Koiviston Autolla (Onnibus Mega) on nyt monopoli Helsinki-Rovaniemi -reitillä!

Anonyymi-ap

Väkevä YLISTYS Koiviston Autolle!

30

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KA:ta onkin syytä kiittää. Ilman sitä suomalainen bussiliikenne olisi kaameassa alennustilassa.

      • Anonyymi

        Ilman Tamponia ja KA:ta ja nyt rahastopellejä, Suomessa olisi erinomainen kauko- ja lähiliikenneverkosto.
        Toimivat vaihtoyhteyden ja yhdestä paikasta ostettu lippu kelpaisi koko maassa.
        Eikä tarvitsisi miettiä voiko ottaa matkalaukkua, lemmikkiä tai voiko teini-ikäisen laittaa mummolaan bussilla.
        Eikä tarvitse kettuuntua kun kuskille ei kelpaa käteinen ja jos kelpaa, on hinta paljon korkeampi kuin Mh:sta ostettu lippu.
        Linja-autoasemilla olisi odotustilat, kahvio/ravintola, bussit ajaisivat asemien kautta, eikä tarvitsisi värjötellä puskapysäkeillä.
        Rahti kulkisi lähes aina päivässä melkein mihin päin Suomea hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman Tamponia ja KA:ta ja nyt rahastopellejä, Suomessa olisi erinomainen kauko- ja lähiliikenneverkosto.
        Toimivat vaihtoyhteyden ja yhdestä paikasta ostettu lippu kelpaisi koko maassa.
        Eikä tarvitsisi miettiä voiko ottaa matkalaukkua, lemmikkiä tai voiko teini-ikäisen laittaa mummolaan bussilla.
        Eikä tarvitse kettuuntua kun kuskille ei kelpaa käteinen ja jos kelpaa, on hinta paljon korkeampi kuin Mh:sta ostettu lippu.
        Linja-autoasemilla olisi odotustilat, kahvio/ravintola, bussit ajaisivat asemien kautta, eikä tarvitsisi värjötellä puskapysäkeillä.
        Rahti kulkisi lähes aina päivässä melkein mihin päin Suomea hyvänsä.

        Paljonkohan tuo "yhdestä paikasta ostettu" lippu maksaisi nykyään vaikkapa Turun ja Helsingin välille?


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­y­­m­­f­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17923053W

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No, onhan Helsinki-Rovaniemi-välillä sentään vielä yhdeksän päivittäistä junayhteyttä, useita tunteja nopeampiakin, mukavissa, tilavissa istuimissa.

      • Anonyymi

        Onnibus MEGA on halvin ja mukavin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus MEGA on halvin ja mukavin.

        Et sitten ole koskaan matkustanut OnnibusMegalla, etkä todennäköisesti junallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus MEGA on halvin ja mukavin.

        Onnibus Mega on silloin ihan mukava, kun siellä on ajossa joku Åbergin tai muun oikean liikennöitsijän auto korvaamassa hajonnutta Daf-poloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus Mega on silloin ihan mukava, kun siellä on ajossa joku Åbergin tai muun oikean liikennöitsijän auto korvaamassa hajonnutta Daf-poloista.

        nosto ohi ylläpidon juttujen.


    • Anonyymi

      Capmannikin varmaan ylistää kun sen rahat on kylvetty tyhjien penkkien kuljettamiseen. Ja pelkkää tappiota tulee.

      Capmannilla varmaan ylistetään sitä että Lauria kuunneltiin herkällä korvalla



      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOO

      • Anonyymi

        Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY!

        Noin minäkin olen alkanut uskoa. Lauri-eno-vainajan haudalla on jo pari vuotta palanut "ikuinen" tuli ja palaa niin kauan kuin jaksan sitä ylläpitää.


    • Anonyymi

      Koiviston ruoska soi. Armotta.

      • Anonyymi

        Kyllä. Taitaa se ruoska vaan tanssia Onnibussin selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Taitaa se ruoska vaan tanssia Onnibussin selässä.

        Täällä on puhuttu paljon rahdista. Ehkäpä silti Alamäelle isompi ongelma oli Lauri? Laurin halvin lippu oli euron kun Alamäen tarjousliput maksoi siinä viiskymppiä. Lauri taisi kinnapata taas yhden päänahan? Kiittäköön KA siis Lauria nykyisestä Hki-Roi monopolistaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on puhuttu paljon rahdista. Ehkäpä silti Alamäelle isompi ongelma oli Lauri? Laurin halvin lippu oli euron kun Alamäen tarjousliput maksoi siinä viiskymppiä. Lauri taisi kinnapata taas yhden päänahan? Kiittäköön KA siis Lauria nykyisestä Hki-Roi monopolistaan!

        Muistetaan nyt kuitenkin ylivoimaisen mukava matkustustapa, juna.
        Tuskin monikaan matkustaa VanHoolilla Helsingistä Rovaniemelle, varsinkaan yövuorolla,
        kun on mahdollisuus matkustaa nukkuen mukavasti.
        Ja eiköhän se lauri nyt kuori propseja, ei päänahkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistetaan nyt kuitenkin ylivoimaisen mukava matkustustapa, juna.
        Tuskin monikaan matkustaa VanHoolilla Helsingistä Rovaniemelle, varsinkaan yövuorolla,
        kun on mahdollisuus matkustaa nukkuen mukavasti.
        Ja eiköhän se lauri nyt kuori propseja, ei päänahkoja.

        VR on selvästi kalliimpi kuin KA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on puhuttu paljon rahdista. Ehkäpä silti Alamäelle isompi ongelma oli Lauri? Laurin halvin lippu oli euron kun Alamäen tarjousliput maksoi siinä viiskymppiä. Lauri taisi kinnapata taas yhden päänahan? Kiittäköön KA siis Lauria nykyisestä Hki-Roi monopolistaan!

        Eikö Alamäki ollutkaan ob:n yhteistyökumppani? Vai puukottiko ob taas yhtä kaveriaan selkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Alamäki ollutkaan ob:n yhteistyökumppani? Vai puukottiko ob taas yhtä kaveriaan selkään?

        Matkahuoltohan Alamäen kolkkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkahuoltohan Alamäen kolkkasi.

        Nyt kun Capmanin kahelit nimeävät yhtiöitä uusiksi, niin Onnibus voisi muuttaa nimensä OnniPuukko.com tai Puukkobus.com?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkahuoltohan Alamäen kolkkasi.

        Tässä olikin uusi asia minulle. En ole ennen kuullutkaan, että Matkahuolto puuttuisi jopa yritysten talouteen.

        Näitä ob:n kavereita on mennyt muuten konkkaan aika monia, nyt Alamäki, viime vuonna Töysä, sitä ennen ML Charter, Inter kuljetus, Zei Zei, joku Lappeenrannasta Helsinkiin linjan ajoa yrittänyt (nimeä en muista). Jotenkin nämä epäkurantit yritykset ovat ajautuneet Onnibussin kumppaneiksi, kertoo sekin jotakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Alamäki ollutkaan ob:n yhteistyökumppani? Vai puukottiko ob taas yhtä kaveriaan selkään?

        Kilpailu on kilpailua eikä Onnibus-leiri ole mikään kartelli.

        Voihan olla niinkin että joku vaikutus sillä on jos toisen lippu maksaa 1e ja toisen 50e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailu on kilpailua eikä Onnibus-leiri ole mikään kartelli.

        Voihan olla niinkin että joku vaikutus sillä on jos toisen lippu maksaa 1e ja toisen 50e.

