Tunnin suurmipeusjunia Helsinki-Tamoere ja Heksinki-Turku koska ne eivät pysähdy Maalausliiton peräkylissö.
Vittu hei.
Maalausliitto vastustaa
24
483
Vastaukset
- Anonyymi
Paluu viime vuosituhannelle.
Oikeisto. - Anonyymi
Teollisuusliiton alainen Maalausliitto haluaa kaikki työmaansa kehä kolmosen sisäpuolelle toisin kuin Maalaisliiton-Keskustan kannattajat, joista alkiolaiset haluavat pitää koko Suomen - ei pelkän kehä III:n - asuinkelpoisena.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Perkeleen oletustäyttö
Khihihi buaaaah!
Tyhmä oikeistonatsi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Khihihi buaaaah!
Tyhmä oikeistonatsi!Meinaako kommari 1918 mallia kun visva lentää tuohon malliin.
- Anonyymi
Tikkurilan tehtaan maalausliike.
- Anonyymi
Radahanke on todetettu kannattomaksi. Miksi laittaa varoja hukkaan?
- Anonyymi
Ei ole ensimmäinen kerta liikennepoliittisissa uudistuksissa. Menihän Bernerin taksiuudistuskin Harakoille (SDP).
Rahaa päinvastoin tehdään lisää TYÖLLÄ kun paremmalle väelle jää aikaa enemmän bisneksen tekoon!
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Rahaa päinvastoin tehdään lisää TYÖLLÄ kun paremmalle väelle jää aikaa enemmän bisneksen tekoon!
Onpas oikeistonatsieläkeläistrolli (yhdyssana sic!) tänään pahalla päällä, mutta kuulehan, jospa menisit vaikka duuniin, saattaisi vanne pään ympärillä hellittää.
Anonyymi kirjoitti:
Onpas oikeistonatsieläkeläistrolli (yhdyssana sic!) tänään pahalla päällä, mutta kuulehan, jospa menisit vaikka duuniin, saattaisi vanne pään ympärillä hellittää.
Natsitteluasi pääset selittämään kamarille.
- Anonyymi
Ei se mikään tunnin juna ole.. Vaan 1.5h juna. Ihme valehtelua aina. Jos olisi tunnin juna. Pitäs olla luotijuna tai vielä enempi.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tunti Helsinki-Vantaalta Tampereelle suorinta reittiä.
Ei ole toteutumassa, koska Orpo on Turusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole toteutumassa, koska Orpo on Turusta.
Samoin Turku-Helsinki-tunnin juna ei toteudu, kun melkein aina on myöhästymisiä jo nykyisellä radalla. Orpo jatkaa lentomatkoja Katajan (Kok.) tapaan, vaikka bussi ja juna kulkevat useammin.
Anonyymi kirjoitti:
Samoin Turku-Helsinki-tunnin juna ei toteudu, kun melkein aina on myöhästymisiä jo nykyisellä radalla. Orpo jatkaa lentomatkoja Katajan (Kok.) tapaan, vaikka bussi ja juna kulkevat useammin.
Alemmat kansalaispisteet omaaville jätetään sitten vanha päärata Hämeenlinnan kautta.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tunti Helsinki-Vantaalta Tampereelle suorinta reittiä.
"Tunti Tampereelta Tuuriin sanotaan"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin Turku-Helsinki-tunnin juna ei toteudu, kun melkein aina on myöhästymisiä jo nykyisellä radalla. Orpo jatkaa lentomatkoja Katajan (Kok.) tapaan, vaikka bussi ja juna kulkevat useammin.
Oliko niin, että hallitusohjelmassa vain luvattiin vain käynnistää Helsinki-Turun tunninratahanke? Siihenhän liittyy valtava määrä liito-oravien pesien ja lentoreittien kartoituksia ja tietenkin neuvotteluja maanomistajien kanssa. Itse rakentaminen voisi alkaa vasta seuraavan hallituksen aikana, mikäli sillä on käytössään enemmän rahaa kuin Orvolla.
- Anonyymi
Mikäs on se sellainen "maalausliitto
- Anonyymi
Taidemaalareiden ammattiliitto.
- Anonyymi
Mutta, oikeistososdemtrolli, mites tää kaikki paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
"suurmipeusjunia", "Tamoere", "maalausliitto",?
Oot sie oikeistonatsi kännissä keskellä päivää, vai jäikö sulla suomen kielen kirjoitus taito persu kouluun?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
