Näkevät korteista tulevaan ja neöjän vuoden päästä selitykset, että miksi ne kortit näyttivät väärin. Se oli tietenkin jakajan vika, ei suinkaan povarin.
Huvittavia nuo entiset politiikot ja joidenkin idolit. Molemmat ovat oleet täysiä huku-ukkoja jo neuoresta iästä asti. Jos joku tietää, niin kertokaa, mitä nuo ovat onnsituneet enneustamaan etukäteen oikein aikasemmin. Itse en muista yhtään asiaa muuta kuin kumpikin töpeksi koko uransa ajan. Soininvaaran kunniaksi voi mainita ainoastaan pyöräilyn, Soinin ei edes sitä.
Soini ja Soininvaara ovat löytäneet uuden uran. Ovat alkaneet enneusjaukoiksi, povareiksi.i
Anonyymi-ap
2
229
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009706904.html
"Suuri syyllinen nykyiseen kauhukabinettiin on Sanna Marin, joka vaalien jälkeen tähtäsi oppositioon ja vain oppositioon. Oikein muita vaihtoehtoja ei jäänyt jäljelle. Historia ei tule tästä Marinia kiittämään."
Kummasti nyt huudellaan perään, kun ensin koko kansakunnan voimin painettiin alas. Etenkin selkäänpuukottaja-kavereiden ja poliitikkojen toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192261
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781513
- 821493
- 211479
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101431Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011061Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894