Tippuivat alkuvuonna lähes 50%.
Putte joutuu särkemään perskohtaisen possunsa.
Venäjän öljytulot sodan aikana
89
289
Vastaukset
- Anonyymi
Pakotteet purevat.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179246841
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ruplan arvo pudonnut 40%
No Euro myös kaksi vuotta sitten .1 Euro-- 1 Dollari .15 Cent
Nyt 1 Euro.--98 Cent
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhKardox89 kirjoitti:
No Euro myös kaksi vuotta sitten .1 Euro-- 1 Dollari .15 Cent
Nyt 1 Euro.--98 Cent
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhTiltu ei mitenkään kykene olemaan valehtematta. Eurolla saa tänään 1,09 dollaria. Hauskaa on myös puoliksi suomalaisena muka esiintyvän tiltun vahingonilo Suomea kohtaan.
moloch_horridus kirjoitti:
Tiltu ei mitenkään kykene olemaan valehtematta. Eurolla saa tänään 1,09 dollaria. Hauskaa on myös puoliksi suomalaisena muka esiintyvän tiltun vahingonilo Suomea kohtaan.
Ai 1 Euro nyt 1,09
No Lammas sanoa paljonko se oli 2 vuotta sittenKardox89 kirjoitti:
Ai 1 Euro nyt 1,09
No Lammas sanoa paljonko se oli 2 vuotta sittenKun tiltu jää valheestaan kiinni, niin sen sijaan, että tunnustaisi sen, niin hän yrittää muuttaa keskustelun aihetta.
Kun tiltu jää valheestaan kiinni, niin sen sijaan, että tunnustaisi sen, niin hän yrittää muuttaa keskustelun aihetta.
Lammas ,Asutko Papusaari .2 vuotta ruokaa tullut kalis ,Benz..Sähkö .Asunto -Ei kaikki tullut kalis
Kardox89 kirjoitti:
Lammas ,Asutko Papusaari .2 vuotta ruokaa tullut kalis ,Benz..Sähkö .Asunto -Ei kaikki tullut kalis
Menisit sinäkin töihin, niin pärjäisit ihan hyvin, kuten minäkin, tavallinen duunari.
Menisit sinäkin töihin, niin pärjäisit ihan hyvin, kuten minäkin, tavallinen duunari.
Olen varma sinulle ei töitä
Mistä minä tiedä sinulle ei mitä töitä
Jos sinä olet tavallinen duunari sinä huoli elämä on kalis ja palkka koko ajan sama
Sinä nauraa kun puhuin Benz,Ruokaa.Asunto, Sähkö .kaikki tullut kalisKardox89 kirjoitti:
Olen varma sinulle ei töitä
Juu, en tulisi sinulle töihin mistään hinnasta.
Kardox89 kirjoitti:
Mistä minä tiedä sinulle ei mitä töitä
Jos sinä olet tavallinen duunari sinä huoli elämä on kalis ja palkka koko ajan sama
Sinä nauraa kun puhuin Benz,Ruokaa.Asunto, Sähkö .kaikki tullut kalisMinä panin merkille, että ruoka ja bensa hieman kallistuivat Venäjän sodan laajentamisen jälkeen, mutta se ei aiheuttanut mitään toimenpiteitä, koska käyn töissä. Ostan samaa ruokaa kuin ennenkin enkä ole vähentänyt ajojani.
Juu, en tulisi sinulle töihin mistään hinnasta.
Älä huoli minusta
Mutta kun sanoin olet varma sinä et olet tavaalinen duunari
Tavallinen duunari huoli että kaikki tullut kalis ,Mutta sinä naurat
menee leikki toisia kanssa Lammasmoloch_horridus kirjoitti:
Minä panin merkille, että ruoka ja bensa hieman kallistuivat Venäjän sodan laajentamisen jälkeen, mutta se ei aiheuttanut mitään toimenpiteitä, koska käyn töissä. Ostan samaa ruokaa kuin ennenkin enkä ole vähentänyt ajojani.
Sama hinta .No ehkä sinä asut papusaari hhhhhhhhhhhhh
Kardox89 kirjoitti:
Älä huoli minusta
Mutta kun sanoin olet varma sinä et olet tavaalinen duunari
Tavallinen duunari huoli että kaikki tullut kalis ,Mutta sinä naurat
menee leikki toisia kanssa LammasMinä nauran sinulle. Kun ruoka kallistuu vaikkapa 10%, sinua itkettää ilmeisestikin siksi, ettet käy täissä, jolloin et huomaisi koko asiaa.
Minä panin merkille, että ruoka ja bensa hieman kallistuivat Venäjän sodan laajentamisen jälkeen, mutta se ei aiheuttanut mitään toimenpiteitä, koska käyn töissä. Ostan samaa ruokaa kuin ennenkin enkä ole vähentänyt ajojani.
Jos 1 viikko on 7 päivä
Suomalaiset puhua 8 päivä viikkosota hhhhhhhhh että kaikki nyt on kalisKardox89 kirjoitti:
Sama hinta .No ehkä sinä asut papusaari hhhhhhhhhhhhh
Kuten sanoin, vähän kallimmalla, mutta samaa ruokaa, saman verran ja bensaa tarpeen mukaan.
Kardox89 kirjoitti:
Jos 1 viikko on 7 päivä
Suomalaiset puhua 8 päivä viikkosota hhhhhhhhh että kaikki nyt on kalisLOL. Ehkä teidän työttömien ringissä.
Minä nauran sinulle. Kun ruoka kallistuu vaikkapa 10%, sinua itkettää ilmeisestikin siksi, ettet käy täissä, jolloin et huomaisi koko asiaa.
Minä itkeä onneksi Suomalaiset he nauravat vaikka kaikki on kalis
LOL. Ehkä teidän työttömien ringissä.
Kyllä laiska ihminen minä olen hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Kuten sanoin, vähän kallimmalla, mutta samaa ruokaa, saman verran ja bensaa tarpeen mukaan.
Ei pidä paikka katso benz paljonko se oli 2 vuotta sitten
Kardox89 kirjoitti:
Minä itkeä onneksi Suomalaiset he nauravat vaikka kaikki on kalis
Kuten sanoin, meitä suomalaisia ei juuri hetkauta tuo pieni hintojen nousu.
Kardox89 kirjoitti:
Kyllä laiska ihminen minä olen hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Laiska ja tiltu, joka yrittää muuttaa keskustelunaihetta omasta valheestaan.
Kuten sanoin, meitä suomalaisia ei juuri hetkauta tuo pieni hintojen nousu.
hhhhhhhhhhhhhSinä et olet Suomalainen
Kardox89 kirjoitti:
Ei pidä paikka katso benz paljonko se oli 2 vuotta sitten
Minun ei tarvitse katsoa senttihintoja, koska käyn töissä.
Kardox89 kirjoitti:
LOL. Kun katsotaan kuinka itse kirjoitat suomea, niin voin olla melko varma, että lukijasi päättelevät toisin.
Kardox89 kirjoitti:
Kyllä Suomalainen mieti 5 cent
Se on turha esitä että Suomalaiset ovat iloisia tuo elämä hinta kanssamoloch_horridus kirjoitti:
Laiska ja tiltu, joka yrittää muuttaa keskustelunaihetta omasta valheestaan.
Minä en vastan naisia
Naiset he voi kirjoita mitä vanmoloch_horridus kirjoitti:
LOL. Kun katsotaan kuinka itse kirjoitat suomea, niin voin olla melko varma, että lukijasi päättelevät toisin.
Kana vai muna ensi
Minä sanon kaikki on kalis toinen sanoa ei
Kumpi on ensi kana vai munamoloch_horridus kirjoitti:
Minun ei tarvitse katsoa senttihintoja, koska käyn töissä.
Sinä et katso cent
Olen varma nykyisiä' et menee tarpeksi WC Siksi haluat säästä wc paperi hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhKardox89 kirjoitti:
Kana vai muna ensi
Kumpi on ensi kana vai munaEnsin oli tiltun valhe, jossa hän valehteli, että "Nyt 1 Euro.--98 Cent
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh". Tiltu haluaisi niin kovasti, että Suomella ja suomalaisilla menisi huonosti.Kardox89 kirjoitti:
Sinä et katso cent
Olen varma nykyisiä' et menee tarpeksi WC Siksi haluat säästä wc paperi hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSinä olet siitä tietysti yhtä varma kuin siitä, että Nyt 1 Euro.--98 Cent. Sellaisia valehtelijoita te tiltut olette.
Sinä olet siitä tietysti yhtä varma kuin siitä, että Nyt 1 Euro.--98 Cent. Sellaisia valehtelijoita te tiltut olette.
No en olen täydellinen ja joskus 1 dollar voi tulle 10 euro
'Sinä myös valehtelee
Sano mitä ero on Ukrainalaiset ja Vietnami ja Iraki ja Afganilaiset
Sanoo jos ei kysymys ei iho värimoloch_horridus kirjoitti:
Ensin oli tiltun valhe, jossa hän valehteli, että "Nyt 1 Euro.--98 Cent
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh". Tiltu haluaisi niin kovasti, että Suomella ja suomalaisilla menisi huonosti.Lammas vaikka 1 euro 1000 dollar
Mitä auta jos 80 vuotta haluat elä sama kuin lammas seura usaKardox89 kirjoitti:
No en olen täydellinen ja joskus 1 dollar voi tulle 10 euro
'Sinä myös valehtelee
Sano mitä ero on Ukrainalaiset ja Vietnami ja Iraki ja Afganilaiset
Sanoo jos ei kysymys ei iho väriTiltu edelleen vain jatkaa valheitaan.
Kardox89 kirjoitti:
Lammas vaikka 1 euro 1000 dollar
Mitä auta jos 80 vuotta haluat elä sama kuin lammas seura usaHaha.
Tiltu edelleen vain jatkaa valheitaan.
Kyllä pelkuri vastata kysymys älä' pelkää Amerikka
Amerikkala paljon töitä heillä ei aika seura suomi 24 fimoloch_horridus kirjoitti:
Haha.
Kyllä nyt sinulle maha kipu vaikka esitä haha se on minun vanha juttu haha
Kuin sanoin miehet osaa vastata minun viesti
Se on mitä pelkäsin koko ajan olen kirjoitanyt viestiä naiset kanssaKardox89 kirjoitti:
Kyllä pelkuri vastata kysymys älä' pelkää Amerikka
Amerikkala paljon töitä heillä ei aika seura suomi 24 fiTiltu yrittää taaskin vain muuttaa puheenaiheen valheestaan.
Kardox89 kirjoitti:
Kyllä nyt sinulle maha kipu vaikka esitä haha se on minun vanha juttu haha
Kuin sanoin miehet osaa vastata minun viesti
Se on mitä pelkäsin koko ajan olen kirjoitanyt viestiä naiset kanssaMinulle tulee mahakipua nauramisesta, kun diktatuurien ihailija yrittää selittää, kuinka ne ovat muka muut, jotka olisivat lampaita. Haha.
Tiltu yrittää taaskin vain muuttaa puheenaiheen valheestaan.
hhhhhhhhhhhhhhhhhh vastata kysymys ja näytä olet rehellinen minä voin oppi hhhhhhhhhhhhhh
Mitä ero Ukraina ja Vietnami.ja Iraki
Siellä tapaaja Venäjä ja Tuolla tapaaja on USA
Loppu tapaaja on tapaaja rikos on rikosmoloch_horridus kirjoitti:
Minulle tulee mahakipua nauramisesta, kun diktatuurien ihailija yrittää selittää, kuinka ne ovat muka muut, jotka olisivat lampaita. Haha.
Kyllä tuo diktatturi tunne eu ja amerikka paljon parempi kun koko maailma
Tuo diktatturi heräsi maailma sekoiti länsi maa elämäKardox89 kirjoitti:
Tuo diktatturi heräsi maailma sekoiti länsi maa elämälänsi maa tottaki mama Amerikka kanssa sekoiti maailma 30 vuotta
Nyt maistaka mitä te oot tehnyt maailmastaKardox89 kirjoitti:
hhhhhhhhhhhhhhhhhh vastata kysymys ja näytä olet rehellinen minä voin oppi hhhhhhhhhhhhhh
Mitä ero Ukraina ja Vietnami.ja Iraki
Siellä tapaaja Venäjä ja Tuolla tapaaja on USA
Loppu tapaaja on tapaaja rikos on rikosSinä olet kysynyt tuon kysymyksen minulta ainakin viisi kertaa ja minä olen joka kerta vastannut siihen. Vaivaako sinua alkoholidementia, vai miksi et muista vastaustani?
Kardox89 kirjoitti:
Tuo diktatturi heräsi maailma sekoiti länsi maa elämäKirjoituksiasi ei kukaan suomalainen ymmärrä. Oletko juovuksissa?
Minulle tulee mahakipua nauramisesta, kun diktatuurien ihailija yrittää selittää, kuinka ne ovat muka muut, jotka olisivat lampaita. Haha.
Muista jos puhut huonosti USA
Muista ottaa suihku nopeasti pyydä anteeksi jumalasta hhhhhhhh Oho tarkoitin USA SSTA HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHmoloch_horridus kirjoitti:
Kirjoituksiasi ei kukaan suomalainen ymmärrä. Oletko juovuksissa?
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Arvasin pelkuri ei uskalla vastata
Sinä olet kysynyt tuon kysymyksen minulta ainakin viisi kertaa ja minä olen joka kerta vastannut siihen. Vaivaako sinua alkoholidementia, vai miksi et muista vastaustani?
Kyllä olen alkoholi
No massa mahan tavalla hyväksyn Suomi kultturi hhhhhhhhhhhKardox89 kirjoitti:
Muista jos puhut huonosti USA
Muista ottaa suihku nopeasti pyydä anteeksi jumalasta hhhhhhhh Oho tarkoitin USA SSTA HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHTiltu ei ymmärrä, kuinka sananvapaus toimii. USA:sta voi tarvittaessa mainiosti puhua ikäviä. Esim. tällä palstalla minä itse olin yksi eniten kriittinen Trumpushkaa kohtaan toisin kuin tiltut, jotka ihailivat hänen valheitaan.
Kardox89 kirjoitti:
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Arvasin pelkuri ei uskalla vastata
En ymmärtänyt kirjoitustasi, koska siinä oli vain sanoja peräkkäin, mutta ei mitään järkeä.
Tiltu ei ymmärrä, kuinka sananvapaus toimii. USA:sta voi tarvittaessa mainiosti puhua ikäviä. Esim. tällä palstalla minä itse olin yksi eniten kriittinen Trumpushkaa kohtaan toisin kuin tiltut, jotka ihailivat hänen valheitaan.
Amerikkalaiset ei tiedä oikeasti mitä kävi Jon Keadi
Myös osaa Amerikkalaiset ei vielä ymmärrä mitä kävi 11.9
Myös Amerikkalaiset ei tiedä vielä oliko irakin sota oliko ok Tuo Suomalainen lammas sanoa sananvapaus amerikka hhhhhhhhhhmoloch_horridus kirjoitti:
En ymmärtänyt kirjoitustasi, koska siinä oli vain sanoja peräkkäin, mutta ei mitään järkeä.
Kyllä ymmärsit hyvin
Mutta sanoa et osaa vastata ,oot rehellinen kuin minä sanoin oot oikea 1 dolar 1 euro Jos et tiedä jotain tai jotakin ei tarkoita se ei olemassa
Esim en tiedä papusaarista mitään
Mutta tiedä että pieni maa lähellä australia nimi on papusaarimoloch_horridus kirjoitti:
Mihin menit vielä on aika jos oot menossa näke Uncle Joe on tulossa Suomea Pelkän Joe sanoo hän tiedä Suomi on Finland .Mutta hän ei tiedä sitten missä Helsinki on
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhKardox89 kirjoitti:
Amerikkalaiset ei tiedä oikeasti mitä kävi Jon Keadi
Myös osaa Amerikkalaiset ei vielä ymmärrä mitä kävi 11.9
Myös Amerikkalaiset ei tiedä vielä oliko irakin sota oliko ok Tuo Suomalainen lammas sanoa sananvapaus amerikka hhhhhhhhhhPuhuin kylläkin käyttämästäni sananvapaudesta Suomessa, mutta mitäpä sinä et ymmärtäisi väärin. Myös USA,ssa on kerrottu totuus noista mainitsemistasi asioista.
Kardox89 kirjoitti:
Kyllä ymmärsit hyvin
Mutta sanoa et osaa vastata ,oot rehellinen kuin minä sanoin oot oikea 1 dolar 1 euro Jos et tiedä jotain tai jotakin ei tarkoita se ei olemassa
Esim en tiedä papusaarista mitään
Mutta tiedä että pieni maa lähellä australia nimi on papusaariTaaskaan jutuissasi ei ole järkeä, tiltunen.
Taaskaan jutuissasi ei ole järkeä, tiltunen.
No älä vastata jos tuo viesti on huono ja plus huono suomi kieli
Mutta olen varma sinä rakasta minun viesti ja haluat mutta et uskalla kirjoita semmonen viestiKardox89 kirjoitti:
No älä vastata jos tuo viesti on huono ja plus huono suomi kieli
Mutta olen varma sinä rakasta minun viesti ja haluat mutta et uskalla kirjoita semmonen viestiHaha. Luulet itsestäsi liikoja ja kuvittelet muille ongelmiasi..
Puhuin kylläkin käyttämästäni sananvapaudesta Suomessa, mutta mitäpä sinä et ymmärtäisi väärin. Myös USA,ssa on kerrottu totuus noista mainitsemistasi asioista.
Kun sanoin jos USA En halua koska kirjoita USA Isoksi
Siksi näkee kirjoitan aina usa hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
kun sanoin 1+1 tulee 2 mutta jos usa sano 2 minä sanon 3moloch_horridus kirjoitti:
Haha. Luulet itsestäsi liikoja ja kuvittelet muille ongelmiasi..
Olen iloinen on tehnyt Amerikkalaiset papukaija mieti aina mitä he kirjoita hhhhhhhhhhhhhh
Kardox89 kirjoitti:
Kana vai muna ensi
Kumpi on ensi kana vai muna"Minä sanon kaikki on kalis toinen sanoa ei"
Tähän on helppo vastata erityisesti kun kyse on Suomalaisten asiasta. Itsekin huomasin kaupassa käydessä että hinnat on vähän nousseet mutteivät niin paljon että olisivat vaikuttaneet mitenkään elämän tasoon kiitos sen että kuten Moloch, itsekin teen täysiaikaisesti töitä ja saan siitä vastaavasti palkkaa.
Se, jos joku joka ilmeisesti (?) ei edes asu Suomessa väittää että kaikki olisi kallista kertoo lähinnä tietämättömyydestä.Oudoksuva kirjoitti:
"Minä sanon kaikki on kalis toinen sanoa ei"
Tähän on helppo vastata erityisesti kun kyse on Suomalaisten asiasta. Itsekin huomasin kaupassa käydessä että hinnat on vähän nousseet mutteivät niin paljon että olisivat vaikuttaneet mitenkään elämän tasoon kiitos sen että kuten Moloch, itsekin teen täysiaikaisesti töitä ja saan siitä vastaavasti palkkaa.
Se, jos joku joka ilmeisesti (?) ei edes asu Suomessa väittää että kaikki olisi kallista kertoo lähinnä tietämättömyydestä.Sinulle paljon rahaa olet varma varastannut hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en nähnyt Suomalainen rikas hhhhhhhhhhhhhhhh
Kardox89 kirjoitti:
Sinulle paljon rahaa olet varma varastannut hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en nähnyt Suomalainen rikas hhhhhhhhhhhhhhhh
Kokeile sinäkin mennä edes kerran elämässäsi mennä tekemään rehellistä työtä niin sinullakin voi olla omia tuloja eikä tarvitse pelätä vararikkoa. :)
Oudoksuva kirjoitti:
Kokeile sinäkin mennä edes kerran elämässäsi mennä tekemään rehellistä työtä niin sinullakin voi olla omia tuloja eikä tarvitse pelätä vararikkoa. :)
Minulla oma yritys
Kardox89 kirjoitti:
Minulla oma yritys
Miksi tarvin menen tehdä töitä minulle oma yritys ja maksaan vero
Ja tämä on virallinen luku. Venäjän ilmoittamat numerot ovat kautta linjan tyypillisesti aika optimistiset silloin kun niitä kerrotaan.
- Anonyymi
Lisätään vielä kaasu,hiili ja metallien viennit
..... - Anonyymi
Puten lätti on menossa kivikaudelle
- Anonyymi
Rupla on vakain valuutta maailmassa.
Venäjän talous nousee ja pakotteet eivät vaikuta heikentävästi siihen, sanoisin että jopa piristävästi.
Tämä ilmiö on globalisteille shokki, he kuvittelivat kaatavansa Venäjän talouden muutamassa kuukaudessa....mutta tulee käymään päinvastoin.
Saamme nähdä, että Putin kaataa koko Great Reset suunnitelman, mikä olisi koko ihmiskunnan pelastava teko.- Anonyymi
Hehe ruuat nousseet
- Anonyymi
"he kuvittelivat kaatavansa Venäjän talouden muutamassa kuukaudessa...."
Pakotteet astuivat voimaan noin 6kk sitten jolloin asetettiin tuontikiellot massiivisesti.
venäjän öljytulot pudonneet puolella 50% ja rupla sukeltanut 40 % .
Mikä olisi Tiltun mielestä sellainen pudotus että hän näkisi että sillä on vaikutus ...🤥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"he kuvittelivat kaatavansa Venäjän talouden muutamassa kuukaudessa...."
Pakotteet astuivat voimaan noin 6kk sitten jolloin asetettiin tuontikiellot massiivisesti.
venäjän öljytulot pudonneet puolella 50% ja rupla sukeltanut 40 % .
