Tykkäät erityisesti minussa, mies? Ja mitä voisin vielä parannella?
Mistä kohdasta
74
1314
Vastaukset
- Anonyymi
Kantapääsi on ihan kivat, nainen. Muita osia voisi parannella.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17921628S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Isommat ti55it, ehkä
- Anonyymi
En tykkää kyselemisestä.
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse parannella mitään.
- Anonyymi
Oot hyvä just semmosena kun oot 💕
- Anonyymi
En edes lue noita. arvaan mitä se mies vastaisi 😄 sivulliselta
Älä parantele itsessäsi mitään kenenkään takia. Parantele sitten, jos haluat itse asiaan muutoksen😊
- Anonyymi
Voisiksä leikellä itestäs KK:n näkösen. Tänks.
- Anonyymi
Kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Britannian entinen valtiovarainministeri Kwasi Kwarteng.
- Anonyymi
Kekkosen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Kim Kardashian ❤️
- Anonyymi
Edellinen kuvasi wa,, jos siitä,, silmäsi ja huulesi,, täydelliset,, tosin aika kauan jo,, olleet,, jos taasen muuten,, kaik paikat sopivia,, tiedän et sul olis,, vientiä...
- Anonyymi
Mikä on mun puhelinnumeron viimeinen numero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on mun puhelinnumeron viimeinen numero?
En tiedä enää kun menin poistamaan sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä enää kun menin poistamaan sen.
Nooh, vahinkoja sattuu. Sen löytää Fonectasta 👍
- Anonyymi
Oot vaan ittes😊
- Anonyymi
Voisin laihuttaa, sit nostaa tissit ja leikata maharöllykän poies. Ja sit laittaa huuliin täytettä ja juonteisiin mesolankoja. Joka paikka höylätä kuntoon.
- Anonyymi
Nainen, kun sinuun ihastuin, niin älä edes harkitse muuta kuin korkeintaan lisäät huuliesi punaa. Sitäkään ei tarvita. Olet täydellinen minun silmissäni. Häiritsevän täydellinen. m>n
- Anonyymi
Kumpi teistä o nainen? Ei kumpikaa oikeesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi teistä o nainen? Ei kumpikaa oikeesti!
Eipä tähän natsistipeikkomiehen aloitukseen ole naiset niin tainneet vastata sitä en sit tiedä että onko joku muukin mies kuin ätmi kirjoittanut, että minulle sinä riität. Haluan uskoa, että ei kun menee usko ihmisiin muuten
- Anonyymi
Ei tarvitse parannella mitään.
Jos jotain pitää sanoa, niin kulmakarvat on tooosi kauniin kaarevat. Kaikki on ihanaa.- Anonyymi
Haha, kerrankin tiedän 100% varmuudella, ettei oo mulle! Kulmat on mun kasvojen kaikista vammasin osa! Muut ihan ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha, kerrankin tiedän 100% varmuudella, ettei oo mulle! Kulmat on mun kasvojen kaikista vammasin osa! Muut ihan ok.
Piirrä paremmat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piirrä paremmat!
Meh, ovat mitä ovat! Liikaa vaivaa semmonen piirustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meh, ovat mitä ovat! Liikaa vaivaa semmonen piirustelu.
Paremmin ei voisi vastata 👍😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin ei voisi vastata 👍😄
No kiva, jos vastaus miellyttää. 😁
- Anonyymi
Sinä olet hirveä kehujen kerjääjä. Et kerro mikä toisessa on ihanaa vaan haluat kuulla kehuja itsellesi. Vaikka ne tuskin edes on sinulle.
- Anonyymi
Sinun kirjoitustyyli on hyvin irrationaalinen, eipä sillä että tämä aloitus aito olisi, selvästi huonoitsetuntoisen miehen provoilua, josta jollain taidolla onnistuit löytämään näitä nk sävyjä. Erikoistumisensa kullakin kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kirjoitustyyli on hyvin irrationaalinen, eipä sillä että tämä aloitus aito olisi, selvästi huonoitsetuntoisen miehen provoilua, josta jollain taidolla onnistuit löytämään näitä nk sävyjä. Erikoistumisensa kullakin kai
Mun mielestä tässä täyttyy narsismin merkit kahden kirjoittajan kohdalla- aloittajan joka on mies joka kirjoittaa tällaisen avauksen missä vuoroin haukkuu vuoroin kehuu äitelään tyyliin suvereenisti sekä tämä toisen huonoitsetuntoinen joka löytää tästä paradoksaalisesti kehujen kerjäystä. Ei hyvä luoja mitä sköydädöydää molemmilta.
- Anonyymi
Hymy, hento nukka poskessa, hiukset, kädet, luonne ja käytöstavat, Kokemus ja elämänviisaus karttuvat älykkäälle, ja hyvin suloiselle naiselle automaattisesti.
- Anonyymi
💗 ihana. Kovin lähelle oot päässyt katselemaan.
- Anonyymi
Iiik. Ihana mies. "hento nukka poskessa".
