Otetaanpa pikku testi

Anonyymi-ap

Missä kohtaa kehoa minulla on noin pari senttiä pitkä arpi, joka on syntynyt viiltohaavasta. Näkyvä paikka, ei mitään pikkutuhmuuksia, kiitos.

62

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Navasta alaspäin. Keisarileikkaus

      • Anonyymi

        Meinaatko, että parin sentin viillosta kiskotaan ihmislapsi ulos? -sivusta


      • Anonyymi

        Ei, ei, ei.


    • Anonyymi

      Kasvoissa, posken alueella.

      • Anonyymi

        Nope. Pienempiä arpia voi sielläkin olla.


    • Anonyymi

      No sormessa vissiin. Sait sen ku ujutit veistä pippelinnokkaan.

      • Anonyymi

        Tunnusta pois, että sait tuosta kiksit. Ei.


    • Kämmenessä, peukalon alapuolella, ranteen vieressä. Arvaan vaikka näin, sillä itselläni on siinä kohtaa juuri sellainen.

      • Anonyymi

        Hyvä arvaus. Ei.


    • Anonyymi

      Mullapa on jalassa polven lähettyvillä

      • Anonyymi

        Varmasti, jos polvi olisi leikattu. Mulla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti, jos polvi olisi leikattu. Mulla ei ole.

        Oletko mies vai nainen? Yhdellä naisella peukalossa.. 😏


    • Anonyymi

      Olisiko kaulassa?

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä arvaus, mutta ei.


    • Anonyymi

      Kyllä mä tiedän.

    • Anonyymi

      Enemmän kiinnostaa, miksi juuri nyt kyselet.

      • Anonyymi

        Katson, miten tämä anonyymihomma toimii.


    • Anonyymi

      Toisessa käsivarressa on.

      • Anonyymi

        Kummassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummassa?

        Muistaakseni oikeassa, mutta en ole ihan varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni oikeassa, mutta en ole ihan varma.

        Missä kohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa?

        Useampi sentti ranteesta ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useampi sentti ranteesta ylöspäin.

        Ei. Ei ole. Myös väärä puoli.


    • Anonyymi

      Arvaan kyljessä.
      Ehkä umpilisäke leikattu?
      Toivottavasti ei puukotus.

      • Anonyymi

        Ei ole kyljessä. Mutta arpi on syntynyt terävästä esineestä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyljessä. Mutta arpi on syntynyt terävästä esineestä kyllä.

        Kämmen, käsissä voi olla usein viiltohaavoja lasinsiruista tai työkaluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kämmen, käsissä voi olla usein viiltohaavoja lasinsiruista tai työkaluista.

        Ei ole ihan vastaavaa.


    • Anonyymi

      Vasemmassa kädessä leikkauksesta

      • Anonyymi

        Ei ollut leikkauksesta kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut leikkauksesta kyse.

        Meni poikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni poikki?

        Ei. Tuli eräänlaisesta teräaseesta.


    • Anonyymi

      Ei mitään tietoa, en kiinnitä paljoa huomiota tuollaisiin pikkujuttuihin.

    • Anonyymi

      Hyvältä näyttää. Kukaan ei oikeasti tunne minua. Vaikka voi niin luulla.

    • Anonyymi

      Rinnassa.

    • Anonyymi

      En ole päässyt niin lähelle häntä vielä. Mutta veikkaa, olkapäätä..

    • Anonyymi

      Olen edelleen hyvin anonyymi. Yksikään arvaus ei ole oikein.

      • Anonyymi

        No onko tapanasi esitellä sitä paljonkin? Entä jos ei ole vaan huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko tapanasi esitellä sitä paljonkin? Entä jos ei ole vaan huomannut?

        Ei ole tapana esitellä. Mutta jos ei ole huomannut, ei oikeasti tunne minua. Varmaan on sitten muitakin asioita jäänyt huomaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapana esitellä. Mutta jos ei ole huomannut, ei oikeasti tunne minua. Varmaan on sitten muitakin asioita jäänyt huomaamatta.

        Tai sitten on heikentynyt näkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on heikentynyt näkö.

        Voi olla. Tai sitten ei kiinnitä huomiota ympäristöön ja yksityiskohtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapana esitellä. Mutta jos ei ole huomannut, ei oikeasti tunne minua. Varmaan on sitten muitakin asioita jäänyt huomaamatta.

