Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vuokraponi tarjolla taitavalle ratsastajalle!

Anonyymi-ap

Hei! Olen Marjo, 32 vuotta. Minä omistan newforestinponiruunan nimeltä Tewkesbury, "Totti". Totti on säkäkorkeudeltaan 138 cm. Hän on luonteeltaan kiltti ja kuuliainen, mutta hän on hyvin herkkä ja kuumenee esteillä erittäin helposti. Hän on lempeä ja rauhallinen kaikissa hoitotoimenpiteissä ja hän jaksaa seisoa pitkäänkin paikallaan hoitajan hääriessä ympärillä. Kokenut kisaponi. Ruuna on 13 vuotta vanha ja erinomaisessa kunnossa. Totti asustelee rauhallisella ja viehättävällä maneesitallilla Uudellamaalla. Totti hyppää yksittäisenä 100 cm ja sarjana 70-80 cm, 90 cm taitavalla ratsastajalla. Vuokraajalle olisi tarve maanantaisin (n. 15.00-18.00) ja torstaisin (n. 16.00-19.00), muulloin minä, tyttäreni ja ensimmäinen vuokraaja voimme liikuttaa ja hoitaa ponin. Totti on noin HeA tasoa. Totilla on mahdollisuus kilpailla ja valmentautua Suomen rajojen sisällä OMAKUSTANTAISESTI!
Tallin mukavuudet:
- maneesi 21x58 m
- kenttä 24x50 m
- mukava ja rento talli-ilmapiiri
- EU-standardit täyttävä talli
- hyvä sisäilma ja ilmanpoisto
- laadukas estekalusto
- siistit ja järjestelmälliset sisätilat
- lämmin vesi
- toimiva sisävessa
- lämmitetty satulahuone kaapeilla
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus, jossa voit oppia paremmin ratsastamaan herkällä ja taitavalla kilpaponilla! Vuokrasuhde päättyy 16.1.2024. Takuuaika yksi kuukausi. Olen laittanut ilmoituksen muuallekin, joten ilmoitan jos Totille on jo saatu vuokraaja. Vuokra 200e/kk. Terveisin Marjo ja Totti!

4

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä päin Totti asuu? Jos voisit paikkakunnan kertoa?

      • Anonyymi

        Siellähän luki että koni asustaa Uudellamaalla, lue ensikerralla paremmin.


      • Anonyymi

        Totti asuu Keravalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe