Kannattaisikohan miettiä vielä sitä yhteistyötä persujen kanssa... oliko järkevää, millään mittarilla.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Einsatzgruppen
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ordnungspolizei
Huvittava sattuma muuten, että nimi/sana Orpo on lyhenne, joka tarkoittaa natsisaksan Ordnungspolizeita.
Muistutus/ påminnelse RKP:lle
8
165
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksessa ei tajuta, että he loukkaavat kansan oikeudentajua,
ottamalla hallitukseen puolueen, jonka rasismia enemmistö kansasta
ei hyväksy. - Anonyymi
Hallituksessa ei tajuta, että he loukkaavat kansan oikeudentajua,
ottamalla hallitukseen puolueen, jonka rasismia enemmistö kansasta
ei hyväksy, vaikka he hyväksyvätkin.
Kansan mielestä he tekevät väärin. Kansalla on parempi oikeudentunto. - Anonyymi
Kauanko kansan pitää alistua niiden tahtoon, joiden moraali
on höllentynyt riman alle ?- Anonyymi
Liberaaliksi itsensä brändänneet joille pakottaminen kielipolitiikassa on kaikki.
Siinä ei äärioikeistolla ole mitään väliä, kielipolitiikka ja siihen kytketyt rahavirrat on se juttu.
- Anonyymi
Erittäin hyvä muistutus aloittajalta.
- Anonyymi
Anna- Maja tee päätös hallituksesta lähtemisestä.Pelastat Suomen.
- Anonyymi
Juuri näin. Pelasta Suomen maine ja oman puolueen maine!!
"Suomen hallituksen rasismikohuja ja Iltalehden toimittajaan kohdistunutta maalittamista Tanskassa on seurattu jossain määrin järkyttyneinä.
– On yllättävää, että tällaista voi tapahtua maassa, jonka kuvittelimme olevan yhtä demokraattinen kuin oma maamme."
Lähde:IL
- Anonyymi
Tämä meno ei voi jatkua. PS on ainoastaan haitta koko Suomelle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086