Rohkeana tyttönä

🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää testiä väliin, kun suoloissa oli viimeksi hässäkkää.

Lähtövalmistelut alkavat olla jo melkein valmiita!

5

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipas kiva, kun kaliumit oli kohdillaan jo toisen kerran peräkkäin. Ainoo vaan, että jossakin päivän vaiheessa touhusin niin paljon, etten uskalla lähteä ajamaan! Mutta onhan päivä vielä huomennakin.🐀🪚🧹

• Informaatiokatkolla ei ole mitään tekemistä tunteiden kanssa. Joskua on vaan niin kiire, ettei millään ehdi 🥰

• Anonyymi

Miksi ei tuu mieheksi luulija tähän möyhöön että miksi pidät omaa päiväkirjaasi täällä?

• Miksi kiinnität mun kirjoituksiin huomiota? Tämä on vain yksi juttu päivän satojen kirjoitusten lomassa, eikä kosketa sinua millään lailla. Et sinä pysty määrittelemään kuka täällä mitäkin kirjoittaa. Minä kirjoitan usein pienistä tapahtumista koska onhan se yksitoikkoista luettavaa jos kirjoittaisin pelkkää ihanaa, rakasta, kaipausta ja ikävää. Tulee ihan mieleen poikani, joka kuysi uotiaana piti päiväkirjaa Muumipapan innoittamana.. Siinä luki;
        Heräsin
        Söin
        Menin ulos
        Kävin nukkumaan

Olen kirjoittanut profiilini kuvaukseen "OLEN NAINEN" . Se on mieheksiluulijaa varten, kun hänellä oli tapana unohtaa se.

• Tänne maalle tuleminen oli yhtä kamalaa kuin muistinkin. Matkalla oli mun tuurilla tietyötä ja leveä kuljetus. Sitten piti jo käydä kaupassakin, kun olin etukäteen katsonut paikkakunnan aukiolot. Tänään sitten hiljaiseloa ja toipumista rasituksesta. Saunakin on jo lämmin 🥰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1947
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1113
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1065
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      206
      997
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      995
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      941
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      909
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      865
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      838
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      780
    Aihe