Lähtö tapahtuisi hyppyrimäkien luota, kiertäisi koko Puijonmäen laen niin etäältä kuin mahdollista. Vauhtia tulisi saada kelkkaan mm. kun kelkkamäki ylittää Puijolle nousevat tien, kelkkamäki jatku tästä kiertäen vastapäivään ja loppuun tulisi saada myös vauhtia niin että kelkka nousee vauhti hidastuen lähtöpaikka saakka.
Rata tehdään ruostumattomasta teräksestä.
Puijolle kelkkamäki
9
193
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
Tänne palstalle eivät enää nykyään eksy muut kuin älykkyydeltään vähemmälle jääneet kaikestavalittajat. Täältä on melko turha kysellä ja etsiä mitään järkeviä vastauksia, valitettavasti.
- Anonyymi
Eläkeläisille on olemassa juttukerhoja. Mene sinne juttelemaan jos on yksinäistä näistä kymmenistä keskustelualoituksista päätellen
- Anonyymi
2-5 tilanne. Minä AP olen laittanut 2 viestiä ja 5 viestiä on joltakin häiriköltä.
- Anonyymi
Rattikelekalla hyppyrmäkkeen, se se ee kyllä hyvin piättys, ee se lento, vuan se alastulo...
- Anonyymi
Sen takia täytyy rakentaa kelkkamäki ettei ne joilla ei ole itsesuojeluvaistoa laske kelkalla hyppyrimäestä.
- Anonyymi
Kelkkamäki ja sen kaveriksi köysirata!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846