Onko niitä naisia pk. Seudulla joita ihan oikeasti asia kiinnostaa. Siis saada piiskaa paljaalle pyllylle vanhan ajan tyyliin.
Kiinnostaako piiskansaanti
13
1179
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostusta tähän on ollut jo pitkään kyllä mutta sopivaa tilaisuutta kokea ei ole tullut vielä vastaan.
N.19- Anonyymi
No nyt voisit saada risua perseelle Munkan kallioilla
Kokenut mies piiskaa nuoret pakarasi rauhallisessa paikassa ilmaiseksi.
Tulet nauttimaan siitä N19
R66
- Anonyymi
Varttuneemmat naiset eivät kehtaa kertoa tarpeistaan. Nestori etsii 50-65v asiallista naista Uudenmaan alueelta
- Anonyymi
Täällä 50v pian täyttävä nainen ja olen jo jonkun aikaa halunnut kokea, miltä tuntuu saada piiskaa. En ole koskaan saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä 50v pian täyttävä nainen ja olen jo jonkun aikaa halunnut kokea, miltä tuntuu saada piiskaa. En ole koskaan saanut.
Niinpä
Minulta saisit
Ja voisit antaa minullekin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se kovinkaan mielekkäältä tunnu seuraavana päivänä ei toki tartti hirviästi istua koettu jo pienenä kun siskoa kiusasin äiti ei keksiny muuta keinoa saada meneen perille ettei siskoa kiusata
- Anonyymi
Monikin nainen haluaa piiskaa, mutta turvallisen miehen löytäminen on se ongelma.
- Anonyymi
Olen 28 vuotias nainen. En ole saanut koskaan selkäsaunaa elämäni aikana. Asia on kyllä pyörinyt mielessä jo pidemmän aikaa. Nyt olen sopinut asiasta ja juhannuksen jälkeen pitäisi juttu tapahtua. Jännittää kyllä aika paljon, mutta samalla kiihottaa myös.
- Anonyymi
No saitko piiskaa?
Jos et niin minä voin piiskata pakarasi punaisiksi riskulla munkan kallioilla
kurt56
- Anonyymi
Varmaan monia asia kiinnostaa, mutta ainakin omalla kohdalla oli vaikeuksia osaavan antajan löytämisessä. Olen 30v nainen ja ensimmäiset kerrat oli ikäisteni kanssa. Kokemukset eivät olleet kaksisia. Sitten erään kerran tuli jotenkin asia puheeksi erään vanhemman Herran kanssa. Sanoista tekoihin, enkä ole katunut. Nuoremmilla miehillä ei ole muuta mielessä kun saada pallit tyhjennettyä.
- Anonyymi
On ollut pitkään pulaa, kun suhde loppui. Tuli mainittua ystävätterelle, jolla oli samaa pulaa. Nyt ei ole pulaa.
- Anonyymi
Empä ole sellasta naista tavannu joka kivusta nauttis et jos naiset tuohon rehellisesti vastaa ni vastaus on ei
- Anonyymi
Kipuunkun nääs turtuu nopeammin kun hyvän olon tunteeseen siihen ei taida edes turtua
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106