Mikä olisi Tiltun mielestä sellainen pudotus että hän näkisi että sillä on vaikutus ...🤥Mitä sinä houruat, pakotteita on ollut vuodesta 2014 lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä houruat, pakotteita on ollut vuodesta 2014 lähtien.
"Mitä sinä houruat, pakotteita on ollut vuodesta 2014 lähtien."
Kuten sanottua massiiviset pakotteet laitettiin jokunen kuukausi sitten täytäntöön
- Anonyymi
Kuuluu menevän lento-ja kaukojunaliikennekin huonompaan suuntaan.
Siruja kaipaillaan, ja kun Siemens lähti, niin purettavista ei voi loputtomasti ottaa varaosia.
Pohjia ei ole vielä nähty. - Anonyymi
Ukrainastakaan ei taida irrota enää yhtään pesukonetta kun pitää vetäytyä.
- Anonyymi
Ukrainasta varastivat/varastavat valtavasti, aina vessanpytyistä, leikkuupuimureihin. Se on auttanut kotitalouksia Venäjän maaseudulla, mistä sotilaatkin suurimmaksi osaksi ovat. Ja luvattiinhan kuolleiden omaisille uudet Ladat, joten uusia autoja vilistää Venäjän maaseudulla varsin runsaasti.
- Anonyymi
Ikävää on todeta, että globalistien länsi kyykkää ja komeasti, maailman rikkauin maa porskuttaa eteenpäin.
Tulevaisuus on Brics-maat, lienee selvä kaikille.- Anonyymi
"Ikävää on todeta, että globalistien länsi kyykkää ja komeasti, maailman rikkauin maa porskuttaa eteenpäin."
Jos en nyt ihan väärin muista taisivat 1970-80 luvun Tiltut hokea samoja mantroja siinä juuri ennen neuvostoliiton kaatumista Tiltuilla se historia toistaa itseään vähän liiankin tarkasti. - Anonyymi
Maailman rikkain? USA:n BKT on kolmetoistakertainen Venäjään nähden, Saksan n. 2,4 kertainen ja Ransakankin n. 1,7 kertainen.
Venäjä on persaukinen valtio kokoonsa nähden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ikävää on todeta, että globalistien länsi kyykkää ja komeasti, maailman rikkauin maa porskuttaa eteenpäin."
Jos en nyt ihan väärin muista taisivat 1970-80 luvun Tiltut hokea samoja mantroja siinä juuri ennen neuvostoliiton kaatumista Tiltuilla se historia toistaa itseään vähän liiankin tarkasti.Niin, Neuvostoliitonkin piti ennen 80- lukua ohittaa Yhdysvallat teollisuustuotannossa ja kehityksessä. Kävi vain niin, että NL ehti mennä konkurssiin sitä ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman rikkain? USA:n BKT on kolmetoistakertainen Venäjään nähden, Saksan n. 2,4 kertainen ja Ransakankin n. 1,7 kertainen.
Venäjä on persaukinen valtio kokoonsa nähden.Ja velaton. Jos vähennät julkisen velan, niin näet oikeasti miten "rikkaita" olemme. Venäjällä on kaikkea
Anonyymi kirjoitti:
Ja velaton. Jos vähennät julkisen velan, niin näet oikeasti miten "rikkaita" olemme. Venäjällä on kaikkea
Venäjällä ei ole kaikkea ja sekin, mitä siellä on, on keskittynyt Putin Kalsarimyrkyttäjän oligarkkien käsiin. Valtaosa venäläisistä on köyhiä.
- Anonyymi
Venäjällä ei ole kaikkea ja sekin, mitä siellä on, on keskittynyt Putin Kalsarimyrkyttäjän oligarkkien käsiin. Valtaosa venäläisistä on köyhiä.
Pitäisikö ottaa lisää velkaa?
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö ottaa lisää velkaa?
Venäjä on jo julistettu maksukyvyttömäksi.
- Anonyymi
Onneksi Suomen öljykulut nousee 50%.
Pysyy prosentit tasan, kun me saadaan lisää ja Venäjä vähemmän. 😁
Win-Win tilanne, eikö vaan?Tiltu kuvittelee, että Suomi muka maksaisi kaksinkertaista hintaa öljystään. Ei maksa.
Tiltu kuvittelee, että Suomi muka maksaisi kaksinkertaista hintaa öljystään. Ei maksa.
Sori, puolitoistakertaista.
- Anonyymi
Ja tilastot laati Iltapulu....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj422744Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet751789KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.991750Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381628Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771369- 1171254
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31144- 851140
Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2511128Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101125