Vai onko tarvetta olla?
Oletko mustasukkainen kaivatustasi?
11
413
Vastaukset
- Anonyymi
Työpajassa sutinaa
- Anonyymi
Mikä työpaja??????
- Anonyymi
Ei kiinnosta vaikka se touhuis kaikkien maailman naisten kanssa
Viihdyn yksin oikein hyvin😁on jäänyt paljon ongelmia pois hänen suhteen. Rakastan elämääni ilman kys miestä- Anonyymi
Työpaja?
- Anonyymi
Ei ole tarvetta olla. Jonkun kanssa viestejä lähettänyt mutta ei niissä ollut mitään erikoista.
- Anonyymi
Luet toisen viestejä. Typerys
- Anonyymi
Muita naisia=ei ole vakavissaan enää kiinnostunut olemaan minun kans.
Miks nurkuisin jonkun perään joka ei paskaakaan välitä minusta ja panee muita kuin liukuhihnalla töitä tekisi.
Eihän siinä ole mitään järkeä.
Jos lähestyisi, niin tulkitsen niin, että yhä haluaa panna, muttei enää muuten kiinnosta. Aika vaikea muuta uskoa jos tieten tahtoen alkanut paneen mieluummin kun oleen minun kans. Aika idiootti täytyis olla jos tuon jälkeen vielä sen miehen alle suostuu.- Anonyymi
Juuri tämä👆 ei tarvii nähdä sitä miestä enään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä👆 ei tarvii nähdä sitä miestä enään
Niin mieti nyt. Siis poraa jonkun perään joka ei haluu olla sun kans. Voihan sitä olla surullinen, mut turha porata perään.
Ihan hukkaan meni se Mikikin, niin nätti ja fiksu mies, voi että! Eikö nyt joku olisi voinut vähän lohduttaa. Varmaan sata goottimuijas odotti kieli pitkällä.
- Anonyymi
Itken joka päivä
- Anonyymi
Ihan hirveesti. Varsinkin näistä palsta teksteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379