Mitä olet kirjoittanut verkkoon

Anonyymi-ap

Mitä sellaista olet kirjoittanut nettiin, josta voit myöhemmin joutua ongelmiin?

47

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoitin että naapurini on Matti vaikka oikeasti se on Teppo.

• Anonyymi

Minä kirjoitin joskus sanan lakupekka...

• Anonyymi

Ei tämä mitään, mutta vuosia sitten yksi työkäverini laittoi kuvan someen, kun oli kahvihuoneessa syömässä pusuja, joissa oli mustan miehen kuva.
      Nyt joutuu oikeuteen kuvasta. Se on varmaa.

• Anonyymi

Anteeksi, mutta pusuissa ei ole koskaan ollut mustan miehen kuvaa! Eikä oikeuteen joutuisi edes kuluttaja vaan pakkaaja, jos sellainen kuva olisi. Taasko persu liikkeellä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, mutta pusuissa ei ole koskaan ollut mustan miehen kuvaa! Eikä oikeuteen joutuisi edes kuluttaja vaan pakkaaja, jos sellainen kuva olisi. Taasko persu liikkeellä!!!

Pakko kommentoida tähän sekaan, alkuperäisissä neekerinsuukoissa oli tosiaan musta mies ja musta nainen suukottelemassa ja siitä se nimikin tuli.Teinit ei muista, mutta näin se oli.Nimi muutettiin rasismikohun takia brunbergin suukoiksi, samoin kuin lakupekka lakritsit muuttivat nimensä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kommentoida tähän sekaan, alkuperäisissä neekerinsuukoissa oli tosiaan musta mies ja musta nainen suukottelemassa ja siitä se nimikin tuli.Teinit ei muista, mutta näin se oli.Nimi muutettiin rasismikohun takia brunbergin suukoiksi, samoin kuin lakupekka lakritsit muuttivat nimensä jne.

Ai ai..olet rasisti. Menit sanomaan noita kiellettyjä sanoja. Teen kirjoituksestasi rikosilmoituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kiitos tiedosta! Olen liian nuori muistamaan tuota aikaa! 😁

• Anonyymi

Sanoin ajatelleeni rumaa sanaa. Iltahöpölehtien saalistajat on vainonneet siitä asti.

• Anonyymi

Muistan kun olimme hiekkalaatikolla leikkimässä . Taisin olla silloin 5-vuotias ja naapurin Liisa teki sellaisen tervehdyksen, jossa ollaan käsi suorana.
      Nyt joutuu selittelemään eläkeikäisenä näitä tekoja.

• Anonyymi

Oma vikasi. Mikset ajatellut silloin? Olisit valinnut kaverisi paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma vikasi. Mikset ajatellut silloin? Olisit valinnut kaverisi paremmin.

Kaverit kannattaa valita huolella. Minunkin lapsuudenkaverit oli ihan urpoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaverit kannattaa valita huolella. Minunkin lapsuudenkaverit oli ihan urpoja.

Minun lapsuuden kaverit oli ihan urpoja niin ne on vieläkin ja niin on nykyisetkin kaverit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun lapsuuden kaverit oli ihan urpoja niin ne on vieläkin ja niin on nykyisetkin kaverit.

Samoin olivat silloin keskustalaisia, nykyisi persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vaihdoin ystäväpiiriä sen jälkeen kun lähdin opiskelemaan muualle. Poriin jääneet tutut alkoivat vuosi vuodelta muistuttamaan enemmän kalluja ja osa julisti olevansa persu. Kauhea katsella tuollaista vierestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vaihdoin ystäväpiiriä sen jälkeen kun lähdin opiskelemaan muualle. Poriin jääneet tutut alkoivat vuosi vuodelta muistuttamaan enemmän kalluja ja osa julisti olevansa persu. Kauhea katsella tuollaista vierestä.

Vierestä missä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vierestä missä.

Katsella sitä miten vanhoista kavereista tulee rasistisia kalluja. Ehkä ne olivat sellaisia aina, aikuisena sen viimeistään huomaa kun joillakin jää maailmankatsomus yläkoululaisen tasolle.

Isommassa kaupungissa asuessa maailmankuva kummasti avartuu ja tapaa fiksuja ihmisiä opintojen kautta. Kyllä siinä alkaa Porin elämämkallut hitsarit tuntua juntilta seuralta.

• Anonyymi

Liity punavihreäksi niin et joudu vastuuseen tästä teosta.
        Puolustele nyt maahanmuuton lisäämisen tärkeyttä , velanoton lisäyksen ja loisimisen merkitystä sosialistisen järjestelmän syventämiseksi.

Älä käy tilaisuuksissa missä saattaa olla persuja äläkä tervehdi kyseiseen kastiin kuuluvia näytelmiä vierastavia heeboja.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Mitä eroa on persulla ja kallulla. Tai mikä on kallu?

• Anonyymi

Kallu on nettislangia. Usein sillä viitataan elämänkoululaiseen eli ihmiseen, jolla ei ole peruskoulun jälkeistä tutkintoa. Tai on muuten todella juntti ihminen.

Moni persujen äänestäjä on kallu. Kaikki persut ei silti ole kalluja eivätkä kaikki kallut äänestä persuja. Moni kallu ei edes äänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallu on nettislangia. Usein sillä viitataan elämänkoululaiseen eli ihmiseen, jolla ei ole peruskoulun jälkeistä tutkintoa. Tai on muuten todella juntti ihminen.

Moni persujen äänestäjä on kallu. Kaikki persut ei silti ole kalluja eivätkä kaikki kallut äänestä persuja. Moni kallu ei edes äänestä.

Hyviä kallun tuntomerkkejä esimerkiksi:
        - runsas alkoholin käyttö ja tupakointi
        - elämäntapatöttömyys
        - luottotiedottomuus
        - tatuoinnit etenkin naamassa ja kaulassa
        - väkivalta ja sen ihailu
        - rasismi
        - rikosrekisteri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä kallun tuntomerkkejä esimerkiksi:
        - runsas alkoholin käyttö ja tupakointi
        - elämäntapatöttömyys
        - luottotiedottomuus
        - tatuoinnit etenkin naamassa ja kaulassa
        - väkivalta ja sen ihailu
        - rasismi
        - rikosrekisteri

Siis elämäntapatyöttömyys. Ärsyttävää kun puhelin korjailee sanoja miten sattuu.

Rahapeliriippuvuus on myös hyvä kallun tuntomerkki. Ei kukaan järkevä niihin jää koukkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on vain ammattitutkinto ja koen olevani hiukan pihalla oleva elämänkoululainen. Olenko kallu? Persu en ole vaikka olen joskus äänestänyt persua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on vain ammattitutkinto ja koen olevani hiukan pihalla oleva elämänkoululainen. Olenko kallu? Persu en ole vaikka olen joskus äänestänyt persua.

Taidat vähän olla. Ilmoitatko facebookissa koulutukseksi elämän koulun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis elämäntapatyöttömyys. Ärsyttävää kun puhelin korjailee sanoja miten sattuu.

Rahapeliriippuvuus on myös hyvä kallun tuntomerkki. Ei kukaan järkevä niihin jää koukkuun.

Mene sinä mamurakastaja oikeisiin töihin ja lopeta se moniosaajien hyysääminen... On ne ihquja. Miksi ette muuta toiseen maahan kun Suomi on niin rasistinen ja kamala paikka?
        Niin, miksi ? Naapurissa on tilaa, eikä tarvitse kärsiä Suomi-junttien touhuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat vähän olla. Ilmoitatko facebookissa koulutukseksi elämän koulun?

Mikä ihmeen facebook? Joku näkkileipä merkki vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinä mamurakastaja oikeisiin töihin ja lopeta se moniosaajien hyysääminen... On ne ihquja. Miksi ette muuta toiseen maahan kun Suomi on niin rasistinen ja kamala paikka?
        Niin, miksi ? Naapurissa on tilaa, eikä tarvitse kärsiä Suomi-junttien touhuista.

Porilainen rasistikallu huutelee :D enemmän hyötyä niistä työperäisistä maahanmuuttajista on Suomelle kuin kaltaisistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän ne oikeat työt mahtavat olla? Hanttihommat raksatyöllä kun muuta et saa, kun sen ammattikoulunkin jätit kesken?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketuttaako kun tienaan paremmin kuin sinä, vaikka ei tarvitse tehdä muuta kuin istua kotona etätöissä.

Kannatti käydä se lukio ja yliopisto kunnolla. Saa töitä muualtakin kuin raksalta tai K-marketin kassalta.

• Anonyymi

En tiettävästi mitään. En hauku ihmisiä rasistisesti enkä muutoinkaan moiti alatyylisillä termeillä. Persuja olen arvostelut asiallisesti ja syystä.

• Anonyymi

Harvinaista porilaiselta. Yleensä porilainen haukkuu kaikki, etenkin mamut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvinaista porilaiselta. Yleensä porilainen haukkuu kaikki, etenkin mamut.

Porilainen haukkuu luontevasti myös muut porilaiset sekä raumalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porilainen haukkuu luontevasti myös muut porilaiset sekä raumalaiset.

Kyllä. Mutta porilaista itseään ei saa arvostella sanallakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Mutta porilaista itseään ei saa arvostella sanallakaan.

Haukkuminen ei ole arvostelua. Se on ihan ok porissa. Arvostelu ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukkuminen ei ole arvostelua. Se on ihan ok porissa. Arvostelu ei.

Porilainen on kova tunkemaan nokkansa muiden asioihin. Luulee aina tietävänsä muiden asiat paremmin kuin omansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porilainen on kova tunkemaan nokkansa muiden asioihin. Luulee aina tietävänsä muiden asiat paremmin kuin omansa.

Pitää järjestää niin paljon niitä omia asioita ettei enää ehdi puuttua muiden asioihin

• Anonyymi

Olen kirjoittanut olevani hallituksen toimista eri mieltä, ja tosi monta kertaa.

Minkähänmoisen viranomaisvainon kohteeksi minä nyt mahdan joutua, kun olen mokoma mennyt käyttäämään minulle kuuluvia kansalaisen oikeuksiani, näin törkeästi vieläpä?

Rikosnimike törkeä kansalaisoikeuden oikeinkäyttö?

• Anonyymi

Unohdin, kävin vieläpä äänestämässäkin, enkä äänestänyt tämän hallituksen puolueita.

Onko minulla riski joutua nyt vankilaan kun toimin äänestäessäni näitä nykyisiä viranomaisia ministereitä vastaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin, kävin vieläpä äänestämässäkin, enkä äänestänyt tämän hallituksen puolueita.

Onko minulla riski joutua nyt vankilaan kun toimin äänestäessäni näitä nykyisiä viranomaisia ministereitä vastaan?

Rikosnimike: törkeä äänestysoikeuden käyttö väärin äänestämiseen.

• Anonyymi

Tiedoksi sinulle! Me ollaan nyt Suomessa eikä Venäjällä.

• Anonyymi

En mitään koska en kirjoittele sinne.

• Anonyymi

Nytkin kirjoitit.

• Anonyymi

Kirjoittelen ihan mitä sattuu.

• Anonyymi

Nyt kirjoitan laitonta matskua.

Torin R-Kioskilla käy pari homoa bussikuskia nikkailemassa miesasiakkaille ja se ahdistaa, noille pervoille on annettava porttikielto.

• Anonyymi

Mikäs sua siinä ahdistaa, eiks ne nikkaile olleska sulle häh? Sellanen kyllä ahdistaa, ymmärrän.

• Anonyymi

Ketjusta pitäisi poistaa kymmenen sääntöjen vastaista viestiä.

• Anonyymi

Vittuilu ei ole laitonta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1552
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1502
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      224
      1236
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      326
      1085
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      166
      1064
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      309
      1024
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1016
    Aihe