Nyt olisi hyvä aika, kun rasismista muutenkin irtisanoudutaan hallituksessa
RKP voisi itse nyt ehdottaa pakkoruotsin poistoa osoittaakseen etteivät ole kielirasisteja
34
615
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsin kielen (4,7%) asema on valtavan vahva ilman pakkoruotsitustakin. Ruotsinkielisillä omat päikyt, koulut ja jatkot.
- Anonyymi
Rkp:n ainoa tavoite on puolustaa vähemmistön etuoikeuksia , lisäksi niistä on hauskaa kiusata suomalaisia. Jos joskus Suomi pääsee pakkoruotsista eroon muutaman vaalikauden ajaksi niin se on rkp:n loppu. Tämä tietysti edellyttää että rkp pidetään hallituksen ulkopuolella.
- Anonyymi
Pakkoruotsi on niin vahingollinen muille
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17926823R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Rkp on kielirasistinen puolue/ freudenthalin opit.
- Anonyymi
Rkp on umpirasistinen puolue.
- Anonyymi
Nyt olisi aika, todellakin
- Anonyymi
Sinä taas voisit ehdottaa pakkoenglannin poistoa ja katua kaikkia aikaisempia puheitasi.
- Anonyymi
Eikö vain?
- Anonyymi
Olisi todellakin fiksua
- Anonyymi
Olisi järkeä
- Anonyymi
Olisi oikein
- Anonyymi
Olisi just sopiva hetki
- Anonyymi
Tätä odotamme
- Anonyymi
Nyt olisi aika, RKP
- Anonyymi
Sen kun näkisi
- Anonyymi
Tätä odotamme
- Anonyymi
Olisi fiksu aloitus
- Anonyymi
Hyvä aika nyt
- Anonyymi
Odotamme
- Anonyymi
Odotamme
- Anonyymi
Olisi aika!
- Anonyymi
Olisipa fiksu veto, kuka RKP:ssä osoittaisi niin suurta viisautta?
- Anonyymi
Olisi aika!
- Anonyymi
Pakkoruotsi on onneton riesa ja RKP myös
- Anonyymi
Olisi aika, RKP!
- Anonyymi
Rehellisyyttä RKP!
- Anonyymi
Olisi aika!
- Anonyymi
Eikö voisikin!
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Nyt rkp!
- Anonyymi
Miksi olet englantia pakottava kielirasisti?
- Anonyymi
Olisi aika
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600