Hei! Olen Marjo, 32 vuotta. Minä omistan newforestinponiruunan nimeltä Tewkesbury, "Totti". Totti on säkäkorkeudeltaan 138 cm. Hän on luonteeltaan kiltti ja kuuliainen, mutta hän on hyvin herkkä ja kuumenee esteillä erittäin helposti. Hän on lempeä ja rauhallinen kaikissa hoitotoimenpiteissä ja hän jaksaa seisoa pitkäänkin paikallaan hoitajan hääriessä ympärillä. Kokenut kisaponi. Ruuna on 13 vuotta vanha ja erinomaisessa kunnossa. Totti asustelee rauhallisella ja viehättävällä maneesitallilla Uudellamaalla. Totti hyppää yksittäisenä 100 cm ja sarjana 70-80 cm, 90 cm taitavalla ratsastajalla. Vuokraajalle olisi tarve maanantaisin (n. 15.00-18.00) ja torstaisin (n. 16.00-19.00), muulloin minä, tyttäreni ja ensimmäinen vuokraaja voimme liikuttaa ja hoitaa ponin. Totti on noin HeA tasoa. Totilla on mahdollisuus kilpailla ja valmentautua Suomen rajojen sisällä OMAKUSTANTAISESTI!
Tallin mukavuudet:
- maneesi 21x58 m
- kenttä 24x50 m
- mukava ja rento talli-ilmapiiri
- EU-standardit täyttävä talli
- hyvä sisäilma ja ilmanpoisto
- laadukas estekalusto
- siistit ja järjestelmälliset sisätilat
- lämmin vesi
- toimiva sisävessa
- lämmitetty satulahuone kaapeilla
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus, jossa voit oppia paremmin ratsastamaan herkällä ja taitavalla kilpaponilla! Vuokrasuhde päättyy 16.1.2024. Takuuaika yksi kuukausi. Olen laittanut ilmoituksen muuallekin, joten ilmoitan jos Totille on jo saatu vuokraaja. Vuokra 200e/kk. Terveisin Marjo ja Totti!
Vuokraponi tarjolla taitavalle ratsastajalle!
Anonyymi-ap
4
285
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin Totti asuu? Jos voisit paikkakunnan kertoa?
- Anonyymi
Siellähän luki että koni asustaa Uudellamaalla, lue ensikerralla paremmin.
- Anonyymi
Totti asuu Keravalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058