Maalausliitto vastustaa

Tunnin suurmipeusjunia Helsinki-Tamoere ja Heksinki-Turku koska ne eivät pysähdy Maalausliiton peräkylissö.
Vittu hei.

24

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paluu viime vuosituhannelle.


      Oikeisto.

    • Anonyymi

      Teollisuusliiton alainen Maalausliitto haluaa kaikki työmaansa kehä kolmosen sisäpuolelle toisin kuin Maalaisliiton-Keskustan kannattajat, joista alkiolaiset haluavat pitää koko Suomen - ei pelkän kehä III:n - asuinkelpoisena.

      • Perkeleen oletustäyttö


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Perkeleen oletustäyttö

        Khihihi buaaaah!
        Tyhmä oikeistonatsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Khihihi buaaaah!
        Tyhmä oikeistonatsi!

        Meinaako kommari 1918 mallia kun visva lentää tuohon malliin.


    • Anonyymi

      Tikkurilan tehtaan maalausliike.

    • Anonyymi

      Radahanke on todetettu kannattomaksi. Miksi laittaa varoja hukkaan?

      • Anonyymi

        Ei ole ensimmäinen kerta liikennepoliittisissa uudistuksissa. Menihän Bernerin taksiuudistuskin Harakoille (SDP).


      • Rahaa päinvastoin tehdään lisää TYÖLLÄ kun paremmalle väelle jää aikaa enemmän bisneksen tekoon!


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Rahaa päinvastoin tehdään lisää TYÖLLÄ kun paremmalle väelle jää aikaa enemmän bisneksen tekoon!

        Onpas oikeistonatsieläkeläistrolli (yhdyssana sic!) tänään pahalla päällä, mutta kuulehan, jospa menisit vaikka duuniin, saattaisi vanne pään ympärillä hellittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpas oikeistonatsieläkeläistrolli (yhdyssana sic!) tänään pahalla päällä, mutta kuulehan, jospa menisit vaikka duuniin, saattaisi vanne pään ympärillä hellittää.

        Natsitteluasi pääset selittämään kamarille.


    • Anonyymi

      Ei se mikään tunnin juna ole.. Vaan 1.5h juna. Ihme valehtelua aina. Jos olisi tunnin juna. Pitäs olla luotijuna tai vielä enempi.

      • Tunti Helsinki-Vantaalta Tampereelle suorinta reittiä.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tunti Helsinki-Vantaalta Tampereelle suorinta reittiä.

        Ei ole toteutumassa, koska Orpo on Turusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole toteutumassa, koska Orpo on Turusta.

        Samoin Turku-Helsinki-tunnin juna ei toteudu, kun melkein aina on myöhästymisiä jo nykyisellä radalla. Orpo jatkaa lentomatkoja Katajan (Kok.) tapaan, vaikka bussi ja juna kulkevat useammin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Turku-Helsinki-tunnin juna ei toteudu, kun melkein aina on myöhästymisiä jo nykyisellä radalla. Orpo jatkaa lentomatkoja Katajan (Kok.) tapaan, vaikka bussi ja juna kulkevat useammin.

        Alemmat kansalaispisteet omaaville jätetään sitten vanha päärata Hämeenlinnan kautta.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tunti Helsinki-Vantaalta Tampereelle suorinta reittiä.

        "Tunti Tampereelta Tuuriin sanotaan"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Turku-Helsinki-tunnin juna ei toteudu, kun melkein aina on myöhästymisiä jo nykyisellä radalla. Orpo jatkaa lentomatkoja Katajan (Kok.) tapaan, vaikka bussi ja juna kulkevat useammin.

        Oliko niin, että hallitusohjelmassa vain luvattiin vain käynnistää Helsinki-Turun tunninratahanke? Siihenhän liittyy valtava määrä liito-oravien pesien ja lentoreittien kartoituksia ja tietenkin neuvotteluja maanomistajien kanssa. Itse rakentaminen voisi alkaa vasta seuraavan hallituksen aikana, mikäli sillä on käytössään enemmän rahaa kuin Orvolla.


    • Anonyymi

      Mikäs on se sellainen "maalausliitto

      • Anonyymi

        Taidemaalareiden ammattiliitto.


    • Anonyymi

      Mutta, oikeistososdemtrolli, mites tää kaikki paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?

    • Anonyymi

      "suurmipeusjunia", "Tamoere", "maalausliitto",?
      Oot sie oikeistonatsi kännissä keskellä päivää, vai jäikö sulla suomen kielen kirjoitus taito persu kouluun?

      • Haista kommari vittu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe