Kun en saa lääkäreiltä rauhoittavia lääkkeitä?
MasentunutMies
Voinko soittaa 112 ja uhkailla itseni tappamisella
43
556
Vastaukset
- Anonyymi
Sanon vaikka että hyppään kerrostalon katolta alas.
Masentunut Mies - Anonyymi
Vai lähettääkö ne poliisit paikalle?
- Anonyymi
Todennäköisesti ensin tulee poliisit ja he päättävät kutsuvatko kuljetuksen hoitolaitokseen. Lääkkeet saat sitten siellä laitoksessa.
- Anonyymi
Ei lääkärit niitä enää sulle määrää, kun käyt niitä koko ajan hakemassa ja ruinaamassa. Jos soitat nyt, tulee lanssi, antaa rauhoittavaa ja vie sut pakkohoitoon. En kokeilisi. Jos olet masentunut, siihen on muita lääkkeitä kuin rauhoittavat myös, turha yrittää lääkeaineriippuvuudella aiheuttaa poliisille ja hoitajille lisää työtä. Osastolle selviämään riippuvuuksistasi ja tappohaluistasi kuulut.
- Anonyymi
Mä ole käynyt lääkäriltä pameja vuosiin ruinaamassa, hankkinut ne muuta kanavaa pitkin.
MasentunutMies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ole käynyt lääkäriltä pameja vuosiin ruinaamassa, hankkinut ne muuta kanavaa pitkin.
MasentunutMiesJokatapauksessa aion varmaan pian tappaa itseni. Takana jo 15 vuoden henkinen helvetti/yksinäisyys kärsimyksineen ja läheisien kuolemat päälle.
Anonyymi kirjoitti:
Jokatapauksessa aion varmaan pian tappaa itseni. Takana jo 15 vuoden henkinen helvetti/yksinäisyys kärsimyksineen ja läheisien kuolemat päälle.
Masentunut MiesPuhetta puhetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhetta puhetta
Niin, siihen asti kunnes joskus onnistun aikeissani. Sitä en tiedä tapahtuuko se pian vai meneekö siihen vielä vuosia. Eikö tässä maassa enää puhuakkaan saa?
Anonyymi kirjoitti:
Niin, siihen asti kunnes joskus onnistun aikeissani. Sitä en tiedä tapahtuuko se pian vai meneekö siihen vielä vuosia. Eikö tässä maassa enää puhuakkaan saa?
MasentunutMiesYleensä jos joku puhuu itsemurhasta pitkään, ei tee sitä ja toivoo ainakin alitajuisesti saavansa apua.
- Anonyymi
Semmonen pamikoukku sieltä
- Anonyymi
Eipä ole enää suurin ongelma joku pamikoukku tai alkoholiongelma.
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut MiesSilti kinuamassa niitä, hmmm…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti kinuamassa niitä, hmmm…
Niin onko se "riippuvuus" silloin suurin ongelma jos ihminen voi niin huonosti että on tekemässä itsemurhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onko se "riippuvuus" silloin suurin ongelma jos ihminen voi niin huonosti että on tekemässä itsemurhaa
Et taida tietää mitä riippuvuus on, varsinkaan bentsoriippuvuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää mitä riippuvuus on, varsinkaan bentsoriippuvuus.
No en niin kun en ole ollut koukussa bentsoihin, olen kyennyt olemaan viikkojakin ilman mutta pahimpina aikoina nuo kyllä tulee tarpeeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut MiesVaikkei se olisikaan suurin ongelma, mutta se tavallaan " ruokkii " samalla niitä muitakin ongelmia.
Jos on monia ongelmia, niin eikö kannattaisi yrittää niitä selvittää pikkuhiljaa, vaikka yksi kerrallaan?
- Anonyymi
psykiatriselle osastolle vievät ja se sitten taas maksaa sulle.Eli varaudu että sulla on maksaa se osastolasku.
- Anonyymi
Nuo psykiatriset osastothan on jo ennestään ihan täynnä eli eivät vie.
MasentunutMIes
- Anonyymi
Osastolle vaan jos on rauhaton olo niin säilyy paremmin hyvä tahto maan päällä. On suorastaan velvollisuus olla kuormitamatta liikaa kanssaihmisiään. Näillä jo omat taakkansa. Tuolla yhtenä päivänä joku liikutti täysillä saksalaista marssimusiikkia ja heitteli törppöjään ikkunasta. Miten tämän naapureiden laita sitten olikaan tuossa.
- Anonyymi
Itekki kerran luukutin kerrostalossa jotain sotilallista marssimusiikkia täysillä varmaan 3promillen alkoholi ja pillerihumalassa ja hajotin kämppäni irtaimistoa. Olin ollut baarissa ja menin täysin pois tolaltani kun näin siellä yhden naisen jonka kanssa mulla on välit menny totaalisesti. Joku naapuri tuli yöllä sitten soittamaan ovikelloa. Siivosin paljain käsin kännissä lasinsiruja ja sain vertavuotavia haavoja käsiini. Ihme kun ei poliiseja soittanut. Lopetin sitten kyllä heti edellä mainitun toiminnan. Pelkään kuitenkin sen verran poliiseja.