        Joo, sen verran pitää vierittää syytä pois OB:n niskasta, että tuo yhteistyö on vain lippujen myyntiä Ob:n verkkokaupassa.
        Ja aikataulujen ylläpitoa Ob:n aikatauluhaussa.
        Taksoissa Alamäellä ja Onnilla oli aika laillakin eroa, mutta Alamäen bisnesidea perustui suureen rahtimäärään, ei niinkään matkustajatuloihin ja kun rahti jäi pois, tulos oli selvä.
        Nämä 1 euron liput eivät horjuta kenenkään vuoroja, niitä on vain muutama myynnissä.
        Esim. nyt Ob;n Helsinki-Rovaniemi lippu maksaa rapoisat 45-52 euroa, että siinä euron tikettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sen verran pitää vierittää syytä pois OB:n niskasta, että tuo yhteistyö on vain lippujen myyntiä Ob:n verkkokaupassa.
        Ja aikataulujen ylläpitoa Ob:n aikatauluhaussa.
        Taksoissa Alamäellä ja Onnilla oli aika laillakin eroa, mutta Alamäen bisnesidea perustui suureen rahtimäärään, ei niinkään matkustajatuloihin ja kun rahti jäi pois, tulos oli selvä.
        Nämä 1 euron liput eivät horjuta kenenkään vuoroja, niitä on vain muutama myynnissä.
        Esim. nyt Ob;n Helsinki-Rovaniemi lippu maksaa rapoisat 45-52 euroa, että siinä euron tikettiä.

        Hyväksyn tämän kommentin. Se myös vahvistaa, että se oli ennen muuta Matkahuolto, jokakäytti giljotiinia Alamäen kurkulla: rahti veks ja satavuotias yritys hautaan. Ei auttaneet enää edes Alamäen LAL:ille vuosien ajan maksamat "suojelurahatkaan" (jäsenmaksut).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyn tämän kommentin. Se myös vahvistaa, että se oli ennen muuta Matkahuolto, jokakäytti giljotiinia Alamäen kurkulla: rahti veks ja satavuotias yritys hautaan. Ei auttaneet enää edes Alamäen LAL:ille vuosien ajan maksamat "suojelurahatkaan" (jäsenmaksut).

        Nono, tuon välin rahdin siirto rekkoihin johtuu siitä, että ei yksi Alamäen vuoro voinut viedä koko välin rahtia.
        Jos Ob:lla olisi kunnon autot vuoroillaan, niin rahti olisi jakautunut usealle vuorolle ja paketinkuljetustarve olisi täytetty.
        Toki kyseessä on Mh:n valtakunnallinen muutos, joten olisiko tuo väli jäänyt linja-autoille vai ei, sitä ei tiedetä.
        Ei mene montaakaan vuotta ehkä kuukauttakaan, niin Mh on myynyt koko pakettibisneksensä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyn tämän kommentin. Se myös vahvistaa, että se oli ennen muuta Matkahuolto, jokakäytti giljotiinia Alamäen kurkulla: rahti veks ja satavuotias yritys hautaan. Ei auttaneet enää edes Alamäen LAL:ille vuosien ajan maksamat "suojelurahatkaan" (jäsenmaksut).

        Olisikohan suurin syyllinen kuitenkin samassa osoitteessa majaansa pitänyt kuljetusliike S.Keskitalo Ky, joka vei Alamäen varat? Jotakin outoa Alamäen toiminnassa oli, kun ei vielä PRH:n kehotuksesta huolimatta vuoden 2021 tilinpäätöstäkään toimitettu viranomaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan suurin syyllinen kuitenkin samassa osoitteessa majaansa pitänyt kuljetusliike S.Keskitalo Ky, joka vei Alamäen varat? Jotakin outoa Alamäen toiminnassa oli, kun ei vielä PRH:n kehotuksesta huolimatta vuoden 2021 tilinpäätöstäkään toimitettu viranomaiselle.

        Jos nyt oikein muistan kaukaisia asioita 80-luvun lopulta, niin Alamäki oli ostamassa Jäppisen Liikenteen, mutta siihen tuli joku mutka matkaan ja Jäppinen päätyi sitten olikohan se Peltosen Liikenteelle, josta kokonaisuudesta muodostui aikanaan Superlinjat Oy.
        Tuosta kaupasta vapautuneilla lainasummalla Alamäki osti Pulkkilan Liikenteen, linja-autoja ja kuorma-autohommia ja myöhemmin vielä tuon Keskitalon.
        Oli käsittääkseni hieman holtittomia ostoja ja taloudellinen alamäki alkoi siitä.
        Voin muistaa jo hieman väärin, mutta suunnilleen näin.
        Helsingin vuoro, mikä aiheutti hieman kohinaa muissa liikennöitsijöissä, taisi kuitenkin olla sellainen plusmiinusnolla-bisnes heti alusta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt oikein muistan kaukaisia asioita 80-luvun lopulta, niin Alamäki oli ostamassa Jäppisen Liikenteen, mutta siihen tuli joku mutka matkaan ja Jäppinen päätyi sitten olikohan se Peltosen Liikenteelle, josta kokonaisuudesta muodostui aikanaan Superlinjat Oy.
        Tuosta kaupasta vapautuneilla lainasummalla Alamäki osti Pulkkilan Liikenteen, linja-autoja ja kuorma-autohommia ja myöhemmin vielä tuon Keskitalon.
        Oli käsittääkseni hieman holtittomia ostoja ja taloudellinen alamäki alkoi siitä.
        Voin muistaa jo hieman väärin, mutta suunnilleen näin.
        Helsingin vuoro, mikä aiheutti hieman kohinaa muissa liikennöitsijöissä, taisi kuitenkin olla sellainen plusmiinusnolla-bisnes heti alusta lähtien.

        Jos nämä jutut pitävät paikkaansa, saattaa siis olla niin että Alamäen "annettiin" mennä konkurssiin ja hommaa jatketaan kuorma-autoilla? Varmasti tässä olisi järkeä, koska pakettien määrä lisääntyy koko ajan ja tulovirta kuorma-autorahdissa on varmasti paljon vakaampikuin epävarmuuteen ajetulla linja-autopuolella. Tällä hetkellä linja-autoliikenteen riskit ovat niin suuria, että siitä kannattaa luopua, ellei ole jotakin varakasta pääomasijoittajaa takaamassa selustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nämä jutut pitävät paikkaansa, saattaa siis olla niin että Alamäen "annettiin" mennä konkurssiin ja hommaa jatketaan kuorma-autoilla? Varmasti tässä olisi järkeä, koska pakettien määrä lisääntyy koko ajan ja tulovirta kuorma-autorahdissa on varmasti paljon vakaampikuin epävarmuuteen ajetulla linja-autopuolella. Tällä hetkellä linja-autoliikenteen riskit ovat niin suuria, että siitä kannattaa luopua, ellei ole jotakin varakasta pääomasijoittajaa takaamassa selustaa.

        Pitää kuitenkin muistaa, että Alamäki Oy oli oma juridinen yksikkönsä, eikä siinä tarvittu kenenkään toisen yhtiön lupaa mennä konkurssiin.
        Tamponin yli 10 miljoonan tappioeurojen syytäminen pientareille on rapauttanut bussirahdin laajan liikennekentän ja luotettavuuden.
        Tämän takia Mh:n oli pakko miettiä kuviot uusiksi, jotta rahdinkuljetussopimuksia voitaisiin noudattaa.


    • Anonyymi

      Väkevä oksennus ja pyllistys ja paskannus !
      Tulkaa keskustelemaan aiheesta lisää Ay konkarien kanssa joilla pitkä kokemus kuljetusalalta rav Waltikkaan huomenna perjantaina 14.7 alk. klo 18

      Parta Jugi & co.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      67
      4057
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3055
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2990
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2074
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1186
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    7. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1004
    9. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      59
      986
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe