Kokkeile, jos näin ei käy niin autosi on ikiliikkuja varmaankin eikä pysähdy koskaan.
Eli autosi nopeutta voi säädellä ilman että poljet jarrua koko ajan.
Kokeilkaa ihmeessä onko autosi ikiliikkuja, hiljeneekö autosi nopeus kun nostat jalan kaasulta.
13
283
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoinen nero!
- Anonyymi
Ei tarvitse olla nero tajutakseen tuollaisen asian. Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille yksinkertaiset asiatkin ovat kuitenkin haastavia.
- Anonyymi
Enhän minä ole nero vaan ne ketkä on keksineet liikenteessä ikiliikkujan, auton nopeus ei laske koskaan jos ei paina jarrua vaan se kulkee ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla nero tajutakseen tuollaisen asian. Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille yksinkertaiset asiatkin ovat kuitenkin haastavia.
"Sinulle ja kaltaisillesi pölvästeille "
Auttaako tuo ihmisten herjaaminen jotenkin henkiseen pahoinvointiisi vai mikä tuo mekanismi on?
Aina jäänyt vähän itselle arvoitukseksi että mitä tuosta saa.
- Anonyymi
Pari kertaa olen moottoritiellä nähnyt auton, jonka jarruvalot vilkahtelivat tasaiseen tahtiin. Ilmeisesti painoivat kaasua jatkuvalla syötöllä ja säätivät vauhtia jarrulla. Melkoinen jatkuva valoshow takana tuleville oli nähtävissä.
- Anonyymi
Minä olen kanssa huomannut, että joskus jonon perässä ajaessa edellä ajava painaa jarrua muutaman minuutin välein eli jojoilee koko ajan. Sen mielestä bensa on ilmeisesti liian halpaa, koska tasaisemmalla ajotavalla voisi parilitraa vähemmän kulua satasella.
- Anonyymi
Tuo jonossa jarruttelu johtuu siitä, että kuski ei osaa itse säädellä vauhtia, vaan liimautuu liian lähelle edellä ajavan takapuskuria ja antaa sen edellä ajavan määrätä vauhtinsa.
Kun jättää riittävän turvavälin edellä ajavaan voi tosiaan säädellä omaa vauhtiaan pelkästään kaasupolkimella suurimmalta osin. Kaikki vaan ei osaa ajaa järkevästi ja rennosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo jonossa jarruttelu johtuu siitä, että kuski ei osaa itse säädellä vauhtia, vaan liimautuu liian lähelle edellä ajavan takapuskuria ja antaa sen edellä ajavan määrätä vauhtinsa.
Kun jättää riittävän turvavälin edellä ajavaan voi tosiaan säädellä omaa vauhtiaan pelkästään kaasupolkimella suurimmalta osin. Kaikki vaan ei osaa ajaa järkevästi ja rennosti.Tuossa letkassa ajossa se adaptiivinen vakkari pääsee parhaiten oikeuksiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa letkassa ajossa se adaptiivinen vakkari pääsee parhaiten oikeuksiinsa.
Tuppaa olemaan nykivää kyytiä tollasella adaptiivisella.
Herkimmillään reagoi moottoritiellä kun mutka tulee, toisella kaistalla ajavaankin ja "nostaa jalan kaasulta" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppaa olemaan nykivää kyytiä tollasella adaptiivisella.
Herkimmillään reagoi moottoritiellä kun mutka tulee, toisella kaistalla ajavaankin ja "nostaa jalan kaasulta"En kaikkien merkkien adaptiivisen vakkarin toiminnasta tiedä, mutta ainakin omassa autossani tuo toimii varsin kiitettävästi, ja miellyttävän pehmeästi, enkä motarilla ole havainnut kertomaasi ongelmaa.
Ja antaahan se, maantie ja moottoritie ajoon mukavuuden lisäksi määrättyä rentoutta, verraten pelkkään "lapikkaalla" vauhdin säätelyyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaikkien merkkien adaptiivisen vakkarin toiminnasta tiedä, mutta ainakin omassa autossani tuo toimii varsin kiitettävästi, ja miellyttävän pehmeästi, enkä motarilla ole havainnut kertomaasi ongelmaa.
Ja antaahan se, maantie ja moottoritie ajoon mukavuuden lisäksi määrättyä rentoutta, verraten pelkkään "lapikkaalla" vauhdin säätelyyn.Olin uuden corollan kyydissä ja siinä oli kyllä aivan selkeä nykiminen ja se reagoi viereisellä kaistalla kulkeviin autoihin, etenkin mutkapaikoissa.
Ehkä noissa on eroja...
- Anonyymi
ainakin joissain toy-ota, eli lelu-ota, hybrideissä syttyy kojelaudassa valo: nyt ladataan akkua kun painat jarrua tai ajat tyhjäkäynnillä..
- Anonyymi
Ei mulla hiljentynyt transitin vauti vaikken pitänyt jalkaa kaasulla, kaasuvaijeri oli poikki ja kaasutin narulla että pääsin hallille.
Sitten aikoinaan ajoin hiluxilla, siinä oli sellainen kylmäkäynnistyksen apuri että sait ruuvaamalla kaasua päälle, sillä pysty myös ajamaan ilman että painoi kaasua.
Eli oliko mulla ikiliikkujat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822