Voinko soittaa 112 ja uhkailla itseni tappamisella

Anonyymi-ap

Kun en saa lääkäreiltä rauhoittavia lääkkeitä?

MasentunutMies

43

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanon vaikka että hyppään kerrostalon katolta alas.

      Masentunut Mies

    • Anonyymi

      Vai lähettääkö ne poliisit paikalle?

      • Anonyymi

        Todennäköisesti ensin tulee poliisit ja he päättävät kutsuvatko kuljetuksen hoitolaitokseen. Lääkkeet saat sitten siellä laitoksessa.


    • Anonyymi

      Ei lääkärit niitä enää sulle määrää, kun käyt niitä koko ajan hakemassa ja ruinaamassa. Jos soitat nyt, tulee lanssi, antaa rauhoittavaa ja vie sut pakkohoitoon. En kokeilisi. Jos olet masentunut, siihen on muita lääkkeitä kuin rauhoittavat myös, turha yrittää lääkeaineriippuvuudella aiheuttaa poliisille ja hoitajille lisää työtä. Osastolle selviämään riippuvuuksistasi ja tappohaluistasi kuulut.

      • Anonyymi

        Mä ole käynyt lääkäriltä pameja vuosiin ruinaamassa, hankkinut ne muuta kanavaa pitkin.

        MasentunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ole käynyt lääkäriltä pameja vuosiin ruinaamassa, hankkinut ne muuta kanavaa pitkin.

        MasentunutMies

        Jokatapauksessa aion varmaan pian tappaa itseni. Takana jo 15 vuoden henkinen helvetti/yksinäisyys kärsimyksineen ja läheisien kuolemat päälle.

        Masentunut Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokatapauksessa aion varmaan pian tappaa itseni. Takana jo 15 vuoden henkinen helvetti/yksinäisyys kärsimyksineen ja läheisien kuolemat päälle.

        Masentunut Mies

        Puhetta puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhetta puhetta

        Niin, siihen asti kunnes joskus onnistun aikeissani. Sitä en tiedä tapahtuuko se pian vai meneekö siihen vielä vuosia. Eikö tässä maassa enää puhuakkaan saa?

        MasentunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siihen asti kunnes joskus onnistun aikeissani. Sitä en tiedä tapahtuuko se pian vai meneekö siihen vielä vuosia. Eikö tässä maassa enää puhuakkaan saa?

        MasentunutMies

        Yleensä jos joku puhuu itsemurhasta pitkään, ei tee sitä ja toivoo ainakin alitajuisesti saavansa apua.


    • Anonyymi

      Semmonen pamikoukku sieltä

      • Anonyymi

        Eipä ole enää suurin ongelma joku pamikoukku tai alkoholiongelma.

        Masentunut Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole enää suurin ongelma joku pamikoukku tai alkoholiongelma.

        Masentunut Mies

        Silti kinuamassa niitä, hmmm…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti kinuamassa niitä, hmmm…

        Niin onko se "riippuvuus" silloin suurin ongelma jos ihminen voi niin huonosti että on tekemässä itsemurhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onko se "riippuvuus" silloin suurin ongelma jos ihminen voi niin huonosti että on tekemässä itsemurhaa

        Et taida tietää mitä riippuvuus on, varsinkaan bentsoriippuvuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää mitä riippuvuus on, varsinkaan bentsoriippuvuus.

        No en niin kun en ole ollut koukussa bentsoihin, olen kyennyt olemaan viikkojakin ilman mutta pahimpina aikoina nuo kyllä tulee tarpeeseen.

        MasentunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole enää suurin ongelma joku pamikoukku tai alkoholiongelma.

        Masentunut Mies

        Vaikkei se olisikaan suurin ongelma, mutta se tavallaan " ruokkii " samalla niitä muitakin ongelmia.
        Jos on monia ongelmia, niin eikö kannattaisi yrittää niitä selvittää pikkuhiljaa, vaikka yksi kerrallaan?


    • Anonyymi

      psykiatriselle osastolle vievät ja se sitten taas maksaa sulle.Eli varaudu että sulla on maksaa se osastolasku.

      • Anonyymi

        Nuo psykiatriset osastothan on jo ennestään ihan täynnä eli eivät vie.

        MasentunutMIes


    • Anonyymi

      Osastolle vaan jos on rauhaton olo niin säilyy paremmin hyvä tahto maan päällä. On suorastaan velvollisuus olla kuormitamatta liikaa kanssaihmisiään. Näillä jo omat taakkansa. Tuolla yhtenä päivänä joku liikutti täysillä saksalaista marssimusiikkia ja heitteli törppöjään ikkunasta. Miten tämän naapureiden laita sitten olikaan tuossa.

