Rekan takana aina valtava jono autoja ja ohi ei pääse millään. 80 km/h matelua lahteen asti. Väillä 100 km/h, rajoitus, mutta sitä ei pääse ajamaan jos rekka vetää letkaa.
Pitäs saada ohituskaistoja. Tai miksei kaikista suomen teistä ole voitu tehdä nelikaistaisia. Tampere-Helsinki tyyliin. Tampere-Helsinki teistä taas tykkään koko matka 120km/h ja kun on neljä kaistaa rekoista pääsee helposti ohi.
Lahdentie on äryttävän hidas ajaa.
26
973
Vastaukset
- Anonyymi
joskus sujuukin, ajelin latvialaisen puoliperän takana ja vauhti oli n 110km/h taitaa olla paremmat rajoittimet näitten poikien autoissa. mutta suoraan meni ja sujuvasti.
- Anonyymi
Lahdentie on aivan kauhea ajettava juuri matelun vuoksi. Sen verran olen eri mieltä, että aika harvoin mikään rekka vetää jonoa, vaan ihan tavallinen henkilöauto. Kuljettajana minä-minä-tyyppi, jolla omasta mielestään on oikeus ajaa 60 km/h muista välittämättä.
- Anonyymi
juu ei rekan 110 kauheita jonoja kerää
- Anonyymi
Pitää heti ohittaa kun pystyy ettei joudu jumiin.
- Anonyymi
Mistä sinne ajetaan, tienviitat puskien takana.
Missä Pälkäne ?
- Anonyymi
Pahimmat jonothan tuolla kerää aina Toyota-kuskit. Hybridi-Yaris, Auris tai Corolla yleensä vetämässä jonoa 70-75 vauhtia. Mulla ei oo ollu koskaan Toyotaa ni vaikee päästä sisään siihen, miks noilla autoilla on aina ajettava jonoja keräten.
- Anonyymi
ettei vaan moottori hyrähdä käymään niin vittu on päästävä sähköllä kotiin. viis muista, nää samat ilmasto-ilmarit on liikenneympyröiden hitaimpia ulosmenijöitä lähtee pian se desin kulutus pyöriin. vitun idiootit.
- Anonyymi
Kyllä tähän vastenmieliseen joukkoon voi laskea mukaan kaikki sähköautot. Yleensä nämä ovat yleisimpiä jonojen muodostajia.
- Anonyymi
En ole mikään Toyota-fani, mutta kyllä tuolla näkyy ihan normaaleja volkkareita ja mersujakin ajamassa alinopeutta. Viimeksi tänään sekä Tampereelle mentäessä, että sieltä palatessa joku urpo vetää alinopeutta. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa tajuta jos on satasen nopeusrajoitus niin se 80km/h voi hieman normaaleja kuskeja ärsyttää? Ehkä 1/10 kerroista tuolla saa ajaa rajoituksen mukaan, silloinkin ehkä lähinnä kun ei ole muita kuin itse liikenteessä.
- Anonyymi
Rakenna oma tie, niin ei tarvitse märehtiä muiden menemistä.
- Anonyymi
Lahti se tie on hidas ja mummot aina edessä kun yritän ajaa sataa.
- Anonyymi
me ei veljeni kanssa liikuta autolla lainkaan, juostaan jokapaikkaan ja niin lujaa kun päästään. Ohi pääsee kun huutaaa LATUA, huonompi kuntoiset kyllä väistää.
- Anonyymi
Kun tulee Orivedeltä ja haluaa Lahteen ja Pälkäneelle päin, mistä käännytään ?
Täysin summissa joutuu kääntymään kun ei ole kuin yksi puskassa,
lumessa oleva vanha tienviitta. - Anonyymi
Aloittajan kannattaisi kokeilla sitä oikean puoleista poljinta.
- Anonyymi
Kun tulee Pohjanmaalta ja Orivedeltä ja haluaa Pälkäneelle
Hämeenlinnaan ja Helsinkiin.
Mistä käännytään Lahden tielle.
Viddumainen risteysalue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tulee Pohjanmaalta ja Orivedeltä ja haluaa Pälkäneelle
Hämeenlinnaan ja Helsinkiin.
Mistä käännytään Lahden tielle.
Viddumainen risteysalue.Totta , todella surkeat opasteet .
- Anonyymi
jep, tänäänkin siinä lumimyräkässä yks hybridi yaris ajeli ilman takavaloja ja ihan saatanan kovaa, 45km/h. ja sitten se tapahtui, rampilta oli joku tulossa varmaan sataa niin tää saatanan puolisähköpelle löysy kuin löysikin kaasupolkimen ja jaris lähti hervottomaan laukkaan mutta ei vittu ihan ehtinyt ja siihen vaipui varis taas 45 nopeuteen, mikä näitä kusipäitä vaivaa HÄH. vedin ohi siitä ja lennätin paskalumet tän kyrvän variksenpelättimen naamalle. hulluja noi on.
- Anonyymi
Totta turiset, näitä näkee Lahdentiellä monia joka päivä.
- Anonyymi
mää vedän aina ohi kun pääsee, keskinopeus yöllä tullessani tre-kla 125km/h
- Anonyymi
Mutsin nurkissa ei saa hyvää autoa millä voi ajaa nopeasti.
- Anonyymi
Aina siellä on hiljaa ajettu
- Anonyymi
Ajaa
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Eilen juuri kirosin tota väliä TRE-Lahti. En ole ennen tota väliä joutunut ajamaan ja nyt kun jouduin on pakko sanoa, että on yksi paskimmista teistä missä olen ajanut.
Helvetilliset jonot jatkuvasti joita rekat vetää ja ohituspaikkoja todella vähän.
Ja sitten ne välin parhaat vitsit - nopeusvalvontakamerat!
Kun ei koko matkalla ole muuta kun helvetin peltoa, metsää ja joku kapinen pikkukylä, kameroiden määrä on ihan järjetön.- Anonyymi
Ne kamerat ovat siellä juuri sinun kaltaisiasi kaahareita varten. Kortti pois vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kamerat ovat siellä juuri sinun kaltaisiasi kaahareita varten. Kortti pois vaan.
Köyhillä on aina olevinaan kiire.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569