Osaako joku kertoa, miksi narkkarit valehtelevat? Kuvittelevatko, että me selväpäiset ihmiset emme arvaisi ja tietäisi, ettei huumeidenkäyttäjän sanaan ole luottamista?
Ainut asia, jolla narkkari voi yrittää vedättää on se, että kuulija ei tiedä valehteleeko narkkari ihna joka asista ihan koko ajan, vai onko joukossa myös totta.
Asia tuli ilmi, kun yksi aineiden käyttäjä kusetti minua maanantaina. Arvasin sen kusetukseksi, joten ei se sitten ihan sitä ollutkaan. Olisin nimittäin yllättynyt enemmän, jos hän olisi puhunut totta.
Miksi narkkarit valehtelevat?
11
698
Vastaukset
- Anonyymi
miten voi olla antamatta rahaa, jos vaikka oma lapsi ja hädissään soittaa, laitetaanko esto numeroon ja jääkööt oman onnensa nojaan..., miksi tekee mieli auttaa, onko se syy jos pelkää aikuisen lapsen kuolemaa..
- Anonyymi
Silloin mahdollistat huumeiden käytön. Ja eihän se lapsi hädissään ole muuta kuin huumeiden loppumisesta. Minun ex käytti rahansa huumeisiin ja minä ostin hänen lapsilleen ruuat. Lopetin ruuan oston ja mies tajus, et ehkä vois ostaa lapsille ruokaakin. Ne ottaa niin kauan ku ne saa ja käyttää ihmisiä hyväkseen. Lapset sai olla vaan vähän nälissään eka, mut se o loputon suo, jos ei ite stoppia laita.
- Anonyymi
On olemassa narkkareita joista ei välttämättä asiaa edes huomaa eivätkä valehtele, koska on varaa siihen touhuun. Eivät myöskään mainosta asiaa kaikille. Sekakäyttäjä nistit on niitä pahimpia valehtelevia varkaita ja muut persaukiset narkit. Kun ovat sen seuraavan annoksen perässä, niin tekevät mitävaan typerää paskaa.
- Anonyymi
Narkit on valehtelun ammattilaisia. Kun tietää miten reflat repii, niin sitä oppii kaikenlaisia temppuja, että saa aineensa.
- Anonyymi
SAMOIN OVELTA OVELLE KAUPPIAAT
- Anonyymi
Tunge nyt se narkki sana sinne pimeeseen.. Et voi tietää toisten taustoja. Mitä sattui ja milloin. En tunne muuten suakaan. Oletan sun olevan trollaava polle nisti, ja kai joudut maksaan aineet erilaisilla luontopoluilla.
- Anonyymi
Sano yksikin selväpäinen ihminen tässä maailmassa?? Oliko se Pol Pot..? Et vissiin ikään valehtele mistään, niin vastaus on siinä miksi et.. Kaikki valehtelee. Varsinkin jos näet nälkää ilman juomaa
- Anonyymi
julkinen menoerä on lisääntynyt huumeiden käytön vuoksi ja niiden hoidot, ei vanhuksilta eikä edes työikäisiltä oteta edes verikokeita muuten kun leikkauksiin mennesssä, mutta näiltä huumehörhöiltä otetaan laajat verenkuvat ja niiden ottaminen maksavat satasia yhdeltä kerralta, olen laskuja nähnyt,
Näiltä elämänsä ja vielä läheistensä elämän pilaajat jotka itse vapaaehtoisesti vetävät huumeita ja yhteiskunta maksaa näiden hoidot
Mutta vanhuksien hoitoon ei ole varaa jotka tehneet elämänsä töitä ja maksaneet veronsa ja eläneet nuhteettomasti mutta nämä' hörhöt saavat apuja monista pisteistä avoimet ovet auki ja apuja saa.
mutta ikäihminen jos vaivoissa ja soittaa päivystykseen niin sieltä sanotaan että älä tänne tuu , täällä täyttä, soita ambulanssi ja mene sairaalaan. sitten kun soittaa hätänueroon , sieltä soittta ambulanssiväki oletko varma että tarvit autonja kyytin. tämä tapahtui ,uutama päivä sitteen ja kyseinen vaivainen todettiin heti tarvitsevan leikkauksen , eli erittäin paha tilanne, ja nyt tarkkailussa tarviiko ehkä leikata uudellaan.
Tässä tämä nykyajan tärkeysjärjestys, nykyajan hyvinvointivaltiossa.
juuri tuli ilmi tämäuutisissa tämä nykyajan kullannuppujen elämän tyyli, velttoilua, ei mitään velvollisuuksia , vain kaikenlainen pahan tekeminen , rikkominen, rötöstely, öiset hurjistelut , onnetttomuuksia ja ruumiita ja mömmöä naamaan. Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa. PUHUTAAN ETTÄ SE ON SAIRAS JOKA OTTAA HUUMEITA MUTTA MINÄ PIDÄN SITÄ SELKÄRANGATTOMUUTENA JA vastuun välttämisenä. - Anonyymi
Ovat joskus puhuneet asiallisesti totta mutta naulasitte seinille, niin ei enää kukaan puhu totta.
- Anonyymi
USA:n varjovarapresidentti Elon Musk on narkkari. Hän on myös yksi maailman rikkaimmista oligarkeista. Trump, Musk, Vance ja Putin tulevat tuhoamaan ennen näkemättömästi maailmaa.
- Anonyymi
Alkoholistit ovat myös kovia valehtelemaan ja luulevat ettei sitä huomata , kyllä huomataan vaan ei sanota mitä.n koska hän vaan alkaisi länkyttämään takaisin , siis kuunnella ja ajatellaan että itselleen valehtelee , muut ei usko. Joten luulen ettäkaikkiin riippuvaisuus sairauksiin kuuluu valehtelu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887