      • Anonyymi

        Itekki kerran luukutin kerrostalossa jotain sotilallista marssimusiikkia täysillä varmaan 3promillen alkoholi ja pillerihumalassa ja hajotin kämppäni irtaimistoa. Olin ollut baarissa ja menin täysin pois tolaltani kun näin siellä yhden naisen jonka kanssa mulla on välit menny totaalisesti. Joku naapuri tuli yöllä sitten soittamaan ovikelloa. Siivosin paljain käsin kännissä lasinsiruja ja sain vertavuotavia haavoja käsiini. Ihme kun ei poliiseja soittanut. Lopetin sitten kyllä heti edellä mainitun toiminnan. Pelkään kuitenkin sen verran poliiseja.

        T: Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekki kerran luukutin kerrostalossa jotain sotilallista marssimusiikkia täysillä varmaan 3promillen alkoholi ja pillerihumalassa ja hajotin kämppäni irtaimistoa. Olin ollut baarissa ja menin täysin pois tolaltani kun näin siellä yhden naisen jonka kanssa mulla on välit menny totaalisesti. Joku naapuri tuli yöllä sitten soittamaan ovikelloa. Siivosin paljain käsin kännissä lasinsiruja ja sain vertavuotavia haavoja käsiini. Ihme kun ei poliiseja soittanut. Lopetin sitten kyllä heti edellä mainitun toiminnan. Pelkään kuitenkin sen verran poliiseja.

        T: Ap

        Tuo oli päiväsaikaan ettei sit osunut kuitenkaan, mutta mikä ihme siinä marssimusiikissa päissään olevaan vetoa, kun ei järjestystä, tahtia mailla halmeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli päiväsaikaan ettei sit osunut kuitenkaan, mutta mikä ihme siinä marssimusiikissa päissään olevaan vetoa, kun ei järjestystä, tahtia mailla halmeilla.

        Joku tietynlainen turhan uho mikä herää humaltuneessa ihmisessä. Nationalistisissa kappaleissa on paljon sellaista. Itse lisäksi tulen välillä aika agressiiviseksi kun juon. Olen kuitenkin ymmärtänyt aina poistua ennenkuin lyön ketään jos törmään johonkin omasta mielestä ärsyttävään tyyppiin.


    • Anonyymi

      Luulen että mulla saattaa asperger/add, sosiaalisten tilanteiden pelon/ahdistuneisuushäiriön lisäksi olla myös joku kaksisuuntainen mielialahäiriö.

      MasentunutMies

      • Anonyymi

        On suoranainen ihme etten jo ole tappanut itseäni kun olen tuotakin miettinyt jo varmaan yli 12 vuotta.

        MasentunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On suoranainen ihme etten jo ole tappanut itseäni kun olen tuotakin miettinyt jo varmaan yli 12 vuotta.

        MasentunutMies

        Ei se miettimällä parane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se miettimällä parane.

        Niinpä. Vaaditaan tekoja. Siis itsemurha.

        MasentunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Vaaditaan tekoja. Siis itsemurha.

        MasentunutMies

        Oletko mahdollisesti prinssi? Samanlaista huomionhakua. Suret kun pikkutytöt
        ei kiinnostu susta etkä kaipaa ikäistäsi seuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mahdollisesti prinssi? Samanlaista huomionhakua. Suret kun pikkutytöt
        ei kiinnostu susta etkä kaipaa ikäistäsi seuraa

        En kyllä missään ole sanonut että olisin kiinnostunut mistään pikkutytöistä. Ihan omanikäiset, nuoremmat tai itseä vanhemmatkin naiset käy. Mutta eipä minkään ikäiset naiset meikäläisestä kiinnostu. No en ole varmaankaan ainut mies jolle on näin käynyt mutta eipä se silti lohduta.

        No joo huomaan kyllä koska mulle vittuillaan. Sitähän tuo huomionhakuisuusesta paasaaminenkin on. Olen tosin alkanut itsekkin vittuilla muille kun huomannut että mulle on tehty sitä koko mun ikäni.



        MasentunutMies


    • Anonyymi

      Nuoret voivat huonosti nykyään, piipaa kalustoa ei riitä kaikille👮

    • Anonyymi

      Joo paitsi itse en ole enää nuori, olenhan jo 34-vuotias.

      T: Ap

      • Anonyymi

        Hei, onko sulla ketään läheistä kaveria kelle jutella? Pääsisitkö terapiaan juttelemaan asioistasi? Älä välitä joistain ala-arvoisista kommenteista mitä täällä tulee. Olet tärkeä! Sulla on paljon vuosia edessä, hyvääkin vaikka nyt tuntuisi kuinka kurjalta. Onko hullu ajatus kirjoittaa lista asioista mistä pidät? Sitten alkaa niitä toteuttaa ja tekemään enemmän. Itse esim. pidän luonnossa tai metsässä kävelemisestä ym. Oletko tällä hetkellä töissä vai oletko työtön? Jos olet työtön, niin tuli mieleeni voisiko se olla vaihtoehto että miettisit jotain kurssia jollekin alalle mikä sua kiinnostaa ja missä olet hyvä? Ooko miettinyt että kävisit jossain srk:ssa, mikä on nuorille suunnattu? Siellä voisi olla hyviä tyyppejä ja voisi saada uusia kavereita.
        Tsemppiä sulle ihan hirveästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, onko sulla ketään läheistä kaveria kelle jutella? Pääsisitkö terapiaan juttelemaan asioistasi? Älä välitä joistain ala-arvoisista kommenteista mitä täällä tulee. Olet tärkeä! Sulla on paljon vuosia edessä, hyvääkin vaikka nyt tuntuisi kuinka kurjalta. Onko hullu ajatus kirjoittaa lista asioista mistä pidät? Sitten alkaa niitä toteuttaa ja tekemään enemmän. Itse esim. pidän luonnossa tai metsässä kävelemisestä ym. Oletko tällä hetkellä töissä vai oletko työtön? Jos olet työtön, niin tuli mieleeni voisiko se olla vaihtoehto että miettisit jotain kurssia jollekin alalle mikä sua kiinnostaa ja missä olet hyvä? Ooko miettinyt että kävisit jossain srk:ssa, mikä on nuorille suunnattu? Siellä voisi olla hyviä tyyppejä ja voisi saada uusia kavereita.
        Tsemppiä sulle ihan hirveästi!