        Mielenkiintoista, jos kaikkien vammojenkin sijainnit täytyy tietää tunteakseen toisen. Mutta kukin tavallaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, jos kaikkien vammojenkin sijainnit täytyy tietää tunteakseen toisen. Mutta kukin tavallaan...

        Sanon vain, että jos arpi ei ole tullut tutuksi, emme ole olleet kovin läheisissä tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon vain, että jos arpi ei ole tullut tutuksi, emme ole olleet kovin läheisissä tekemisissä.

        No moniko on ikävä-palstalla, jos on ollut kovinkin läheisissä tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No moniko on ikävä-palstalla, jos on ollut kovinkin läheisissä tekemisissä?

        No luulisin, että aika moni. Vähintään puhunut ja nähnyt useamman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luulisin, että aika moni. Vähintään puhunut ja nähnyt useamman kerran.

        Okei, no oletin, että tarkotit vielä tuota läheisempiä välejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no oletin, että tarkotit vielä tuota läheisempiä välejä.

        En välttämättä. Jos toista katsoo tarkkaan, voi huomata moniakin asioita, erityisesti niitä, jotka ovat erityislaatuisia tunnusmerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välttämättä. Jos toista katsoo tarkkaan, voi huomata moniakin asioita, erityisesti niitä, jotka ovat erityislaatuisia tunnusmerkkejä.

        No itse ainakin tuijotan hänen silmiään ja ylipäänsä kasvojaan niin paljon, ettei kyllä olis mitään toivoa tietää käden mahdollisista arvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse ainakin tuijotan hänen silmiään ja ylipäänsä kasvojaan niin paljon, ettei kyllä olis mitään toivoa tietää käden mahdollisista arvista.

        Totta tuokin. Ei siinä mitään vikaa ole. Ja voihan tuo olla vaikka tunniste. Etsi arpea. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Ei siinä mitään vikaa ole. Ja voihan tuo olla vaikka tunniste. Etsi arpea. Öitä.

        Joo, pitääpä huvikseen tarkkailla kun seuraavan kerran nähdään. Öitä!


    • Anonyymi

      Sua on nuoli osunut käteen.

    • Anonyymi

      Kulmakarvan alueella

      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta mulla itse asiassa on. Onko sun tapauksessa kyseessä mies vai nainen? Ja kumpi kulma?


    • Anonyymi

      Ei helevetti. Tässä on 44 kommenttia kun ihmiset arvailee anonyymin arpia.

    • Anonyymi

      Jos olisit kaivattuni mies niin olisi pakko sanoa etten tiedä. Vaikka kuinka sua tuijotan, en muista jälkeenpäin kuin silmäsi. I am in love, uskokin se.

    • Anonyymi

      Napa

    • Anonyymi

      Otsassa lähellä hiusrajaa.

    • Anonyymi

      Löytyikö?

    • Anonyymi

      Onko tämä se häiriintynyt tyyppi. En ole ikinä viiltänyt itseäni tai muita. Mutta silloin joskus kyllä läheltä piti etten itseäni kunnolla viiltänyt. Se on niitä juttuja, minkä jälkeen söin lääkkeet ja lähdettiin. Söisin muuten nytkin, mutta jostain syystä tuntuu että haluan vielä kokonaan tästä ensin pois. Jos omassa päässä viiraa niin haen apua, mutta en halua olla missään tämmöisessä mukana. Uskon siihen että jokainen tietoisuus paranee vain kun syö omat lääkkeet ja menee terapiaan. Itsellä ikinä ollut mt ongelmia, mutta niitä tapahtumia mikä ei ollut minua, ei voinut mitenkään muuten kukaan tulkita kuin että oli jotain mt juttuja. Siksi haluan kokonaan pois, en missään tapauksessa halua osallistua kenenkään tietoisuuden hoitoon. Tai mitä kuiskutellaan, onko sitten joku joukkopsykoosijuoru. Mutta itsellä niin huonoja muistoja, että lähden kyllä. Nyt aamuista on jo suurimmaksi osaksi hävinnyt mikä ei ole minua. Herää kyllä joskus painajaisiin. Ja kestää hetken ennen kuin tajuan että se oli aina painajainen. Mutta silloinkaan en ole raivopää.

    • Anonyymi

      Ei mitään hajua.
      En ole ollut häntä lähellä. Tai jos, niin en ole tutkinut/katsonut.

    • Anonyymi

      Oliko jalassa vai peräti peffassa. Nyt en enää tarkalleen muista., missä HÄNELLÄ oli.

    • Anonyymi

      Solisluun kohdilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe