Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö.”
Matt 13:-4
Näin on nytkin
41
799
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tuota uskontokauppiaat tyrkyttää: "Aivot narikkaan ja rahat meille"
- Anonyymi
OSUUSPANKIN TUNNUSMERKKI ONKIN VENÄJÄN KIELESTÄ EIKÖ NIIN.
- Anonyymi
Miksi annat Perkeleen itsesi eksyttää?
- Anonyymi
Ei kaikkia halua pelastua. Verukkeita kyllä löytyy ja niitä sitten voi muistella kadotuksessa!
- Anonyymi
TOI KOHTA ON SITTEN JUUTALAISILLE SIIHEN AIKAAN JUMAL AUTA TÄTÄ PERSEPORUKKAA OTA SELVÄÄ MISSÄ MIHIN AIKAAN KENESTÄ KENELLE MISSÄKIN KOHTAA ON KERROTTU 👹👹👹
- Anonyymi
Juutalaisista käy toteen heidän oman profeetan ennustus ennen ristiä
- Anonyymi
Mitäs te Taivaassa muistelette?
Elämätöntä elämää ikuisesti.- Anonyymi
Jeesuksen kanssa elämä on rikasta ja turvallista. 😁
Ei se rikkaus aina tarkoita rahaa. Jeesus antaa elämän, jota on hyvä elää. Se on turvallista elämää. Mieheni sairasti munuaistautia, kun en ollut vielä uskossa Jeesukseen, se sairaus meinasi tukahduttaa minut. Kun näki miehensä kärsivän, kärsi itsekin. Ei ollut voimaa itsessä, että olisi voinut seistä miehen rinnalla tukien, kun sydän oli tuskasta vereslihalla. Oli pakko näytellä ja silloin, kun kukaan ei nähnyt itkeä itkunsa. Miehen kanssa ollessa yritti olla tukena, mutta jälkeenpäin ajattelen, että olin aika huono tuki. Minä, joka itken, kun katselen televisiosta surullista elokuvaa, miten olisin ollut tuki, kun sydämeni itki siinä hiljaa.
Kun tulin uskoon, minulla oli turva ja ehkä pystyin sen jälkeen paremmin olemaan myös miehelleni tukena. Ainakin hän sanoi, että uskoontulo muutti minua parempaan suuntaan. En ollut enää niin sisäänpäin kääntynyt, vaan pystyin paremmin ottamaan huomioon toisen ihmisen. Kun hän kuoli, oli meillä vaikeaa, mutta kuitenkin minulla oli tunne, että minua kannattelivat iankaikkiset käsivarret. Se oli vaikeaa aikaa ja siitä on jo 30 vuotta aikaa, mutta ne ovat syöpyneet muistiini. Vaikka oli surua ja tuskaa, mutta kuitenkin tunsin Jeesuksen rakkauden ympäröivän minua.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen kanssa elämä on rikasta ja turvallista. 😁
Paitsi että takapuoli kipeytyy.
- Anonyymi
ET JUUTALAINEN NYT VAAN VEDÄ JEESUSTA RISTIIN NAULITTUA JA RAHAA SAMAAN JUUDAS PAKETTIIN KUKA SUT VOI PELASTAA KUULE ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ei usko Jeesuksen nousseen kuolleista
- Anonyymi
Veroviranomaisten kyltymättömyyttä.Elämän suurimpia virheitä.Kauniita toiselle sanomattomia sanoja.Rehellisyytä ilman maallisen suurempia hyötyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tolle tulee mieleen peräsuolet kun muut miettii taivaallisia ??? Ihan eri suunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET JUUTALAINEN NYT VAAN VEDÄ JEESUSTA RISTIIN NAULITTUA JA RAHAA SAMAAN JUUDAS PAKETTIIN KUKA SUT VOI PELASTAA KUULE ?
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, - Anonyymi
Monkki kirjoitti:
Ei se rikkaus aina tarkoita rahaa. Jeesus antaa elämän, jota on hyvä elää. Se on turvallista elämää. Mieheni sairasti munuaistautia, kun en ollut vielä uskossa Jeesukseen, se sairaus meinasi tukahduttaa minut. Kun näki miehensä kärsivän, kärsi itsekin. Ei ollut voimaa itsessä, että olisi voinut seistä miehen rinnalla tukien, kun sydän oli tuskasta vereslihalla. Oli pakko näytellä ja silloin, kun kukaan ei nähnyt itkeä itkunsa. Miehen kanssa ollessa yritti olla tukena, mutta jälkeenpäin ajattelen, että olin aika huono tuki. Minä, joka itken, kun katselen televisiosta surullista elokuvaa, miten olisin ollut tuki, kun sydämeni itki siinä hiljaa.
Kun tulin uskoon, minulla oli turva ja ehkä pystyin sen jälkeen paremmin olemaan myös miehelleni tukena. Ainakin hän sanoi, että uskoontulo muutti minua parempaan suuntaan. En ollut enää niin sisäänpäin kääntynyt, vaan pystyin paremmin ottamaan huomioon toisen ihmisen. Kun hän kuoli, oli meillä vaikeaa, mutta kuitenkin minulla oli tunne, että minua kannattelivat iankaikkiset käsivarret. Se oli vaikeaa aikaa ja siitä on jo 30 vuotta aikaa, mutta ne ovat syöpyneet muistiini. Vaikka oli surua ja tuskaa, mutta kuitenkin tunsin Jeesuksen rakkauden ympäröivän minua.Ihana todistus❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö capslock?
- Anonyymi
Onnellinen kierous ei tarkoita oveluutta suinkaan. Hankkikaa lahjoja ihmeessä.
- Anonyymi
Esaijan ennustus tarkoittanee lähinnä äimänkäkenä olemista.
- Anonyymi
EEESAUSTA ESAIAKSEEN ENNEN JEESUSTA HÄN ENNUSTI JUUTALAISTEN LUOPUMUKSEN EPÄUSKON SA SYNTIIN PEITE HEILLÄ ON TÄNÄÄNKIN.
- Anonyymi
Joku varasti vuosia sitten asunnoista tavaraa mukana ruokaohje kansio ja kotitalous oppikirja myös kirjoja hyllystä helluntailaiset varasteli virosta
- Anonyymi
Ylpeys, itsekkyys, ahneus ja tuhmuus rehottaa.
- Anonyymi
Raamattu on viisauden kirja, Koraani ymmärryksen oikeana käännöksenä.
Jumala antaa ymmärrystä lahjaksi kun lukee Koraania.
Tieto, ymmärrys ja viisaus ei kuitenkaan ole kuin ylpeyteen johtava tie. Herran päivä on kaikkia ylpeitä ja korkeita vastaan.
Risti, kärsimys ja alennustila voi saada Jumalan sääliä osakseen. Ja tuo sääli purkautuu voitelun sakramenttiin. Silmät voidellaan ja näin nähdään ja ymmärretään Jumalan säälin ansiosta.
(Gnosis).
Autuaita ovat hengellisesti köyhät heidän on taivasten valtakunta.- Anonyymi
Siis ne jotka uskovat kaiken, jonka joku kovaan ääneen sanoo? Sekavasti kailottaa.
Tavallinen ihminen, joka koulussa on kuunnellut muutakin kun jotain kirkkohistoriaa,
ymmärtää asioiden oikean laidan.
Itäisen Välimeren autiomaasta on lähtenyt omituinen tarinakokoelma.
Taivas on ylhäällä, Helvetti on maan alla. Tai ainakin siellä tyrskyää tulikuuma rikkijärvi, jossa uskomattomat kahlailevat ikuisuuksiin. Repivät vähät hiuksensa yhä vähemmäksi ja kiroavat itsensä. Lopullisesti, ei edes uusi kuolema heitä armahda.
Taivaaseen joutuneet taas ylistävät Herraa ( miksi eivät Rouvaa) äärettömyyksiin. Aamusta iltaan...
En ole ihan varma, kumpiko paikka on olisi parempi.
Onneksi tämä onkin vain ihmisten kuvitelmaa tuhansien vuosien takaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ne jotka uskovat kaiken, jonka joku kovaan ääneen sanoo? Sekavasti kailottaa.
Tavallinen ihminen, joka koulussa on kuunnellut muutakin kun jotain kirkkohistoriaa,
ymmärtää asioiden oikean laidan.
Itäisen Välimeren autiomaasta on lähtenyt omituinen tarinakokoelma.
Taivas on ylhäällä, Helvetti on maan alla. Tai ainakin siellä tyrskyää tulikuuma rikkijärvi, jossa uskomattomat kahlailevat ikuisuuksiin. Repivät vähät hiuksensa yhä vähemmäksi ja kiroavat itsensä. Lopullisesti, ei edes uusi kuolema heitä armahda.
Taivaaseen joutuneet taas ylistävät Herraa ( miksi eivät Rouvaa) äärettömyyksiin. Aamusta iltaan...
En ole ihan varma, kumpiko paikka on olisi parempi.
Onneksi tämä onkin vain ihmisten kuvitelmaa tuhansien vuosien takaa.Raamattu on seitsemästi puhdistettua kultaa eikä se siten puhdistettuna kerro koko tarinaa, vaan lapsille tarjoaa moraalisen siveyden periaatteen ja orjuuden.
On olemassa 36525 pyhää kirjaa joista 2000 on nykytiedettä. Raamattuun tuo hyvin paljon lisää ymmärrystä esim. JASHERIN KIRJA.
JUBILEES, HEENOKIN KIRJA, KORAANI, HARE KRISHNA ETC.
Raamattua lukemalla ei tule hullua hurskaammaksi vaan orjaksi jolla on korkeaa moraalista pyrkimystä.
Mutta parhaassa tapauksessa voi saada Pyhää Henkeä, joka vapauttaa. Ja jos sattuu osaamaan englantia niin ymmärtää lukemaansa 1000 kertaa enemmän kuin Suomen kielellä. Esim. Että kaikki salassa tehty vanhurskaus antaa Jumalan Henkeä. Joka kykenee salaa muilta olemaan antelias saa sen.
Suomen kielisen raamatun lukeminen saa sinut kyselemään miljoona kysymystä.
Englannin kielinen antaa 1000 vastausta eikä yhtään tarvetta kysymyksiin.
- Anonyymi
Oliko Jumala englannin kielen osaaja?
Uskon vakaasti, ettei raamatusta löydy yhtään lausetta englanniksi.
En ole vaivautunut lukemaan raamattu, siitä saa vain pään kipeäksi. Tarinat ovat niin hulluja.
Onneksi länsimaiset ihmiset eroavat kirkosta ja jättävät höpinät omaan arvoonsa.
Nuoriso äänestää myös jaloillaan.- Anonyymi
Kyllä kun Jeesus syntyi maan päälle pääkieli oli LATINA mutta tietysti Egyptin kielet on alkukieliä
- Anonyymi
Ihmiset haluavat mieluummin pysyä pimeydessä.
- Anonyymi
ÄLKÄÄ TUOMITKO ETTEI TEITÄ NIMITTÄIN TE TUOMITSETTE NIITÄ JOTKA USKOO POIKAAN SIINÄ TEETTE VÄÄRYYTTÄ JEESUKSEN OMILLE.
- Anonyymi
Pimeydessä täällä on kaikki sinäkin mutta kansa joka vaelsi pimeydessä SIIHEN AIKAAN OLI JUUTALAISET KOKONAAN PIMEYDESSÄ SODOMAN BABYLON.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLKÄÄ TUOMITKO ETTEI TEITÄ NIMITTÄIN TE TUOMITSETTE NIITÄ JOTKA USKOO POIKAAN SIINÄ TEETTE VÄÄRYYTTÄ JEESUKSEN OMILLE.
ÄLKÄÄ TUOMITKO ETTEI TEITÄ TUOMITTAISI, NIMITTÄIN TE TUOMITSETTE NIITÄ JOTKA EIVÄT USKO SATUIHIN, SIINÄ TEETTE VÄÄRYYTTÄ JÄRKENSÄ SÄILYTTÄNEILLE.
- Anonyymi
Ihminen on välinpitämätön omasta pelastumisestaan. Käsittämätöntä.
- Anonyymi
Älä sinä siitä "pulttia ota," vaikkei valtaosa ihmisistä usko satuihin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä siitä "pulttia ota," vaikkei valtaosa ihmisistä usko satuihin. 🤣
Mooses pani midianilaisen paksuksi tehän tiedätte että huoraaminen on Mooseksen tyyliä.
- Anonyymi
Kuka oli se kolmas roisto ristillä?
- Anonyymi
Se kolmas oli se pilkkaaja joka meni kadotukseen kun ei uskonut Jeesuksen olevan se Messias Jumalan poika toinen uskoi mutta ei tällä ole enää mitään merkitystä ollut 2000 vuoteen koska JEESUS NOUSI KUOLLEISTA NÄÄ JUTUT JÄI.
- Anonyymi
Että mitenkä??
- Anonyymi
Harry Lime.
- Anonyymi
"Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö.” Tämä kuvaa kaikkia kristinuskovaisia:
Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan.
Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.
Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
jne. jne.- Anonyymi
Mitäs muuta ne satujeesuksen jutut, voisi olla kuin satuja
- Anonyymi
Sepä on kauniisti ennustettu. Yhtään en ymmärtänyt.
Lisää näitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197