Sähköskuutat on tullut Nurmekseen

Anonyymi-ap

Näin eilen 3 sähköskuutta Nurmeksessa, onko nyt niin että nämä helvetin laiteet on tullut Nurmekseen? Ne oli kyllä selvästi yksityisten omia lautoja.

Harmitti ja oli kateellinen, pitäskö ostaa oma lauta? Tuonlaisella olisi kätevä kulkea!

Kysyin lautakaverilta mikä olisi hyvä ja kestävä, kuulemma Ninebot, no sehän on tuttu merkki! Mulla Ninebotin mönkkäri, ja pian skoottilautakin!

Valitettavasti näistäkään ostoksista ei jää äyrejä Nurmekseen, koska niitä ei voi täältä ostaa. Se on tottakai harmi, mut minkäs teet.

17

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nekö jo täälläkin?

    • Anonyymi

      Mä haluun kanssa skootin! Mistä ostit?

      • Anonyymi

        Nettikaupasta, oisko ollu verkkokuppa, en muista näitä pieniä osoksia


    • Anonyymi

      Nurmeksessa ei näitä skootteja olekkaan nähty, mukavaa että tulevat tänne.

      • Anonyymi

        On, täällä niillä ruuhkaa ei tule.


    • Anonyymi

      Nurmekseen on hyvä saada skuuttia, vetääkö ne pahat puunurmeksen ylämäet?

      • Anonyymi

        Ainakin Ninebot vetää, ei ongelma.


    • Anonyymi

      On niitä ollut jo pari kolme vuotta, mutta silloin yksittäisinä. Tänä vuonna näyttääkin olevan vähän enemmän. Enimmäkseen lapsilla nähnyt. Aikuiset tuntuvat suosivan niitä läskiskuutteja tai jotain laittomia järeitä lautoja.

    • Anonyymi

      Nurmekseen skootit sopii hyvin katukuvaan Tulle kansaivälinen tunnelma.

    • Anonyymi

      Mulla on skuutta, tosi kätevä! ja juurikin Ninebot (g30) (tai jotain) Tällä huristelee yhdellä latingilla 50km. Hieman on painava, jos pitää kerrostalossa latailla eikä oo hissiä.

      Mukava huristella menemään skoottilaudalla.

      Poikani asuu hesassa ja siellä olen ihmetellyt sitä kummallisuutta, että niitä skuuttia on kuin mustikoita metsässä. Se on ihan jees. Mutta miksi ne ajon jälkeen viskotaan nurin, niitä löytyy todella ihmeellisistä paikoista, miten ne edes semmosiin paikkoihin on saatu! Mm lammesta, puussa, pusikoissa yms. Täysin käsittämätöntä!

    • Anonyymi

      Kohta voikin laittaa skuutin tulille 🛴

    • Anonyymi

      Näiden ajokkien aiheuttamat henkilö ja liikennevahingot ovat tulleet niin suuriksi, että on tulossa pakollinen vakuutus.

      • Anonyymi

        Kaikki ei paina yli 25kg tai kulje yli 25 kilometriä tunnissa onneksi
        liikennevakuutus pakolliseksi ajoneuvoille, jotka painavat yli 25 kiloa tai kulkevat yli 25 kilometriä tunnissa.


    • Anonyymi

      Olen virittänyt skuuttani kulkee 60 km/h 🤣

      • Anonyymi

        Eikö se ole jo vaarallista?


    • Anonyymi

      Suomessa kaikki mikä on kivaa menee verolle niin varmaan skuutatkin ja tulee katsastus varmaan kaksi kertaa vuodessa ja Nurmeksessahan ne ei tunnetusti mene läpi katsastuksesta ennen kuin on vaihdettu kaikki nivelet ja jarrut ja valojen linssit ym.....

    • Anonyymi

      Onneksi lautani painaa alle 25 kg. Huhujen mukaan muutokset eivät jää tähän, vaan on valmisteilla lisää lakeja lähivuosina. Suomihan tunnetusti elää liikenteen raskaasta verotuksesta tavalla tai toisella. Kumma kyllä, avustavat sähköpyörät jätetty painorajoituksien ulkopuolelle. Ehkäpä hallituksen lähipiiriläiset pyörittää tuottavaa sähköpyöräbisnestä niin siihen ei puututa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe