Pankki lukitsi korttini väliaikaisesti (perjantai-iltapäivänä) "epäilyttävän" 20 euron maksuyrityksen vuoksi.
Minulta ei pyydetty lupaa eikä edes lähetetty ilmoitusta.
Saako näin toimia?
Saako pankki sulkea kortin?
7
1741
Vastaukset
- Anonyymi
Korttihan on pankin omaisuutta ja toimii pankin verkkosivuilla, ei sinun. Asiallista tietysti olisi, että asiasta olisi ilmoitettu.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17926860y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ööööö! Eihän nykyään korttia voi. Vetää yli. Tunnuslukua voi näpäyttää väärin mutta se aukeaa 24h. Mutta jos luovutat kortin toiselle ja tulee ongelmia, niin pankki saa/pitää sulkea se. Asiat on muuttunut vajaassa kymmenessä vuodessa. Aiemmin korttia sai käytettyä yli.
- Anonyymi
Pankki teki aivan oikein. Vaikutat hyvin epäilyttävältä, joten on järkevää sulkea kortti, tilisi ja oikeutesi pankkipalveluihin.
- Anonyymi
Mutta kerro vielä miten sait tilin yli? Tavalliset debit kortit eivät sitä salli. Oletan, että olet rahankäytössä limitillä oleva niinkuin aika moni muukin. Ne joilla on limittiä eivät pala kassalla.
- Anonyymi
seuraava maksu olisi kenties ollut koko tilisi.
jos et ole itse tehnyt virhettä, pankki korvaa
mutta jos se aiheutui sinusta ,,,, sinun pitäisi kiittää pankkia. - Anonyymi
Mä olen kuullus tapauksesta jossa asiakas oli pyytänyt kaupan kassaa tarkistamaan kortin. Kassa oli vetänyt kortin lukian läpi ja saanut pyynnön ottaa kortti pois!
Eikä ole ainoa! kortin haltuunotossa on vielä palkkio jonka kassa saa itselleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3702878Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201569Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan131101Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571017Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28988En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849