Löytyiskö täältä panokaveria 40v naaraalle?
panokaveri
25
1842
Vastaukset
- Anonyymi
löytyy jos pieni kikkeli ei haittaa, erektiossa 9cm
- Anonyymi
Siis halkaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis halkaisia
sori joo, pituus on 60cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sori joo, pituus on 60cm
Hirmu lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirmu lyhyt.
onhan se
- Anonyymi
oletko hirvi ko olet naaras.
- Anonyymi
Joo olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen.
oi olen aamuis käynyt sun pihalla haistellut olet valmis , missä kohdataan 26 piikkinen uros hirvi . kiima kuopat kaivettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oi olen aamuis käynyt sun pihalla haistellut olet valmis , missä kohdataan 26 piikkinen uros hirvi . kiima kuopat kaivettu.
Oon kans uros.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kans uros.
no rytistellää sit sinne
- Anonyymi
se hirveen näköin hirvi se se on..
- Anonyymi
Kittilässä oli aikoinaan tumma kaupantäti jota kävin panemassa melko usein, olipa kyllä isoimmat nännit mitä ikinä olin suuhuni pannut. kyyti oli parasta myös. nyt on ed kerrasta kulunut jo kauan ja aattelin mennä katsomaan vieläkö on samalla työpaikalla.
- Anonyymi
tuttu täti, huusi orgasmin saadessaan kuin hyeena, aivan mahtava nainen seksikaverina. ei kauaa kestänyt kun mälli lensi. sanoi useasti että älä vielä älä vielä tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuttu täti, huusi orgasmin saadessaan kuin hyeena, aivan mahtava nainen seksikaverina. ei kauaa kestänyt kun mälli lensi. sanoi useasti että älä vielä älä vielä tule.
hahhahah varmaan huusi kun sun piene pilin näkii ahhha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hahhahah varmaan huusi kun sun piene pilin näkii ahhha
no sielä poronpurija naureskelee kun poroa pani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sielä poronpurija naureskelee kun poroa pani
hhhaha et huomannut et ei se poro ollut vaan poron turkki akkas päällä ja mie jyysti kannatas käydä optikolla hahahah
- Anonyymi
No aivan varmasti löytyis =)
- Anonyymi
Voisin antaa, mutta herättää kysymys, miksi haet täältä, kyllä nainen munaa saa jos haluaa ja on semmosen näkönen ja olonen että jollekki miehelle kelpaa. Täältä suoli24:stä jos joutuu kyseleen niin mitäs vidua, onko jotain pielessä sitte?
Multa ainaki saat jos haluat, vajaa viiskymppinen, 90kg, 180cm ja kaitpa tuo normaalivarustus on. Mutten miekään halua valaan alle tukehtua.- Anonyymi
kanamunaa sulta saa ei se lötky ketään kiinnosta joka roikkuu spagettina jalkojes välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kanamunaa sulta saa ei se lötky ketään kiinnosta joka roikkuu spagettina jalkojes välissä.
Ok, sinähän kuulostit vallan järkevältä vastauksesi kanssa, hyvä sulle.
- Anonyymi
Jokos sie auttajan löysit ko ei kuulu mithään?
- Anonyymi
Jokos se tämä naaras sai apua ko ei mithään kuulu? Täälä ainaki olis yks auttaja tarjola :)
- Anonyymi
Katto vieressä kun akkaas naidaan niinhän se tekkee kittilän kunnanjohtajakin ei toimi pieni pili enää.
- Anonyymi
Täältä löytyy vain ja ainoastaan uroksille.
- Anonyymi
Homomiehiä on paljon
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569