Oletko mustasukkainen kaivatustasi?

Anonyymi-ap

Vai onko tarvetta olla?

11

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työpajassa sutinaa

• Anonyymi

Mikä työpaja??????

• Anonyymi

Ei kiinnosta vaikka se touhuis kaikkien maailman naisten kanssa
      Viihdyn yksin oikein hyvin😁on jäänyt paljon ongelmia pois hänen suhteen. Rakastan elämääni ilman kys miestä

• Anonyymi

Työpaja?

• Anonyymi

Ei ole tarvetta olla. Jonkun kanssa viestejä lähettänyt mutta ei niissä ollut mitään erikoista.

• Anonyymi

Luet toisen viestejä. Typerys

• Anonyymi

Muita naisia=ei ole vakavissaan enää kiinnostunut olemaan minun kans.

Miks nurkuisin jonkun perään joka ei paskaakaan välitä minusta ja panee muita kuin liukuhihnalla töitä tekisi.

Eihän siinä ole mitään järkeä.

Jos lähestyisi, niin tulkitsen niin, että yhä haluaa panna, muttei enää muuten kiinnosta. Aika vaikea muuta uskoa jos tieten tahtoen alkanut paneen mieluummin kun oleen minun kans. Aika idiootti täytyis olla jos tuon jälkeen vielä sen miehen alle suostuu.

• Anonyymi

Juuri tämä👆 ei tarvii nähdä sitä miestä enään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tämä👆 ei tarvii nähdä sitä miestä enään

Niin mieti nyt. Siis poraa jonkun perään joka ei haluu olla sun kans. Voihan sitä olla surullinen, mut turha porata perään.

Ihan hukkaan meni se Mikikin, niin nätti ja fiksu mies, voi että! Eikö nyt joku olisi voinut vähän lohduttaa. Varmaan sata goottimuijas odotti kieli pitkällä.

• Anonyymi

Itken joka päivä

• Anonyymi

Ihan hirveesti. Varsinkin näistä palsta teksteistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22