Eihän tää nyt näin voi mennä

Anonyymi-ap

En suostu 😊
Meidät tarkoitettiin yhteen, sinä mies ja minä minä. Me kuulumme toisillemme. Usko jo!

31

754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17926802T

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

🤔🤠😄

• Anonyymi

Usko jo! 🥰

• Anonyymi

Mihin et suostu?

• Anonyymi

Että tää olisi tässä eikä meistä tulisi rakastavaisia. Siihen en suostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että tää olisi tässä eikä meistä tulisi rakastavaisia. Siihen en suostu.

Eikä siihen pidäkään suostua, hyvä juttu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siihen pidäkään suostua, hyvä juttu!

Enkä aio suostuakaan. Aika paljon enemmän pitäisi suostutella että luovuttaisin.

• Anonyymi

Itseäskö yrität tuota saada uskomaan

• Anonyymi

Uskon sen jo.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Asiallista musiikkia.

• Anonyymi

He still has to take good care of me until it's time to leave

• Anonyymi

Mitä sinä tähän puutut. Hus siitä troIIi.

• Anonyymi

Uskotaan uskotaan!

• Anonyymi

Huokaus ja syvä sellainen. Hän tietää ja uskoo💛

• Anonyymi

Tulispa mulle sanomaan eräs noi aloituksen sanat, niin varmaan pökräisin mutta hymy huulilla. 😬 Mutta 😔 ei toivoakaan.

• Anonyymi

Oletko ihan varma tuosta ettei toivoakaan? Jos olet varma niin et ole hän tai et ajattele minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma tuosta ettei toivoakaan? Jos olet varma niin et ole hän tai et ajattele minua.

Ilmeisesti en ole hän ja ajattelen vain häntä, en tiedä, kuka sinä olet. Ei mulle oo koskaan täällä ollu mitään. Ootellu kyllä kovasti, mutta eipä oo ollu. Hetken päästä poistun täältä. Nukahdin jo, mutta heräsin kännykkä kädessä ja uninen olo. En osaa ajatella nyt kunnolla, mutta tää mun käsitys on, ettei sitä toivoo oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti en ole hän ja ajattelen vain häntä, en tiedä, kuka sinä olet. Ei mulle oo koskaan täällä ollu mitään. Ootellu kyllä kovasti, mutta eipä oo ollu. Hetken päästä poistun täältä. Nukahdin jo, mutta heräsin kännykkä kädessä ja uninen olo. En osaa ajatella nyt kunnolla, mutta tää mun käsitys on, ettei sitä toivoo oo.

Mene nukkumaan, kun olet noin väsynyt. Peittelen ja suukotan sut uneen. Hyvää yötä. Mietitään sitä toisena päivänä kuka sinua täällä kaipaa. Voi kaivatakin joku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nukkumaan, kun olet noin väsynyt. Peittelen ja suukotan sut uneen. Hyvää yötä. Mietitään sitä toisena päivänä kuka sinua täällä kaipaa. Voi kaivatakin joku.

Kiitti, mutta luuletko, etten ole itse miettinyt jo vaikka kuinka paljon eikä se siitä oo sen selvemmäksi tullut. Käyn purkaa täällä ja kulutan aikaa ja luen muiden juttuja välillä sanoenkin jotain niihin. Jos se joku mua kaipais, ni ois se sanonu jo vaikka tähän sen tai muuallekin tai ottanu yhteyttä tai jotain, tullu käymään tjn. Kyllä mä hetken pällistelen tässä ja sit punkkaan. Tekis mieli keittää kahvia, mutku vaarana on, että sit se uni ei enää tuukaan. Eihän se varmaa oo nytkään, ku kerkesin nukahtaa hetkeks. Joka kerta ku herää, ni herää aina surullisena. Ei kiva. Ollu niin paljon vastoinkäymisiä viime aikoina ja sit tää ikävöinti. Meinannut ite kuolla ja läheisiä lähteny. Ja sit tää jatkuva ikävä siinä. Sori, kun valivali tuli nyt tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti, mutta luuletko, etten ole itse miettinyt jo vaikka kuinka paljon eikä se siitä oo sen selvemmäksi tullut. Käyn purkaa täällä ja kulutan aikaa ja luen muiden juttuja välillä sanoenkin jotain niihin. Jos se joku mua kaipais, ni ois se sanonu jo vaikka tähän sen tai muuallekin tai ottanu yhteyttä tai jotain, tullu käymään tjn. Kyllä mä hetken pällistelen tässä ja sit punkkaan. Tekis mieli keittää kahvia, mutku vaarana on, että sit se uni ei enää tuukaan. Eihän se varmaa oo nytkään, ku kerkesin nukahtaa hetkeks. Joka kerta ku herää, ni herää aina surullisena. Ei kiva. Ollu niin paljon vastoinkäymisiä viime aikoina ja sit tää ikävöinti. Meinannut ite kuolla ja läheisiä lähteny. Ja sit tää jatkuva ikävä siinä. Sori, kun valivali tuli nyt tähän.

Ei se mitään vaikka valivali tuli tähän. Toivottavasti nukahdit jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*katsoo vierestä kun hän peittelee ja suukottaa muita *

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa ketä kaipaat kun alkoi huolestuttamaan??

• Anonyymi

Taitaa olla lähtölaskenta jo alkanut.

• Anonyymi

Nytkö sä nainen vasta sen tajusit 💕

• Anonyymi

En tiedä. Aika kamalaahan tämä jatkuva epätietoisuus on ollut.

• Anonyymi

Kun edes me nähtäisiin....
      Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Vastaa sitten ketä pitäis nähdä? Tulen sitten kun kerrot ja kysyt mua nimeltä

• Anonyymi

Minä aloittaja varmaan lähestyn jossain vaiheessa (luulisin) joten tuo kutsua odotteleva oli sivusta.

• Anonyymi

Tää on niin raastavaa! Me kuulutaan yhteen, haluun vain sinut!
      Naiselleni

T: M-mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82