Saako pankki sulkea kortin?

Anonyymi-ap

Pankki lukitsi korttini väliaikaisesti (perjantai-iltapäivänä) "epäilyttävän" 20 euron maksuyrityksen vuoksi.
Minulta ei pyydetty lupaa eikä edes lähetetty ilmoitusta.
Saako näin toimia?

7

1837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korttihan on pankin omaisuutta ja toimii pankin verkkosivuilla, ei sinun. Asiallista tietysti olisi, että asiasta olisi ilmoitettu.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­y­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17926860y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ööööö! Eihän nykyään korttia voi. Vetää yli. Tunnuslukua voi näpäyttää väärin mutta se aukeaa 24h. Mutta jos luovutat kortin toiselle ja tulee ongelmia, niin pankki saa/pitää sulkea se. Asiat on muuttunut vajaassa kymmenessä vuodessa. Aiemmin korttia sai käytettyä yli.

• Anonyymi

Pankki teki aivan oikein. Vaikutat hyvin epäilyttävältä, joten on järkevää sulkea kortti, tilisi ja oikeutesi pankkipalveluihin.

• Anonyymi

Mutta kerro vielä miten sait tilin yli? Tavalliset debit kortit eivät sitä salli. Oletan, että olet rahankäytössä limitillä oleva niinkuin aika moni muukin. Ne joilla on limittiä eivät pala kassalla.

• Anonyymi

seuraava maksu olisi kenties ollut koko tilisi.
      jos et ole itse tehnyt virhettä, pankki korvaa
      mutta jos se aiheutui sinusta ,,,, sinun pitäisi kiittää pankkia.

• Anonyymi

Mä olen kuullus tapauksesta jossa asiakas oli pyytänyt kaupan kassaa tarkistamaan kortin. Kassa oli vetänyt kortin lukian läpi ja saanut pyynnön ottaa kortti pois!

Eikä ole ainoa! kortin haltuunotossa on vielä palkkio jonka kassa saa itselleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe