Rohkeana tyttönä

🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää testiä väliin, kun suoloissa oli viimeksi hässäkkää.

Lähtövalmistelut alkavat olla jo melkein valmiita!
5206
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat
Aloittaja

Olipas kiva, kun kaliumit oli kohdillaan jo toisen kerran peräkkäin. Ainoo vaan, että jossakin päivän vaiheessa touhusin niin paljon, etten uskalla lähteä ajamaan! Mutta onhan päivä vielä huomennakin.🐀🪚🧹

Äänestä
Aloittaja

Informaatiokatkolla ei ole mitään tekemistä tunteiden kanssa. Joskua on vaan niin kiire, ettei millään ehdi 🥰

Äänestä

Miksi ei tuu mieheksi luulija tähän möyhöön että miksi pidät omaa päiväkirjaasi täällä?

Äänestä
  • Aloittaja

Miksi kiinnität mun kirjoituksiin huomiota? Tämä on vain yksi juttu päivän satojen kirjoitusten lomassa, eikä kosketa sinua millään lailla. Et sinä pysty määrittelemään kuka täällä mitäkin kirjoittaa. Minä kirjoitan usein pienistä tapahtumista koska onhan se yksitoikkoista luettavaa jos kirjoittaisin pelkkää ihanaa, rakasta, kaipausta ja ikävää. Tulee ihan mieleen poikani, joka kuysi uotiaana piti päiväkirjaa Muumipapan innoittamana.. Siinä luki;
    Heräsin
    Söin
    Menin ulos
    Kävin nukkumaan

Olen kirjoittanut profiilini kuvaukseen "OLEN NAINEN" . Se on mieheksiluulijaa varten, kun hänellä oli tapana unohtaa se.

Äänestä

Aloittaja

Tänne maalle tuleminen oli yhtä kamalaa kuin muistinkin. Matkalla oli mun tuurilla tietyötä ja leveä kuljetus. Sitten piti jo käydä kaupassakin, kun olin etukäteen katsonut paikkakunnan aukiolot. Tänään sitten hiljaiseloa ja toipumista rasituksesta. Saunakin on jo lämmin 🥰

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää testiä väliin, kun suoloissa oli viimeksi hässäkkää.

Lähtövalmistelut alkavat olla jo melkein valmiita!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu