Mitä sellaista olet kirjoittanut nettiin, josta voit myöhemmin joutua ongelmiin?
Mitä olet kirjoittanut verkkoon
47
391
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitin että naapurini on Matti vaikka oikeasti se on Teppo.
- Anonyymi
Minä kirjoitin joskus sanan lakupekka...
- Anonyymi
Ei tämä mitään, mutta vuosia sitten yksi työkäverini laittoi kuvan someen, kun oli kahvihuoneessa syömässä pusuja, joissa oli mustan miehen kuva.
Nyt joutuu oikeuteen kuvasta. Se on varmaa.- Anonyymi
Anteeksi, mutta pusuissa ei ole koskaan ollut mustan miehen kuvaa! Eikä oikeuteen joutuisi edes kuluttaja vaan pakkaaja, jos sellainen kuva olisi. Taasko persu liikkeellä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, mutta pusuissa ei ole koskaan ollut mustan miehen kuvaa! Eikä oikeuteen joutuisi edes kuluttaja vaan pakkaaja, jos sellainen kuva olisi. Taasko persu liikkeellä!!!
Pakko kommentoida tähän sekaan, alkuperäisissä neekerinsuukoissa oli tosiaan musta mies ja musta nainen suukottelemassa ja siitä se nimikin tuli.Teinit ei muista, mutta näin se oli.Nimi muutettiin rasismikohun takia brunbergin suukoiksi, samoin kuin lakupekka lakritsit muuttivat nimensä jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kommentoida tähän sekaan, alkuperäisissä neekerinsuukoissa oli tosiaan musta mies ja musta nainen suukottelemassa ja siitä se nimikin tuli.Teinit ei muista, mutta näin se oli.Nimi muutettiin rasismikohun takia brunbergin suukoiksi, samoin kuin lakupekka lakritsit muuttivat nimensä jne.
Ai ai..olet rasisti. Menit sanomaan noita kiellettyjä sanoja. Teen kirjoituksestasi rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kiitos tiedosta! Olen liian nuori muistamaan tuota aikaa! 😁
- Anonyymi
Sanoin ajatelleeni rumaa sanaa. Iltahöpölehtien saalistajat on vainonneet siitä asti.
- Anonyymi
Muistan kun olimme hiekkalaatikolla leikkimässä . Taisin olla silloin 5-vuotias ja naapurin Liisa teki sellaisen tervehdyksen, jossa ollaan käsi suorana.
Nyt joutuu selittelemään eläkeikäisenä näitä tekoja.- Anonyymi
Oma vikasi. Mikset ajatellut silloin? Olisit valinnut kaverisi paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma vikasi. Mikset ajatellut silloin? Olisit valinnut kaverisi paremmin.
Kaverit kannattaa valita huolella. Minunkin lapsuudenkaverit oli ihan urpoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverit kannattaa valita huolella. Minunkin lapsuudenkaverit oli ihan urpoja.
Minun lapsuuden kaverit oli ihan urpoja niin ne on vieläkin ja niin on nykyisetkin kaverit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun lapsuuden kaverit oli ihan urpoja niin ne on vieläkin ja niin on nykyisetkin kaverit.
Samoin olivat silloin keskustalaisia, nykyisi persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vaihdoin ystäväpiiriä sen jälkeen kun lähdin opiskelemaan muualle. Poriin jääneet tutut alkoivat vuosi vuodelta muistuttamaan enemmän kalluja ja osa julisti olevansa persu. Kauhea katsella tuollaista vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vaihdoin ystäväpiiriä sen jälkeen kun lähdin opiskelemaan muualle. Poriin jääneet tutut alkoivat vuosi vuodelta muistuttamaan enemmän kalluja ja osa julisti olevansa persu. Kauhea katsella tuollaista vierestä.
Vierestä missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierestä missä.
Katsella sitä miten vanhoista kavereista tulee rasistisia kalluja. Ehkä ne olivat sellaisia aina, aikuisena sen viimeistään huomaa kun joillakin jää maailmankatsomus yläkoululaisen tasolle.
Isommassa kaupungissa asuessa maailmankuva kummasti avartuu ja tapaa fiksuja ihmisiä opintojen kautta. Kyllä siinä alkaa Porin elämämkallut hitsarit tuntua juntilta seuralta. - Anonyymi
Liity punavihreäksi niin et joudu vastuuseen tästä teosta.
Puolustele nyt maahanmuuton lisäämisen tärkeyttä , velanoton lisäyksen ja loisimisen merkitystä sosialistisen järjestelmän syventämiseksi.
Älä käy tilaisuuksissa missä saattaa olla persuja äläkä tervehdi kyseiseen kastiin kuuluvia näytelmiä vierastavia heeboja.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Mitä eroa on persulla ja kallulla. Tai mikä on kallu?
- Anonyymi
Kallu on nettislangia. Usein sillä viitataan elämänkoululaiseen eli ihmiseen, jolla ei ole peruskoulun jälkeistä tutkintoa. Tai on muuten todella juntti ihminen.
Moni persujen äänestäjä on kallu. Kaikki persut ei silti ole kalluja eivätkä kaikki kallut äänestä persuja. Moni kallu ei edes äänestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallu on nettislangia. Usein sillä viitataan elämänkoululaiseen eli ihmiseen, jolla ei ole peruskoulun jälkeistä tutkintoa. Tai on muuten todella juntti ihminen.
Moni persujen äänestäjä on kallu. Kaikki persut ei silti ole kalluja eivätkä kaikki kallut äänestä persuja. Moni kallu ei edes äänestä.Hyviä kallun tuntomerkkejä esimerkiksi:
- runsas alkoholin käyttö ja tupakointi
- elämäntapatöttömyys
- luottotiedottomuus
- tatuoinnit etenkin naamassa ja kaulassa
- väkivalta ja sen ihailu
- rasismi
- rikosrekisteri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä kallun tuntomerkkejä esimerkiksi:
- runsas alkoholin käyttö ja tupakointi
- elämäntapatöttömyys
- luottotiedottomuus
- tatuoinnit etenkin naamassa ja kaulassa
- väkivalta ja sen ihailu
- rasismi
- rikosrekisteriSiis elämäntapatyöttömyys. Ärsyttävää kun puhelin korjailee sanoja miten sattuu.
Rahapeliriippuvuus on myös hyvä kallun tuntomerkki. Ei kukaan järkevä niihin jää koukkuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni persujen äänestäjä on kallu. Kaikki persut ei silti ole kalluja eivätkä kaikki kallut äänestä persuja. Moni kallu ei edes äänestä.Minulla on vain ammattitutkinto ja koen olevani hiukan pihalla oleva elämänkoululainen. Olenko kallu? Persu en ole vaikka olen joskus äänestänyt persua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vain ammattitutkinto ja koen olevani hiukan pihalla oleva elämänkoululainen. Olenko kallu? Persu en ole vaikka olen joskus äänestänyt persua.
Taidat vähän olla. Ilmoitatko facebookissa koulutukseksi elämän koulun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis elämäntapatyöttömyys. Ärsyttävää kun puhelin korjailee sanoja miten sattuu.
Rahapeliriippuvuus on myös hyvä kallun tuntomerkki. Ei kukaan järkevä niihin jää koukkuun.Mene sinä mamurakastaja oikeisiin töihin ja lopeta se moniosaajien hyysääminen... On ne ihquja. Miksi ette muuta toiseen maahan kun Suomi on niin rasistinen ja kamala paikka?
Niin, miksi ? Naapurissa on tilaa, eikä tarvitse kärsiä Suomi-junttien touhuista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat vähän olla. Ilmoitatko facebookissa koulutukseksi elämän koulun?
Mikä ihmeen facebook? Joku näkkileipä merkki vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä mamurakastaja oikeisiin töihin ja lopeta se moniosaajien hyysääminen... On ne ihquja. Miksi ette muuta toiseen maahan kun Suomi on niin rasistinen ja kamala paikka?
Niin, miksi ? Naapurissa on tilaa, eikä tarvitse kärsiä Suomi-junttien touhuista.Porilainen rasistikallu huutelee :D enemmän hyötyä niistä työperäisistä maahanmuuttajista on Suomelle kuin kaltaisistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä mamurakastaja oikeisiin töihin ja lopeta se moniosaajien hyysääminen... On ne ihquja. Miksi ette muuta toiseen maahan kun Suomi on niin rasistinen ja kamala paikka?
Niin, miksi ? Naapurissa on tilaa, eikä tarvitse kärsiä Suomi-junttien touhuista.Ja mitähän ne oikeat työt mahtavat olla? Hanttihommat raksatyöllä kun muuta et saa, kun sen ammattikoulunkin jätit kesken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miksi ? Naapurissa on tilaa, eikä tarvitse kärsiä Suomi-junttien touhuista.Ketuttaako kun tienaan paremmin kuin sinä, vaikka ei tarvitse tehdä muuta kuin istua kotona etätöissä.
Kannatti käydä se lukio ja yliopisto kunnolla. Saa töitä muualtakin kuin raksalta tai K-marketin kassalta.
- Anonyymi
En tiettävästi mitään. En hauku ihmisiä rasistisesti enkä muutoinkaan moiti alatyylisillä termeillä. Persuja olen arvostelut asiallisesti ja syystä.
- Anonyymi
Harvinaista porilaiselta. Yleensä porilainen haukkuu kaikki, etenkin mamut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaista porilaiselta. Yleensä porilainen haukkuu kaikki, etenkin mamut.
Porilainen haukkuu luontevasti myös muut porilaiset sekä raumalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porilainen haukkuu luontevasti myös muut porilaiset sekä raumalaiset.
Kyllä. Mutta porilaista itseään ei saa arvostella sanallakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mutta porilaista itseään ei saa arvostella sanallakaan.
Haukkuminen ei ole arvostelua. Se on ihan ok porissa. Arvostelu ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkuminen ei ole arvostelua. Se on ihan ok porissa. Arvostelu ei.
Porilainen on kova tunkemaan nokkansa muiden asioihin. Luulee aina tietävänsä muiden asiat paremmin kuin omansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porilainen on kova tunkemaan nokkansa muiden asioihin. Luulee aina tietävänsä muiden asiat paremmin kuin omansa.
Pitää järjestää niin paljon niitä omia asioita ettei enää ehdi puuttua muiden asioihin
- Anonyymi
Olen kirjoittanut olevani hallituksen toimista eri mieltä, ja tosi monta kertaa.
Minkähänmoisen viranomaisvainon kohteeksi minä nyt mahdan joutua, kun olen mokoma mennyt käyttäämään minulle kuuluvia kansalaisen oikeuksiani, näin törkeästi vieläpä?
Rikosnimike törkeä kansalaisoikeuden oikeinkäyttö?- Anonyymi
Unohdin, kävin vieläpä äänestämässäkin, enkä äänestänyt tämän hallituksen puolueita.
Onko minulla riski joutua nyt vankilaan kun toimin äänestäessäni näitä nykyisiä viranomaisia ministereitä vastaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin, kävin vieläpä äänestämässäkin, enkä äänestänyt tämän hallituksen puolueita.
Onko minulla riski joutua nyt vankilaan kun toimin äänestäessäni näitä nykyisiä viranomaisia ministereitä vastaan?Rikosnimike: törkeä äänestysoikeuden käyttö väärin äänestämiseen.
- Anonyymi
Tiedoksi sinulle! Me ollaan nyt Suomessa eikä Venäjällä.
- Anonyymi
En mitään koska en kirjoittele sinne.
- Anonyymi
Nytkin kirjoitit.
- Anonyymi
Kirjoittelen ihan mitä sattuu.
- Anonyymi
Nyt kirjoitan laitonta matskua.
Torin R-Kioskilla käy pari homoa bussikuskia nikkailemassa miesasiakkaille ja se ahdistaa, noille pervoille on annettava porttikielto.- Anonyymi
Mikäs sua siinä ahdistaa, eiks ne nikkaile olleska sulle häh? Sellanen kyllä ahdistaa, ymmärrän.
- Anonyymi
Ketjusta pitäisi poistaa kymmenen sääntöjen vastaista viestiä.
- Anonyymi
Vittuilu ei ole laitonta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016