Harrikkaheikit

Anonyymi-ap

mikähän vttu siinä on että noitten maantiivistäjien pakoputket huutaa hulluna ja käsi käy kaasulla kun runkkarilla vehkeessä. yks kekkula rupes mussuttaan jotain kun huomautin asiasta, rupes änkeen lähemmäs niin sanoin että sentti vielä niin putoot siihen. ymmärsi saamarin risuparta kaikota. meni varmaan kertoon kavereilleen. ärsyttää tollaset helvetin metelipesäkkeet.

10

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs vanhempi "harrikkaheikki" kertoi, ettei moottori pysy käynnissä ellei härnää kaasulla. Meteliä pitää olla siksi, että tietää moottorin olevan käynnissä. Risuparrat on huonokuuloista porukkaa kuten huomasit, tuli sinuakin lähemmäksi, että kuulisi asiasi.

• Anonyymi

ja pian olisi ollut huono näkökin kun silmät muurautunut umpeen. ja ehkä huono ulosantikin ilman hampaita.

• Anonyymi

Suurin osa noista harrikkaheikeistä on koulukiusattuja yökastelijoita .

• Anonyymi

Alkujaan ehkä vain koulukiusattuja, mutta nuo vatkaimet on hakanneet munuaiset hajalle, siksi aina housut märkänä. Päivälläkin ei pelkästään yöllä.

• Anonyymi

Tuntuu olevan pitkälti tyyppejä ketkä ei oikein musiikin ym saralla menestyneet
        Neitimäistä menoa

• Anonyymi

Älä ny , kehuskelevat että tämähän on elämän tapa

• Anonyymi

Suorat putket suurimmalla osalla. Kuvittelevat varmaan,että äänessä on voimaa. Ihan kuin mopo pojat.

• Anonyymi

Juu ikaalissa oli koolla viikoloppuna tuollaisia käyntihäiriöisiä pakoputkivammaisia , 99% ei läpäisi mitään katsastusta....ja niitä pidetään brändi tuotteena vaikka kohtuuttoman huonoja.

• Anonyymi

ajoin kerran koeajossa tuollaisen täristimen, ihan kaamee, mun hondaani (goldwing) haukutaan jäätelöautoksi ja homokiikuksi mutta on vaan sata kertaa parempi ajaa kuin koeajamani harrikan matkamalli. ja saakelin kalliskin vielä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe