Kokeilkaa ihmeessä onko autosi ikiliikkuja, hiljeneekö autosi nopeus kun nostat jalan kaasulta.

Anonyymi-ap

Kokkeile, jos näin ei käy niin autosi on ikiliikkuja varmaankin eikä pysähdy koskaan.
Eli autosi nopeutta voi säädellä ilman että poljet jarrua koko ajan.

13

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoinen nero!

      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla nero tajutakseen tuollaisen asian. Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille yksinkertaiset asiatkin ovat kuitenkin haastavia.


      • Anonyymi

        Enhän minä ole nero vaan ne ketkä on keksineet liikenteessä ikiliikkujan, auton nopeus ei laske koskaan jos ei paina jarrua vaan se kulkee ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla nero tajutakseen tuollaisen asian. Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille yksinkertaiset asiatkin ovat kuitenkin haastavia.

        "Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille "

        Auttaako tuo ihmisten herjaaminen jotenkin henkiseen pahoinvointiisi vai mikä tuo mekanismi on?

        Aina jäänyt vähän itselle arvoitukseksi että mitä tuosta saa.


    • Anonyymi

      Pari kertaa olen moottoritiellä nähnyt auton, jonka jarruvalot vilkahtelivat tasaiseen tahtiin. Ilmeisesti painoivat kaasua jatkuvalla syötöllä ja säätivät vauhtia jarrulla. Melkoinen jatkuva valoshow takana tuleville oli nähtävissä.

    • Anonyymi

      Minä olen kanssa huomannut, että joskus jonon perässä ajaessa edellä ajava painaa jarrua muutaman minuutin välein eli jojoilee koko ajan. Sen mielestä bensa on ilmeisesti liian halpaa, koska tasaisemmalla ajotavalla voisi parilitraa vähemmän kulua satasella.

      • Anonyymi

        Tuo jonossa jarruttelu johtuu siitä, että kuski ei osaa itse säädellä vauhtia, vaan liimautuu liian lähelle edellä ajavan takapuskuria ja antaa sen edellä ajavan määrätä vauhtinsa.

        Kun jättää riittävän turvavälin edellä ajavaan voi tosiaan säädellä omaa vauhtiaan pelkästään kaasupolkimella suurimmalta osin. Kaikki vaan ei osaa ajaa järkevästi ja rennosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo jonossa jarruttelu johtuu siitä, että kuski ei osaa itse säädellä vauhtia, vaan liimautuu liian lähelle edellä ajavan takapuskuria ja antaa sen edellä ajavan määrätä vauhtinsa.

        Kun jättää riittävän turvavälin edellä ajavaan voi tosiaan säädellä omaa vauhtiaan pelkästään kaasupolkimella suurimmalta osin. Kaikki vaan ei osaa ajaa järkevästi ja rennosti.

        Tuossa letkassa ajossa se adaptiivinen vakkari pääsee parhaiten oikeuksiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa letkassa ajossa se adaptiivinen vakkari pääsee parhaiten oikeuksiinsa.

        Tuppaa olemaan nykivää kyytiä tollasella adaptiivisella.

        Herkimmillään reagoi moottoritiellä kun mutka tulee, toisella kaistalla ajavaankin ja "nostaa jalan kaasulta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuppaa olemaan nykivää kyytiä tollasella adaptiivisella.

        Herkimmillään reagoi moottoritiellä kun mutka tulee, toisella kaistalla ajavaankin ja "nostaa jalan kaasulta"

        En kaikkien merkkien adaptiivisen vakkarin toiminnasta tiedä, mutta ainakin omassa autossani tuo toimii varsin kiitettävästi, ja miellyttävän pehmeästi, enkä motarilla ole havainnut kertomaasi ongelmaa.
        Ja antaahan se, maantie ja moottoritie ajoon mukavuuden lisäksi määrättyä rentoutta, verraten pelkkään "lapikkaalla" vauhdin säätelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaikkien merkkien adaptiivisen vakkarin toiminnasta tiedä, mutta ainakin omassa autossani tuo toimii varsin kiitettävästi, ja miellyttävän pehmeästi, enkä motarilla ole havainnut kertomaasi ongelmaa.
        Ja antaahan se, maantie ja moottoritie ajoon mukavuuden lisäksi määrättyä rentoutta, verraten pelkkään "lapikkaalla" vauhdin säätelyyn.

        Olin uuden corollan kyydissä ja siinä oli kyllä aivan selkeä nykiminen ja se reagoi viereisellä kaistalla kulkeviin autoihin, etenkin mutkapaikoissa.

        Ehkä noissa on eroja...


    • Anonyymi

      ainakin joissain toy-ota, eli lelu-ota, hybrideissä syttyy kojelaudassa valo: nyt ladataan akkua kun painat jarrua tai ajat tyhjäkäynnillä..

    • Anonyymi

      Ei mulla hiljentynyt transitin vauti vaikken pitänyt jalkaa kaasulla, kaasuvaijeri oli poikki ja kaasutin narulla että pääsin hallille.
      Sitten aikoinaan ajoin hiluxilla, siinä oli sellainen kylmäkäynnistyksen apuri että sait ruuvaamalla kaasua päälle, sillä pysty myös ajamaan ilman että painoi kaasua.

      Eli oliko mulla ikiliikkujat?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

      Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7403
    2. 78
      4913
    3. Se on hyvästi

      Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4809
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

      Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4218
    5. Alavuden sairaala

      Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      3008
    6. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2639
    7. Sisäsiittosuus

      Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2541
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46
      2186
    9. Törkeää toimintaa

      Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2181
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

      Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1820
    Aihe