Ruisrokissa Saarikko joutui hoipertelemaan ja oksentamaan.
Perussuomalaisten vaalimenestys käy niin mahan päälle vieläkin.
Onko Kuusamossa samaa rapulaa?
Keskusta hoipertelee ja oksentaa
4
757
Vastaukset 4
- Anonyymi
Annika tulossa hoipertelemaan ja oksentamaan perussuomalaisten päälle.
Neliveto Massikka päivystää olutfestareilla keskustassa kun keskustalaiset pilettää niinkun suviseurapuhuja jauho-Sanna tyttöjen kesken piletti taannoin tsadissa.
Oksennus lentää, varokaa persut! - Anonyymi
Keskustassa pahoinvointia. Oksennusvaara, jopa sortumisvaara Nilon sillalla.
Annika saanut suosituksia muulta vihervasemmistolta, että kannattas käyttää jauhoja. Ne kun ei lihota ja tekevät olon niin mukavan vittumaisen persuvastaiseksi ja natsimaiseksi, että lehmätkin näkee rasismiharhoja!👹🤢 - Anonyymi
Anteeksi kun olin 1960-luvulla niin rasisti, että en antanut heiniä navetasta romaanijoukolle, joka tuli tervehtimään meitä porukalla useamman hevoskolonnan voimin.
Pyysivät kahvinkeittoa ja ruokaa mutta minä olin niin rasisti etten antanut mitään.
Olen pahoillani ja pyydän anteeksi jos vaan voitte antaa anteeksi.
Elkää nyt tuomitko vaan antakaa anteeksi!
Tunnustan olleeni kuusamolainen rasisti ja olen taivalkoskelaisia sanonut ”tappikoskelaisiksi” ja posiolaisia ”poronmunan purijoiksi”!
Anteeksi.. - Anonyymi
Pusäyttäkää hyeenalauma demokratian nimissä!
https://www.adressit.com/vaadimme_riikka_purran_pysymista_tehtavissaan_ja_tyorauhan_antamista_hanelle
Riitan puolesta🌷
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110553- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 57509
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää125472Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445