Tilatkaa Vesa Keskiseltä toimintasuunnitelma kaupunkinne pelastamiseksi. Kun teiltä itseltänne ei näytä mikään onnistuvan. Minäkin osaisin tehdä siitä tuottavan ja sykkivän kaupungin. Teillä on olemassa kaikki ulkoiset puitteet kaupunkinne unesta herättämiseen mutta kun ei pää toimi niin se ei sitten toimi.
Sanokaa, mitä firmaa, kylää tai kaupunkia on vienyt eteenpäin sellainen ajattelutapa, että lakkautetaan se, tämä ja tuo, kun se ei kannata.
Istuttakaa siihen jokeen lohia älkääkä näjkö sitä pelkkänä vieraslaji kysymyksenä. On siinä joessa ollut 50 luvulla sampiakin.
Tuottakaa hyödyllistä ja nykyaikaista teknogiaa. Rautalammilla on maailman suurin skandium esiintymä.
Geologian tutkimuskeskus löysi Rautalammin skandium -esiintymän kymmenen vuotta sitten. Se on Euroopan suurin ja maailmanlaajuisesti ainutlaatuinen. Esiintymän arvoksi on arvioitu jopa 34 miljardia euroa. Skandiumista on hyötyä esimerkiksi autojen, urheilupolkupyörien ja lentokoneiden valmistamisessa.
Viljelkää jotain muutakin kuin mansikkaa. Esim, öljykasveista on kysyntää.
Mutta minä arvaan jo,,,ei se kannata kuitenkaan ja riski on liian suuri. Nyyyhhhh...
Hei Suonenjokelaiset
Anonyymi-ap
1
480
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäinhyvin sanottu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089