T: Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itekki kerran luukutin kerrostalossa jotain sotilallista marssimusiikkia täysillä varmaan 3promillen alkoholi ja pillerihumalassa ja hajotin kämppäni irtaimistoa. Olin ollut baarissa ja menin täysin pois tolaltani kun näin siellä yhden naisen jonka kanssa mulla on välit menny totaalisesti. Joku naapuri tuli yöllä sitten soittamaan ovikelloa. Siivosin paljain käsin kännissä lasinsiruja ja sain vertavuotavia haavoja käsiini. Ihme kun ei poliiseja soittanut. Lopetin sitten kyllä heti edellä mainitun toiminnan. Pelkään kuitenkin sen verran poliiseja.
T: ApTuo oli päiväsaikaan ettei sit osunut kuitenkaan, mutta mikä ihme siinä marssimusiikissa päissään olevaan vetoa, kun ei järjestystä, tahtia mailla halmeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli päiväsaikaan ettei sit osunut kuitenkaan, mutta mikä ihme siinä marssimusiikissa päissään olevaan vetoa, kun ei järjestystä, tahtia mailla halmeilla.
Joku tietynlainen turhan uho mikä herää humaltuneessa ihmisessä. Nationalistisissa kappaleissa on paljon sellaista. Itse lisäksi tulen välillä aika agressiiviseksi kun juon. Olen kuitenkin ymmärtänyt aina poistua ennenkuin lyön ketään jos törmään johonkin omasta mielestä ärsyttävään tyyppiin.
- Anonyymi
Luulen että mulla saattaa asperger/add, sosiaalisten tilanteiden pelon/ahdistuneisuushäiriön lisäksi olla myös joku kaksisuuntainen mielialahäiriö.
MasentunutMies- Anonyymi
On suoranainen ihme etten jo ole tappanut itseäni kun olen tuotakin miettinyt jo varmaan yli 12 vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
On suoranainen ihme etten jo ole tappanut itseäni kun olen tuotakin miettinyt jo varmaan yli 12 vuotta.
MasentunutMiesEi se miettimällä parane.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se miettimällä parane.
Niinpä. Vaaditaan tekoja. Siis itsemurha.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Vaaditaan tekoja. Siis itsemurha.
MasentunutMiesOletko mahdollisesti prinssi? Samanlaista huomionhakua. Suret kun pikkutytöt
ei kiinnostu susta etkä kaipaa ikäistäsi seuraa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mahdollisesti prinssi? Samanlaista huomionhakua. Suret kun pikkutytöt
ei kiinnostu susta etkä kaipaa ikäistäsi seuraaEn kyllä missään ole sanonut että olisin kiinnostunut mistään pikkutytöistä. Ihan omanikäiset, nuoremmat tai itseä vanhemmatkin naiset käy. Mutta eipä minkään ikäiset naiset meikäläisestä kiinnostu. No en ole varmaankaan ainut mies jolle on näin käynyt mutta eipä se silti lohduta.
No joo huomaan kyllä koska mulle vittuillaan. Sitähän tuo huomionhakuisuusesta paasaaminenkin on. Olen tosin alkanut itsekkin vittuilla muille kun huomannut että mulle on tehty sitä koko mun ikäni.
MasentunutMies
- Anonyymi
Nuoret voivat huonosti nykyään, piipaa kalustoa ei riitä kaikille👮
- Anonyymi
Joo paitsi itse en ole enää nuori, olenhan jo 34-vuotias.
T: Ap- Anonyymi
Hei, onko sulla ketään läheistä kaveria kelle jutella? Pääsisitkö terapiaan juttelemaan asioistasi? Älä välitä joistain ala-arvoisista kommenteista mitä täällä tulee. Olet tärkeä! Sulla on paljon vuosia edessä, hyvääkin vaikka nyt tuntuisi kuinka kurjalta. Onko hullu ajatus kirjoittaa lista asioista mistä pidät? Sitten alkaa niitä toteuttaa ja tekemään enemmän. Itse esim. pidän luonnossa tai metsässä kävelemisestä ym. Oletko tällä hetkellä töissä vai oletko työtön? Jos olet työtön, niin tuli mieleeni voisiko se olla vaihtoehto että miettisit jotain kurssia jollekin alalle mikä sua kiinnostaa ja missä olet hyvä? Ooko miettinyt että kävisit jossain srk:ssa, mikä on nuorille suunnattu? Siellä voisi olla hyviä tyyppejä ja voisi saada uusia kavereita.