- Anonyymi
Ajele pääsi kaljuksi, ole mies, sitten kyselet iteltäs, hähähähähähähä
:)
https://m.youtube.com/watch?v=BWsWwSn7728- Anonyymi
On ollu joskus kalju muistaakseni kai noin viiden vuoden ajan ainakin
- Anonyymi
Yleensä tykkään tavasta jolla koskettavat...imperfektissä tosin tältä osin.
- Anonyymi
Hiukset on mukavat jos on päässä vielä parempi
- Anonyymi
Kasvot ja miltä näytät, hiukset, vartalo ja tietysti helevtin hyvä perse 🤭 älä vaan muuta yhtään mitään 😡
- Anonyymi
Peppu mainittu!🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppu mainittu!🤣🤣
Aiot seota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppu mainittu!🤣🤣
Mut ku se on just niin...ai että ku se on hyvä 🤤
- Anonyymi
Tykkään kaikesta sinussa. Ei ole parantamisen varaa. Älä leikkaa tai värjää hiuksiasi.
- Anonyymi
Muistan sinut sellaisena kuin sinut ensikerran näin ja tunnistan sinut myöhemminkin jos ja kun tapaamme jälleen..vaikka elämä jotain sinuun lisääkin. Elä muuta itsessäsi mitään että löydän sinut uudelleen...
- Anonyymi
Milloin oli ensikerta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin oli ensikerta?
Hei, Elä takerru tähän, täällä ei mitään oo kellekkään. Hänen etunimi alkaa K-kirjaimella. Siinä tärkeimmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, Elä takerru tähän, täällä ei mitään oo kellekkään. Hänen etunimi alkaa K-kirjaimella. Siinä tärkeimmät
Ainiin ja itse kysymykseen..hiukset, pyöreät posket ja hymy ne valloitti minun sydämen.
- Anonyymi
Riippuu kenestä on kyse miksi parannella mitään jos itse olet tyytyväinen itseesi jos et kelpaa juuri sellaisena kuin olet ni miksi nähdä vaivaa sen takia miellyttäisi jotakuta toista mä olen ainakin se mikä olen ni siksi että pidän itse itsestäni juuri sellaisena kuin olen toki pientä hienosäätöä täytyy itsessä toisinaan tehdä sitä mukaa mitä oppii uutta itsestä ja muista
- Anonyymi
No sen naisen ei tarvitse muuttaa mitään itsessään 🙂 upea, tykkään
- Anonyymi
Oletko nähnyt hänet alastomana tämä kohta on missä näillä jeesustelijoilla monasti se seisokki lopahtaa kun ei yli kolmekymppinen muutaman lapsen tehnyt nainen näytäkkään vartaloltaan enään samalta kun silloi noi viisitoistakesäisenä ennen lasten lapsen saantia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt hänet alastomana tämä kohta on missä näillä jeesustelijoilla monasti se seisokki lopahtaa kun ei yli kolmekymppinen muutaman lapsen tehnyt nainen näytäkkään vartaloltaan enään samalta kun silloi noi viisitoistakesäisenä ennen lasten lapsen saantia
Viisitoistavuotias on LAPSI!🤬
- Anonyymi
Tykkään tisseistä. Isommat toki olisi vielä paremmat.
- Anonyymi
Loppuunpalaminen pienentää ihmisen elinvoimaa
- Anonyymi
Ihan hyvät ne oli
- Anonyymi
Olet luuseri, elätti.
- Anonyymi
Kyllä, mies on
- Anonyymi
Miten sinun mental breakdown noin muuten etenee? Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinun mental breakdown noin muuten etenee? Sivusta tämä
Lyllerö lyllertänyt luolaan ja tulee esiin kun kokee että kukaan ei argumentoi vastaan ja siinä hetkessä kaikki on totta😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mies on
Ei kun nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun nainen
Ja sun palkan maksaa yksityinen sektori niinkö?
- Anonyymi
Nainen hän on, täydellinen pakkaus. En lähde luojan luomaa korjailemaan.
- Anonyymi
Vau miten joviaalia ja jumalallisia👍🤭
- Anonyymi
Läpeensä ruma akka, hyh.
- Anonyymi
Ja ikävöit kuitenkin?
- Anonyymi
Onneksi liskolla ei ole pääsyä peruukkeihin ja meikkeihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi liskolla ei ole pääsyä peruukkeihin ja meikkeihin
Maikkeli penttilä yritti kokea itsensä naisten puolelle toteuttamaan itseään🤮
- Anonyymi
No miksi sinä hyvä mies sellaista kaipaat??
Etkö saanut nättiä vai mikä on ongelmasi?
- Anonyymi
Ihanasta niskastasi ja kaulastasi. Pidä vaan ponnaria useammin🥰
- Anonyymi
😳🤭
Paisuta persettä
- Anonyymi
Työn alla 🍑
Sivusta
- Anonyymi
Yhteyden pitoa voisit hieman parannella
- Anonyymi
Onko sinulla hyviä ohjeita, kuinka saisin itseni paremmin kuulumaan ja näkymään sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla hyviä ohjeita, kuinka saisin itseni paremmin kuulumaan ja näkymään sinne?
Lopeta itsellesi kirjoittelu huonoitsetuntoista naista esittäen ja lataa vaikka joku sovellus missä riivata naisia jotta voit palata tänne rutisemaan kun ei onnistu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2971353Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226