Ei mulla ole mitään annettavaa kenellekään

Anonyymi-ap

Olen tyhjä kuori vain.

16

832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samat sanat voin sanoa. Ei mitään kellekään. Tai no, olisi joo, mutta vain yhdelle ihmiselle, jota en enää tavoita. Muulla ei olekaan mitään väliä. Kaikki lipuu ohi. Päivät. Elämä.

• Anonyymi

Ei mullakaan... et oo ainut

• Anonyymi

Kalavelkoja taitaa olla.. Haluatko ne multa ostaa? Nyt lähtis halavalla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jokainen lienee itse olevansa selvillä siitä kaikesta, mikä on ja mitä elämässään haluaa.
      Et voi pelailla loputtomiin tyhmiä pelejäsi, yrittää kusetta toista ihmistä.
      Mitään kiinnostuta rakkautta ei ole, näitä kumpaakaan ei ole ollut ei ole edes olemassa. On vain vanha, vähän tyhmä ja sairas mieli joka haluaa hyötyä toisesta ihmisestä. Luulitko tosiaan, että sinä määräät asuinpaikkani, sen missä minun tulisi asua ja minne minun tulee rakentaa elämä. Loputtomiin kuulenko määrääviä sanoja siitä, että kuinka täällä tulisi elää ihmisenä. Sinunko kanssasi minun tulisi vanheta ja jakaa arkeni täällä asfalttikadulla ja teeskennellä, että nyt onni potkaisi.
      Kiitos mutta et kelpaa tähän tehtävään!

• Anonyymi

Kiitos tästä sun viestistä… voisin kirjoitaa nämä samat sanat yhdelle miehelle
        Minä en halunnut hänen maailmaansa .. en muuttua siksi mitä niin kovasti odotti ja kaipasi.
        Naiseksi joka täytää hänen tyhjiönsä…
        Minulla on aina ollut oma tieni ja tarkoitukseni tässä elämässä .
        Enkä tunne itseäni enää ontoksi ja tyhjäksi vaan olen palannut omalle tielleni …
        Sille mitä olen todella ja aidosti …
        Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en halunnut hänen maailmaansa .. en muuttua siksi mitä niin kovasti odotti ja kaipasi.
        Enkä tunne itseäni enää ontoksi ja tyhjäksi vaan olen palannut omalle tielleni …
        Naiselta

Kiitoksia itsellesi samanlaisesta näkemyksestä.
        Kukaan ei kukaan voi määräillä ja sanella kenenkään toisen ihmisen suuntaa elämässä.
        Eikä sitä, että millä tavalla elää elämää.
        Niin monilla ihmisillä on vaikeita asioita elämässään, joita on käsiteltävä eteenpäin päästääkseen elämässä. Usein paras apu on yksin oleminen ja asioiden ajattelu.
        Terapeutit eivät välttämättä auta sinua vaikeissa asioissa, asiat saattavat vain pahentua siellä jos menet kertomaan omia ongelmia. Kukaan toinen ihminen ei voi paikkailla sinun oletettua tylsää elämääsi, jos et kykene itse tekemään ongelmille mitään.
        Et voi myöskään määrätä täällä kenenkään ihmisen käyttäytymistä intiimissä kanssakäymisessä. Henkilökohtainen asia ei kuulu muille ihmiselle, täällä ei tarvitse alkaa kenenkään patjaksi, vaikka olisit kuinka puutteessa yksittäisenä ihmisenä.
        Jos siis haluan tämä on minun asiani jos taas en halua sekin on minun asiani ja täysin määrään kehostani itse joka ikinen päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta

Lopeta toi naisena leikkiminen, ku mies olet! Olet idiootto!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi naisena leikkiminen, ku mies olet! Olet idiootto!

Täysin samaa mieltä, ei kai kukaan kuvittele että joku teennäinen vaaleanpunainen hattara tai ylikorostettu seksuaalissävytteinrn manifesti on jotenkin todenne siitä että kirjoittaja on nainen. Vähän on yksinkertaisille liian yksinkertaistettua settiä🤭

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Minulla ei ole mitään annettavaa maailmalle, eikä maailmalla minulle. Tuota on masennus.

• Anonyymi

Mulle annat

Sydämmesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle annat

Sydämmesi

Annan käteni

Saat kosketella

• Anonyymi

Jokainen on tärkeä tässä maailman kiertokulussa. Voit auttaa heikompia ihmisiä, eläimiä ja olla ystävällinen.

• Anonyymi

Annat itsesi ja se on siinä

• Anonyymi

Olisin masentunut tai olenhan minä pääasiassa alakuloinen, mutta nykyään uskon että ihminen on olemassa ikuisesti ja suhtautumisemme Jeesukseen ratkaisee sen missä se ikuisuus vietetään. Kaikki mitä ihminen on tässä elämässä ja mitä hän omistaa, katoaa olemattomiin. Se on aika masentavaa kun sen ymmärtää. Kaikki läheiset ja ystävät ja ihmiset ympärillämme tekevät kuolemaa, me itse käymme kohti kuolemaa. Kun tämä elämä päättyy, kaikki luulot otetaan pois. Jos joku jotain luulee olevansa, ei hän kuitenkaan ole sitten enää mitään. Itselläni tämä alakuloisuus on ihan luonteenomaista. En nauti elämästä. Maailman meno saa minut murheelliseksi ja ihmiskohtalot. Tämä on paha paikka. Tulvii sotaa, ahneutta, jatkuvaa valehtelua, vihaa, haureutta, aviorikoksia, itsekkyyttä jne. Raamatussa maailma ilmoitetaan sellaisena kuin se on. Katoavaisena ja pahana paikkana. Uskon siihen että Jumalan valtakunnassa, ne saavat levon, jotka Jeesukseen tulevat uskomaan. Jeesus on kaiken viattomuuden, pyhyyden, rakkauden, oikeudenmukaisuuden ja totuuden ilmentymä. Jumala lihaksi tulleena. Kun meidän ihmisten ajatukset ovat häntä vastaan, ovat ne myös kaikkia noita vastaan. Ja siinä tilassa ihminen onkin. Mutta usko Jeesukseen muuttaa. Sitä huomaa olevansa vähemmän kapinallinen. Oppii laupeutta toisia kohtaan kun saa itse laupeuden Jeesuksen ristin kuoleman kautta. Hyvää päivää kaikille syntisille. Ottakaa vastaan Jumalan armo Jeesuksessa. Sitä hän meiltä kaikilta tahtoo.

• Anonyymi

Olen 70v mies ja 62v käynyt kuvataidekurssin.Muutaman taulun olen saanut aikaiseksi.Ei ole enää haluja maalata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2658
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1242
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      74