Rouva Saarikko käskyttää,ja Riikka Purra anelee armoa Suuren ja Mahtavan adessä.
Ylivieskan miniä
6
213
Vastaukset
- Anonyymi
Riikka Purra pyysi anteeksi kansalta törkeitä rasistisia kirjoituksia, sehän on hyvä asia. Kiitos Riikka Purra kun pyysit anteeksi.
- Anonyymi
saarikko oli ollut räkäkännissä ruisrokissa,on oppinut marinilta miten hauskaa pidetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saarikko oli ollut räkäkännissä ruisrokissa,on oppinut marinilta miten hauskaa pidetään.
Hyvä persu, noin sitä pitää, eli Purran myllytys jatkukoot. Purra ulos hallituksesta heti, rasisteilla sinne ei ole mitään asiaa.
- Anonyymi
Kaikki väärin ajattelijat ulos hallituksesta,ja tilalle oikein ajattelevia Sosialisteja. Näin toimii Demokratia.
- Anonyymi
lilliputti puolueista hallitus pystyyn,se on demokratiaa oikeus valtiossa kolme suurinta oppisitioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227