Kokeilkaa ihmeessä onko autosi ikiliikkuja, hiljeneekö autosi nopeus kun nostat jalan kaasulta.

Anonyymi-ap

Kokkeile, jos näin ei käy niin autosi on ikiliikkuja varmaankin eikä pysähdy koskaan.
Eli autosi nopeutta voi säädellä ilman että poljet jarrua koko ajan.

13

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoinen nero!

      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla nero tajutakseen tuollaisen asian. Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille yksinkertaiset asiatkin ovat kuitenkin haastavia.


      • Anonyymi

        Enhän minä ole nero vaan ne ketkä on keksineet liikenteessä ikiliikkujan, auton nopeus ei laske koskaan jos ei paina jarrua vaan se kulkee ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla nero tajutakseen tuollaisen asian. Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille yksinkertaiset asiatkin ovat kuitenkin haastavia.

        "Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille "

        Auttaako tuo ihmisten herjaaminen jotenkin henkiseen pahoinvointiisi vai mikä tuo mekanismi on?

        Aina jäänyt vähän itselle arvoitukseksi että mitä tuosta saa.


    • Anonyymi

      Pari kertaa olen moottoritiellä nähnyt auton, jonka jarruvalot vilkahtelivat tasaiseen tahtiin. Ilmeisesti painoivat kaasua jatkuvalla syötöllä ja säätivät vauhtia jarrulla. Melkoinen jatkuva valoshow takana tuleville oli nähtävissä.

    • Anonyymi

      Minä olen kanssa huomannut, että joskus jonon perässä ajaessa edellä ajava painaa jarrua muutaman minuutin välein eli jojoilee koko ajan. Sen mielestä bensa on ilmeisesti liian halpaa, koska tasaisemmalla ajotavalla voisi parilitraa vähemmän kulua satasella.

      • Anonyymi

        Tuo jonossa jarruttelu johtuu siitä, että kuski ei osaa itse säädellä vauhtia, vaan liimautuu liian lähelle edellä ajavan takapuskuria ja antaa sen edellä ajavan määrätä vauhtinsa.

        Kun jättää riittävän turvavälin edellä ajavaan voi tosiaan säädellä omaa vauhtiaan pelkästään kaasupolkimella suurimmalta osin. Kaikki vaan ei osaa ajaa järkevästi ja rennosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo jonossa jarruttelu johtuu siitä, että kuski ei osaa itse säädellä vauhtia, vaan liimautuu liian lähelle edellä ajavan takapuskuria ja antaa sen edellä ajavan määrätä vauhtinsa.

        Kun jättää riittävän turvavälin edellä ajavaan voi tosiaan säädellä omaa vauhtiaan pelkästään kaasupolkimella suurimmalta osin. Kaikki vaan ei osaa ajaa järkevästi ja rennosti.

        Tuossa letkassa ajossa se adaptiivinen vakkari pääsee parhaiten oikeuksiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa letkassa ajossa se adaptiivinen vakkari pääsee parhaiten oikeuksiinsa.

        Tuppaa olemaan nykivää kyytiä tollasella adaptiivisella.

        Herkimmillään reagoi moottoritiellä kun mutka tulee, toisella kaistalla ajavaankin ja "nostaa jalan kaasulta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuppaa olemaan nykivää kyytiä tollasella adaptiivisella.

        Herkimmillään reagoi moottoritiellä kun mutka tulee, toisella kaistalla ajavaankin ja "nostaa jalan kaasulta"

        En kaikkien merkkien adaptiivisen vakkarin toiminnasta tiedä, mutta ainakin omassa autossani tuo toimii varsin kiitettävästi, ja miellyttävän pehmeästi, enkä motarilla ole havainnut kertomaasi ongelmaa.
        Ja antaahan se, maantie ja moottoritie ajoon mukavuuden lisäksi määrättyä rentoutta, verraten pelkkään "lapikkaalla" vauhdin säätelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaikkien merkkien adaptiivisen vakkarin toiminnasta tiedä, mutta ainakin omassa autossani tuo toimii varsin kiitettävästi, ja miellyttävän pehmeästi, enkä motarilla ole havainnut kertomaasi ongelmaa.
        Ja antaahan se, maantie ja moottoritie ajoon mukavuuden lisäksi määrättyä rentoutta, verraten pelkkään "lapikkaalla" vauhdin säätelyyn.

        Olin uuden corollan kyydissä ja siinä oli kyllä aivan selkeä nykiminen ja se reagoi viereisellä kaistalla kulkeviin autoihin, etenkin mutkapaikoissa.

        Ehkä noissa on eroja...


    • Anonyymi

      ainakin joissain toy-ota, eli lelu-ota, hybrideissä syttyy kojelaudassa valo: nyt ladataan akkua kun painat jarrua tai ajat tyhjäkäynnillä..

    • Anonyymi

      Ei mulla hiljentynyt transitin vauti vaikken pitänyt jalkaa kaasulla, kaasuvaijeri oli poikki ja kaasutin narulla että pääsin hallille.
      Sitten aikoinaan ajoin hiluxilla, siinä oli sellainen kylmäkäynnistyksen apuri että sait ruuvaamalla kaasua päälle, sillä pysty myös ajamaan ilman että painoi kaasua.

      Eli oliko mulla ikiliikkujat?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe