Siis on mamau kuskeja enmpi kuin perus juntteja
Onku nykyään mamaut syrjäyttänee kuljettajien möörön kantaväestössä
9
342
Vastaukset
- Anonyymi
Kännis ajelu vienyt suomalaisilta ajokortin ..
- Anonyymi
Kielikouluun.
Olet kovin ahkera kirjoittelemaan, mutta kun et osaa, niin merkitys jää nolliin. - Anonyymi
Syytäkin viriilien maahanmuuttajien korvata kantasuomalaiset ruunat taksin ratissa. Saadaan huolestuttavan alhaiseksi painunut syntyvyys käännetyksi parempaan suuntaan:
Joka neljännen suomalaismiehen sperma on niin kehnoa, että sillä on hyvin hankalaa tai mahdotonta saada lapsia. ”Kannattaahan tästä ilmiöstä vähän olla huolissaan.”
https://www.hs.fi/visio/art-2000008871481.html?share=747420e04548eb1f096576f8b99a2114
Uutta verta remmeihin, sanoi sahanomistaja. - Anonyymi
Kielikouluun.
- Anonyymi
Kepu hallitus sai aikaan tämän musutuksen, Takkutukka ja kumppanit!🤭
- Anonyymi
Kukaan muu ei istu ilmaiseksi 20 tuntia päivässä ja aja 5e kyytejä
- Anonyymi
5 e riittää hyvin kyydin hinnaksi kun jättää turhat maksut maksamatta ja saa sossusta lisärahaa.
Asiakkaat sitten omista veroistaan maksaa ne sossurahat. Lisäksi känniurpoilta, maalaisilta ja vanhuksilta voi helposti periä tuplamaksun jolloin liikevaihto kasvaa kohisten .Hyvä järjestelmä.
- Anonyymi
Eimsw mihinkään muututtunu. nen vaan isönnät. Ostivat kalliimia autoja ja veronmaksajat maksoivat ne jopa ueityksennautijen arbo oli noin 2oo oo o kpl
Ja kyytien hinata automaatti koeottim ,hihtoja kun ei ollut baraa jaa halvemmalla
Kuitenkin sosiaali etuus maksoi ne uudetkin kalliit autot
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083158Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182031Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991451Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t351351Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171134
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20980