujuuria?
- Anonyymi
Anus tankkaa samaa sanaa edestakaisin. Ei todellakaan ole millään tavalla järjellä varustettu ukko.
- Anonyymi
Mikä aiheuttanut että ukko menny nuinki sekasi? Mömmöt, mitä vetäny jumpan aikana vai uskoon tulo?
En tiiä mut sekasi o ku sepelimylly - Anonyymi
Juva oli todella ihana paikka -50 ja -60 luvulla, kivat muistot.
- Anonyymi
Toikohan dopingi aineita itelleen venäjän matkaltaan ?
Suottaapi olla että sieltä tuodut aineet entistä pahemmin laittaa vintin sekaisin. - Anonyymi
Pankaa katsoen kun Anus kävelee niin jalat vääntyvät pahasti ulospäin. Ei mitenkään terveet jalat. Vielä vähemmän sen pää on terve.
- Anonyymi
Anon hyvä video. Kannattaa katsoa.https://www.youtube.com/watch?v=yAmwZ3W67A8
- Anonyymi
Antaa pojan levätä rauhassa. Muiden on tätä maata koitettava eteenpäin viedä.
- Anonyymi
Onko Ano geneettisesti savolainen vai jotain muuta.
- Anonyymi
Ano on geneettisesti hullun kirjoilla.
- Anonyymi
Tänään tuntuu olevan hädissään. Pelkää monet. Lue Anon fb tänään. Mitä tulee.
- Anonyymi
Ihan aiheesta on huolissaan. On ollut jo pitkän aikaa sellaista settiä, että on jo aika että viranomaiset puuttuvat siihen.
- Anonyymi
Joko ano sai ne raamatun poistetut sivut?
kuulemma ulkomaita myöten pelätään, jos ano saa ne.
Ja miksi ei saisi, kun niin videolla sanoi ja eihän ano valehtele. - Anonyymi
Poliisit olivat 19.7. yrittäneet tavoittaa herraa mökiltä ja Juvalta. Nyt mies äkeissään pyytää venäläisiltä apua koska kokee poliisin painostavan. Ei tajua, että jos poliisi haluaa antaa virallisen ilmoituksen niin antavat sen suoraan käteen. On siinä meillä ns. isänmaallinen.
- Anonyymi
Kannattako ? Sillä poliisit voittavat aina...
- Anonyymi
Naapurille poliisi toi ilmoituksen missä oli kutsu oikeuteen rajapyykeista. Toiselleveronutuista.
- Anonyymi
Ketkä näin käyttäytyvät järjestäytynyttä oikeusvaltiota vastaan https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=684650130150001&id=100000132091718
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724