Tsemppiä sulle ihan hirveästi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, onko sulla ketään läheistä kaveria kelle jutella? Pääsisitkö terapiaan juttelemaan asioistasi? Älä välitä joistain ala-arvoisista kommenteista mitä täällä tulee. Olet tärkeä! Sulla on paljon vuosia edessä, hyvääkin vaikka nyt tuntuisi kuinka kurjalta. Onko hullu ajatus kirjoittaa lista asioista mistä pidät? Sitten alkaa niitä toteuttaa ja tekemään enemmän. Itse esim. pidän luonnossa tai metsässä kävelemisestä ym. Oletko tällä hetkellä töissä vai oletko työtön? Jos olet työtön, niin tuli mieleeni voisiko se olla vaihtoehto että miettisit jotain kurssia jollekin alalle mikä sua kiinnostaa ja missä olet hyvä? Ooko miettinyt että kävisit jossain srk:ssa, mikä on nuorille suunnattu? Siellä voisi olla hyviä tyyppejä ja voisi saada uusia kavereita.
Tsemppiä sulle ihan hirveästi!Ei mulla ole enää ketään kenelle puhua. Kaikki keinot on jo valitettavasti kokeiltu. Voisin etsiä korkeintaa kaveria itsemurhan tekoon mutta olen nyt liian väsynyt siihenkin. Tärkeä en ole kenellekkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole enää ketään kenelle puhua. Kaikki keinot on jo valitettavasti kokeiltu. Voisin etsiä korkeintaa kaveria itsemurhan tekoon mutta olen nyt liian väsynyt siihenkin. Tärkeä en ole kenellekkään.
MasentunutMiesHei vielä, en tiedä mistä päin olet. Mutta ehkä et ole kokeillut sitä, että kerran kokeilet käydä seurakunnassa. Ja siis nimenomaan hyvässä sellaisessa. Siellä on monesti rukouspalvelua lopussa, jossa voit rauhassa kertoa jos joku asia mietityttää. Voisin melkein taata, ettet tule katumaan. Uskallan suositella vaikka Korson helluntaisrk:ta, siellä on aitoa meininki. Oletko kokeillut rukoilemista? Ei sen tarvitse olla pitkä korusanainen rukous, se voi olla vain että "Jeesus, auta". Mitä jos rukous auttaisikin? Älä mieti itsemurhaa, se ei ole sun juttu. Sun elämällesi on tarkoitus! Jotain parempaa on tulossa, kuin tämänhetkinen olotilasi. Tärkeä olet tänne monellekin, joka sua tsemppaa ja me ei edes tunneta sua! Eli älä ajattele noin, se ei ole totta. Voimia sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole enää ketään kenelle puhua. Kaikki keinot on jo valitettavasti kokeiltu. Voisin etsiä korkeintaa kaveria itsemurhan tekoon mutta olen nyt liian väsynyt siihenkin. Tärkeä en ole kenellekkään.
MasentunutMiesKun on masentunut, sitä vain luulee, ettei ole tärkeä kenellekään. Aina on tärkeä jollekin.
Olisi tärkeää olla tärkeä myös itselleen.
- Anonyymi
Asit missä päin suomea tahansa ikään sukupuoleen katsomatta mene Helsinki Mission sivuille läöydä monta linkkiä asiallesi.Puhelin numeroita mihin voit soitaa nimetömänä.Kuin nuorille on chatt
- Anonyymi
No kokeile, ensihoitajissa on keskimæäräistä enemmän kylmäverisiä psykopaatteja, ehkä niistä joku osuu kohdallesi ja saapuu naureskelemaan tilallesi tuossa tuomiossa ja saat tuosta virtaa ottaa itseäsi niskasta kiinni.
- Anonyymi
Täällä semmoset ihmiset tulee vittuileen ja jauhaan hevonpaskaa joilla itsellään ole mitää kokemusta vakavasta masennuksesta.
Niin mikä se näillä vittuilijoillaki oikein on hätänä? Voin kyllä laittaa jotkut hakkaamaan teidät vaikka olis mun viimeinen tekoni!
- Anonyymi
Jos se teitä kiihottaa niin menkää itkemään Poliisille.
- Anonyymi
Sä joufat sinne siperiaan, kuule ottaa nii helevetisti pattiin toi sun käytös, psykopaattinen hullu sä olet! Kiusannu olet erästä ihmistä kohta 20 vuotts ja yrität valehtelemalla tuhota ton ihmisen koko elämän! Nii, että kaikille parempi, ku tapat ittes! Tulee kallis lasku!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä joufat sinne siperiaan, kuule ottaa nii helevetisti pattiin toi sun käytös, psykopaattinen hullu sä olet! Kiusannu olet erästä ihmistä kohta 20 vuotts ja yrität valehtelemalla tuhota ton ihmisen koko elämän! Nii, että kaikille parempi, ku tapat ittes! Tulee kallis lasku!
Koirat on kyllä kivoja, mut ei "kimppuun usitetut"! Voi ne syödä omistajanki!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569