Vai onko tarvetta olla?
Oletko mustasukkainen kaivatustasi?
11
420
Vastaukset
- Anonyymi
Työpajassa sutinaa
- Anonyymi
Mikä työpaja??????
- Anonyymi
Ei kiinnosta vaikka se touhuis kaikkien maailman naisten kanssa
Viihdyn yksin oikein hyvin😁on jäänyt paljon ongelmia pois hänen suhteen. Rakastan elämääni ilman kys miestä- Anonyymi
Työpaja?
- Anonyymi
Ei ole tarvetta olla. Jonkun kanssa viestejä lähettänyt mutta ei niissä ollut mitään erikoista.
- Anonyymi
Luet toisen viestejä. Typerys
- Anonyymi
Muita naisia=ei ole vakavissaan enää kiinnostunut olemaan minun kans.
Miks nurkuisin jonkun perään joka ei paskaakaan välitä minusta ja panee muita kuin liukuhihnalla töitä tekisi.
Eihän siinä ole mitään järkeä.
Jos lähestyisi, niin tulkitsen niin, että yhä haluaa panna, muttei enää muuten kiinnosta. Aika vaikea muuta uskoa jos tieten tahtoen alkanut paneen mieluummin kun oleen minun kans. Aika idiootti täytyis olla jos tuon jälkeen vielä sen miehen alle suostuu.- Anonyymi
Juuri tämä👆 ei tarvii nähdä sitä miestä enään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä👆 ei tarvii nähdä sitä miestä enään
Niin mieti nyt. Siis poraa jonkun perään joka ei haluu olla sun kans. Voihan sitä olla surullinen, mut turha porata perään.
Ihan hukkaan meni se Mikikin, niin nätti ja fiksu mies, voi että! Eikö nyt joku olisi voinut vähän lohduttaa. Varmaan sata goottimuijas odotti kieli pitkällä.
- Anonyymi
Itken joka päivä
- Anonyymi
Ihan hirveesti. Varsinkin näistä palsta teksteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895