Sieltähän rahdataan jätettä kallisti. Onko jäte lajiteltu ja mitä maksaa Suomeen tuotuna?
Osaakohan kukaan kertoa italin jätteestä
6
377
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata tuoda italista jätettä. Alderaanista saa parempaa ja halvempaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17924686z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Italian mafian omistamat jätefirmat myyvät jätettä tyhmille ostajille, vähän kuin päästökauppaa:)
Italiassa ei piitata lajittelusta, muovitkin sekajätteisiin ja kaikki mikä mahtuu!
Espanjassa, italiassa.... vanhoja peitettyjä kaatopaikkoja myrkkyineen, siellä kierrätetään vain rahaa taskusta toiselle maf...solle:)- Anonyymi
No niinhän minäkin teen! Eli en piittaa lajittelusta. Laitan kaikki mitä luukusta mahtuu taloyhtiön sekajäteastiaan. Ja mitä ei mahdu sahaan pienemmäksi. Öljyt on hyvä imeyttää esimerkiksi asbestivillaan ennen laittamista ettei valu ulos pihalle. Remonttijätteet kannattaa viedä pieninä erinä pimeässä. Samoin auton renkaat ja akut.
- Anonyymi
Kumpaan suuntaan raha menee ? Maksaako polttolaitokset jätteestä vai maksaako lähettäjä vastaanottajalle ?
- Anonyymi
Suomen Virkamies maksaa AINA! Verorahoilla. Eikä kysy hintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043