        Ei mulla ole enää ketään kenelle puhua. Kaikki keinot on jo valitettavasti kokeiltu. Voisin etsiä korkeintaa kaveria itsemurhan tekoon mutta olen nyt liian väsynyt siihenkin. Tärkeä en ole kenellekkään.

        MasentunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole enää ketään kenelle puhua. Kaikki keinot on jo valitettavasti kokeiltu. Voisin etsiä korkeintaa kaveria itsemurhan tekoon mutta olen nyt liian väsynyt siihenkin. Tärkeä en ole kenellekkään.

        MasentunutMies

        Hei vielä, en tiedä mistä päin olet. Mutta ehkä et ole kokeillut sitä, että kerran kokeilet käydä seurakunnassa. Ja siis nimenomaan hyvässä sellaisessa. Siellä on monesti rukouspalvelua lopussa, jossa voit rauhassa kertoa jos joku asia mietityttää. Voisin melkein taata, ettet tule katumaan. Uskallan suositella vaikka Korson helluntaisrk:ta, siellä on aitoa meininki. Oletko kokeillut rukoilemista? Ei sen tarvitse olla pitkä korusanainen rukous, se voi olla vain että "Jeesus, auta". Mitä jos rukous auttaisikin? Älä mieti itsemurhaa, se ei ole sun juttu. Sun elämällesi on tarkoitus! Jotain parempaa on tulossa, kuin tämänhetkinen olotilasi. Tärkeä olet tänne monellekin, joka sua tsemppaa ja me ei edes tunneta sua! Eli älä ajattele noin, se ei ole totta. Voimia sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole enää ketään kenelle puhua. Kaikki keinot on jo valitettavasti kokeiltu. Voisin etsiä korkeintaa kaveria itsemurhan tekoon mutta olen nyt liian väsynyt siihenkin. Tärkeä en ole kenellekkään.

        MasentunutMies

        Kun on masentunut, sitä vain luulee, ettei ole tärkeä kenellekään. Aina on tärkeä jollekin.
        Olisi tärkeää olla tärkeä myös itselleen.


    • Anonyymi

      Asit missä päin suomea tahansa ikään sukupuoleen katsomatta mene Helsinki Mission sivuille läöydä monta linkkiä asiallesi.Puhelin numeroita mihin voit soitaa nimetömänä.Kuin nuorille on chatt

    • Anonyymi

      No kokeile, ensihoitajissa on keskimæäräistä enemmän kylmäverisiä psykopaatteja, ehkä niistä joku osuu kohdallesi ja saapuu naureskelemaan tilallesi tuossa tuomiossa ja saat tuosta virtaa ottaa itseäsi niskasta kiinni.

    • Anonyymi

      Täällä semmoset ihmiset tulee vittuileen ja jauhaan hevonpaskaa joilla itsellään ole mitää kokemusta vakavasta masennuksesta.

      Masentunut Mies

    • Anonyymi

      Niin mikä se näillä vittuilijoillaki oikein on hätänä? Voin kyllä laittaa jotkut hakkaamaan teidät vaikka olis mun viimeinen tekoni!

      • Anonyymi

        Jos se teitä kiihottaa niin menkää itkemään Poliisille.


      • Anonyymi

        Sä joufat sinne siperiaan, kuule ottaa nii helevetisti pattiin toi sun käytös, psykopaattinen hullu sä olet! Kiusannu olet erästä ihmistä kohta 20 vuotts ja yrität valehtelemalla tuhota ton ihmisen koko elämän! Nii, että kaikille parempi, ku tapat ittes! Tulee kallis lasku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä joufat sinne siperiaan, kuule ottaa nii helevetisti pattiin toi sun käytös, psykopaattinen hullu sä olet! Kiusannu olet erästä ihmistä kohta 20 vuotts ja yrität valehtelemalla tuhota ton ihmisen koko elämän! Nii, että kaikille parempi, ku tapat ittes! Tulee kallis lasku!

        Koirat on kyllä kivoja, mut ei "kimppuun usitetut"! Voi ne syödä omistajanki!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe