Olisi ihanaa päästä antamaan naiselle

Anonyymi-ap

Suuseksiä kunnolla 😜 Yhä uudestaan ja tuntikausia..
Rakastan sen antamista ja olen saanut palautetta että olen ollut siihen astisista paras suuseksin antajista.

Rakastan kaikkea naisten pimpeissä💕

Hyvää kesäpäivää toivottaa Tapani

43

446

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Buaahaa spede Buaahaa hanki flesu ja lutkuta sitä

      • Anonyymi

        Ei tarvitse sellaista kuten sinä nähtävästi tarvitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse sellaista kuten sinä nähtävästi tarvitset.

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅


      • Anonyymi

        Oho spede flesu ja niuvanniemi siinäpä pyhä kolminaisuus. Pidähänä siellä missä olet oikein kivaa. Mut älä tuu kertoo enempää touhuistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

        Söitkö sä sen flesun kun kerran upposi.


      • Anonyymi

        Spede Buaahaa Niuvanniemestä ilmottautui keskusteluun henkevällä ja syvällisellä viisauvellaan, tervetuloa jutteleen. Miten teillä siellä Niuvaniemessä on järjestetty näin tärkeä ja terveellinen asia kuin piparin syönti, mielenkiinnosta vaan tievustelen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede Buaahaa Niuvanniemestä ilmottautui keskusteluun henkevällä ja syvällisellä viisauvellaan, tervetuloa jutteleen. Miten teillä siellä Niuvaniemessä on järjestetty näin tärkeä ja terveellinen asia kuin piparin syönti, mielenkiinnosta vaan tievustelen?

        Kommentoit spede siis itseäsi. Buahhaa buaaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

        Sinun typerät kirjoitukset eivät uppoa kehenkään, kirjoitat samoja typeryyksiä joka päivä jokaiseen ketjuun.
        Olet selvästikin kehitysvammainen juttujen perusteella.
        Kuolet neitsyenä, työttömänä ja hylkiönä.
        Et edes ymmärrä miten sinulle nauretaan jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun typerät kirjoitukset eivät uppoa kehenkään, kirjoitat samoja typeryyksiä joka päivä jokaiseen ketjuun.
        Olet selvästikin kehitysvammainen juttujen perusteella.
        Kuolet neitsyenä, työttömänä ja hylkiönä.
        Et edes ymmärrä miten sinulle nauretaan jatkuvasti.

        Spedeltä paloi käämit buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedeltä paloi käämit buaahaa

        Oikeesti toivottavasti kärähti kunnolla. Toivottavasti jättävät sut jo lopultakin hoidotta.


    • Anonyymi

      Ai jaa vaikka olis kaikki sukupuolitaudit tippurista kuppaan sinä daiju nuolet

      • Anonyymi

        Kuka on puhunut mitään että antaisin sellaiselle suuseksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on puhunut mitään että antaisin sellaiselle suuseksiä?

        Mistä sinä tiedät onko tauteja jos ei tyyppi kerro heh heh


      • Anonyymi

        Niinkö sinä hönö luuseri teet.


      • Anonyymi

        Totta, mutta joku mulukku on ne sinne viljelly ensiksi, ei ne tauvit sinne itekseen omia aikojaan lennä eikä kehity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta joku mulukku on ne sinne viljelly ensiksi, ei ne tauvit sinne itekseen omia aikojaan lennä eikä kehity.

        Sinäkö sen kuppasen kullis oot sinne vieny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen kuppasen kullis oot sinne vieny.

        Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa

        Niinpä mikähän sinutkin hiljentais.


    • Anonyymi

      Täällä olisi posliini pimppa 17 vuotiaan jalkojen välissä 😝
      Jos herra aloittajaa kiinnostaa

      • Anonyymi

        Aloittajasta en tiedä mutta minua kiinnostaa kyllä! Pitkään ja hartaasti, mitä muuta tarjolla?? Rinnat isot/pienet, haluisitko että lipsuttelen peppuas myös?? m27


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajasta en tiedä mutta minua kiinnostaa kyllä! Pitkään ja hartaasti, mitä muuta tarjolla?? Rinnat isot/pienet, haluisitko että lipsuttelen peppuas myös?? m27

        Pedofiili ilmoitettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajasta en tiedä mutta minua kiinnostaa kyllä! Pitkään ja hartaasti, mitä muuta tarjolla?? Rinnat isot/pienet, haluisitko että lipsuttelen peppuas myös?? m27

        Delaa sairas pipipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedofiili ilmoitettu

        itsesikö ilmoit sut osataan hakee,kait oikein osoitteesi laitoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa sairas pipipää

        Painu pelle sirkukseen..Älä tuu tänne sairauksista kertomaan tutkituta ensin oma pääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedofiili ilmoitettu

        Eli olet niin tyhmä että et edes ymmärrä termiä pedofiili, oikeasti miten tyhmä sinä olet?
        Suojaikä on Suomessa 16 vuotta, sen ikäistä saa panna miten vanha vain.
        Toisekseen pedofiilit ovat kiinnostuneita esimurrosikäisistä.


      • Anonyymi

        Joo varmaanki on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedofiili ilmoitettu

        Mistä sinä semmosen bongasit, kerro toki lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet niin tyhmä että et edes ymmärrä termiä pedofiili, oikeasti miten tyhmä sinä olet?
        Suojaikä on Suomessa 16 vuotta, sen ikäistä saa panna miten vanha vain.
        Toisekseen pedofiilit ovat kiinnostuneita esimurrosikäisistä.

        No sä et reppana tajunut olevasi pedari. Raastuvassa se vasta sulle selvisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä et reppana tajunut olevasi pedari. Raastuvassa se vasta sulle selvisi.

        Minä en ole kiinnostunut esimurrosikäisistä lapsista tai edes teineistä, todistat että et ymmärrä edes termejä joita käytät koska olet älykkyysosamäärältäsi niin matalalla.

        Minä en ole ikinä ollut oikeudessa mistään, olen älykäs ja herrasmies.

        Opettele termistö kuntoon joita käytät, että et jatkuvasti nolaa itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole kiinnostunut esimurrosikäisistä lapsista tai edes teineistä, todistat että et ymmärrä edes termejä joita käytät koska olet älykkyysosamäärältäsi niin matalalla.

        Minä en ole ikinä ollut oikeudessa mistään, olen älykäs ja herrasmies.

        Opettele termistö kuntoon joita käytät, että et jatkuvasti nolaa itseäsi.

        Jaahas osui ja upposi. Spede sähän nyt sekosit täysin. Tais totuus sattuu hönöä todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas osui ja upposi. Spede sähän nyt sekosit täysin. Tais totuus sattuu hönöä todella paljon.

        Sinun vammaiset kirjoitukset eivät vaikuta minuun mitenkään.

        Ainoa joka täällä sekoilee olet sinä, toistat samaa jatkuvasti.

        Kerroin sinulle tosiasioita jotka taisivat sattua sinun vaurioituneeseen mieleen, olet oikeasti niin idiootti että et edes tajua miten nolaat itsesi.

        Tsemppiä, tarvitset sitä että selviät yksin elämässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vammaiset kirjoitukset eivät vaikuta minuun mitenkään.

        Ainoa joka täällä sekoilee olet sinä, toistat samaa jatkuvasti.

        Kerroin sinulle tosiasioita jotka taisivat sattua sinun vaurioituneeseen mieleen, olet oikeasti niin idiootti että et edes tajua miten nolaat itsesi.

        Tsemppiä, tarvitset sitä että selviät yksin elämässäsi.

        Jaahas selväksi tuli miksi olet tollanen. Olisit heti kertonut olet yksin ja mielesi on vaurioitunut. Epäilemättä olet pedofiilin uhri. Ehkäpä isäs on käyttänyt sua hyväkseen. Ja hyvin tuntuu jutut uppovan kun kiihkoilet täällä Buaahaa buhahhaa painu pelle sirkukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vammaiset kirjoitukset eivät vaikuta minuun mitenkään.

        Ainoa joka täällä sekoilee olet sinä, toistat samaa jatkuvasti.

        Kerroin sinulle tosiasioita jotka taisivat sattua sinun vaurioituneeseen mieleen, olet oikeasti niin idiootti että et edes tajua miten nolaat itsesi.

        Tsemppiä, tarvitset sitä että selviät yksin elämässäsi.

        Oootko oikeesti noin saatanan tyhmä. Miten täällä kukaan voi nolata ittensä. Jos vois sinä olisit onnistunut siinä täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas selväksi tuli miksi olet tollanen. Olisit heti kertonut olet yksin ja mielesi on vaurioitunut. Epäilemättä olet pedofiilin uhri. Ehkäpä isäs on käyttänyt sua hyväkseen. Ja hyvin tuntuu jutut uppovan kun kiihkoilet täällä Buaahaa buhahhaa painu pelle sirkukseen.

        Eivät vaikuta minuun mitenkään sairaan luuserin kirjoitukset joka ei edes ymmärrä termejä joita käyttää.

        Kirjoitin selvästikin sinusta, etkö tätäkään ymmärrä tyhmyyttäsi?

        Minä voin henkisesti erittäin hyvin toisin kuin sinä itse.
        Minulla on myös loistava kihlattu, sellaista sinä et saa ikinä kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oootko oikeesti noin saatanan tyhmä. Miten täällä kukaan voi nolata ittensä. Jos vois sinä olisit onnistunut siinä täydellisesti.

        Minä olenkin keskivertoa älykkäämpi, sinä taas keskivertoa tyhmempi.
        Sinä nolaat itsesi päivittäin noilla epäkypsillä ja sairailla kirjoituksilla.

        Olet täydellisesti epäonnistunut elämässä ja ihmisenä, sinulla ei näytä olevan elämää ilman tätä palstaa.
        Purat tänne pahaa oloasi ja tyhjyyttä.

        Oletko kertaakaan pystynyt kirjoittamaan mitään järkevää tai kypsää tänne?

        Nähtävästi sinua se totuus sattui kun piti kaksi viestiä kirjoittaa perätysten 😊

        Nyt en enää jatka sinulle kirjoittamista, on selvää että et edes ymmärrä miten nolaat itsesi, tai miten kerrot siitä että et voi hyvin tai ole älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu pelle sirkukseen..Älä tuu tänne sairauksista kertomaan tutkituta ensin oma pääs.

        Sää mää ja bää on kytymätön buaahaa


      • Aloittajasta en tiedä, mutta itseäni kiinnostaisi kovastikin posliini pimppasi.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on kytymätön buaahaa

        Juu täysin kytymätön? sä olet siitä ei ole epäilystäkään. Tuo määkiminenhän kertoo mille tasolle olet jäänyt.


    • Anonyymi

      Kerropas kukan on sinä joka nolaa itsensä täällä. Kerrotko kaikille sinä nolas itsensä chatissa se on kauheen tyhmä idiootti. Kerro mitä ne vastas. Et ole keskimääräistä älykkäämpi. Muistat jutuillasi spedeä Niuvanniemeltä .Sauli N

      • Anonyymi

        Mitäpä jos opettelisit kirjoittamaan edes kunnolla, kirjoitat nyt kuin vajaaälyinen kymmenen vuotias...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos opettelisit kirjoittamaan edes kunnolla, kirjoitat nyt kuin vajaaälyinen kymmenen vuotias...

        No parempi sekin Spede Niuvanniemeltä. Tuo itsesi kehuminen ja muiden haukkuminen kyllä kertoo enempi susta itsestäsi kuin kenestäkään muusta. Kärsit vakavasata alemmuuskompleksista. Kun kukaan ei sua reppanaa arvosta yrität tehdä sen itse. Kukas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No parempi sekin Spede Niuvanniemeltä. Tuo itsesi kehuminen ja muiden haukkuminen kyllä kertoo enempi susta itsestäsi kuin kenestäkään muusta. Kärsit vakavasata alemmuuskompleksista. Kun kukaan ei sua reppanaa arvosta yrität tehdä sen itse. Kukas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.

        Sinun ei kannata yrittää olenkaan analysoida kun älykkyytesi ei siihen selvästikään riitä, vastasin vain samalla mitalla tuolle joka joka päivä kirjoittaa täysin samat asiat joka ketjuun.
        Minä en kärsi alemmuuskompleksista tai muustakaan psyykeen häiriöistä.
        Itseasiassa exänikin arvostaa minua edelleenkin eron jälkeenkin, koska olin hyvä kumppani hänelle neljä vuotta.
        Samoin muut läheiseni arvostavat minua ihmisenä.

        Tämä "spedehörhö" se haukkuu muita täällä koska ei henkisten ongelmien vuoksi muuhun kykene, mikä on erittäin surullista.

        Minä en koskaan hauku muita ensin täällä, en vain siedä moukkamaista käytöstä älyllisesti huono-osaisilta.

        Tsemppiä sinne, toivottavasti aurinko vielä paistaa sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei kannata yrittää olenkaan analysoida kun älykkyytesi ei siihen selvästikään riitä, vastasin vain samalla mitalla tuolle joka joka päivä kirjoittaa täysin samat asiat joka ketjuun.
        Minä en kärsi alemmuuskompleksista tai muustakaan psyykeen häiriöistä.
        Itseasiassa exänikin arvostaa minua edelleenkin eron jälkeenkin, koska olin hyvä kumppani hänelle neljä vuotta.
        Samoin muut läheiseni arvostavat minua ihmisenä.

        Tämä "spedehörhö" se haukkuu muita täällä koska ei henkisten ongelmien vuoksi muuhun kykene, mikä on erittäin surullista.

        Minä en koskaan hauku muita ensin täällä, en vain siedä moukkamaista käytöstä älyllisesti huono-osaisilta.

        Tsemppiä sinne, toivottavasti aurinko vielä paistaa sinne.

        Avaudut vaina ihana itsestäsi. Musta tuntuu sinä olet todellakin kuun pimeällä puolella. Sinähän täällä reppana voit selittää ihan mitä vain. Totuus on kumminkin toinen. Kuka uskoo tollasen hörhön juttuja. Edelleen kukas kissan hännän nostaa jos kissa ei itse. Meneekö jo jakeluun.


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe