syyhyyn tehokas hoito - rikkivaseliini

Anonyymi-ap

Hei! Olen kärsinyt syyhyn kanssa nyt puolisen vuotta. Syyhy levisi mulle poikaystävältä ja hänelle taas kaveriporukasta, jossa se pääsi leviämään. Tehtiin ensimmäinen hoito muutama kuukausi sitten nix voiteella, josta ei ollut meille, eikä kenellekkään ystävistäni mitään apua (olen myös lukenut netistä, että ei monelle muullekkaan). Olimme kuitenkin ystäväporukassa avoimia keskustelemaan asiasta ja kuulin rikkivaseliinin toimineen kahdelle kaverilleni. Kyseessä on uusi, edullinen ja kuulemani mukaan myös muita voiteita ja kapseleita tehokkaampi hoito. Ikävää on, että rikkivaseliinista ei löydy paljon tietoa, edes lääkärini ei ollut kuullut tälläisestä ennenkuin kerroin hänelle, sen takia halusin tulla kirjoittamaan asiasta tänne, jos siitä olisi jollekkin apua.
Ohjeiksi on annettu levittää rikkivaseliinia koko keholle kolmena iltana peräkkäin ja viikon päästä uudelleen. Syyhysiivous tehdään kolmannen päivän yhteydessä.
Yksi rikkivaseliini purkki maksaa noin. 16€ ja siitä riittää rasvaa kolmelle päivälle. Resepti pitää hakea lääkäriltä ja kyseinen tuote valmistetaan apteekissa, joten kun menet ensimmäistä kertaa apteekkiin hakemaan rikkivaseliinia, niin se on seuraavana päivänä valims haettavaksi.

Tsemppiä kaikille syyhystä kärsiville.

7

9047

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla rikkivaseliini käytössä nyt, myöskään minulla nix voiteesta ei ollut mitään apua ja lisänä oli scatol lääkkeet.

• Anonyymi

Tämä rikkivaseliini taitaa toimia parhaiten, en ymmärrä miksi sitä ei lääkärit tahdo määrätä.

Itse sain sitä ilmeisesti "vahingossa" muutaman ylimääräisen, joten jos jollakin hätä, niin löytyisi pari ylimääräistä tuubia.

• Anonyymi

Hei, mistä nämä pari ylimääräistä tuubia löytyisi? Kysyy turkulainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, mistä nämä pari ylimääräistä tuubia löytyisi? Kysyy turkulainen

Nämä löytyy Sastamalasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä löytyy Sastamalasta

Hei! Voisin ostaa sinulta ylimääräiset voidetuubit mutta mites toimitaan🤗?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä löytyy Sastamalasta

Onko vielä tallessa?

• Anonyymi

Onko vielä Sastamalassa vapaana rikkivaseliinia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe