Harrikkaheikit

Anonyymi-ap

mikähän vttu siinä on että noitten maantiivistäjien pakoputket huutaa hulluna ja käsi käy kaasulla kun runkkarilla vehkeessä. yks kekkula rupes mussuttaan jotain kun huomautin asiasta, rupes änkeen lähemmäs niin sanoin että sentti vielä niin putoot siihen. ymmärsi saamarin risuparta kaikota. meni varmaan kertoon kavereilleen. ärsyttää tollaset helvetin metelipesäkkeet.

10

781

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs vanhempi "harrikkaheikki" kertoi, ettei moottori pysy käynnissä ellei härnää kaasulla. Meteliä pitää olla siksi, että tietää moottorin olevan käynnissä. Risuparrat on huonokuuloista porukkaa kuten huomasit, tuli sinuakin lähemmäksi, että kuulisi asiasi.

• Anonyymi

ja pian olisi ollut huono näkökin kun silmät muurautunut umpeen. ja ehkä huono ulosantikin ilman hampaita.

• Anonyymi

Suurin osa noista harrikkaheikeistä on koulukiusattuja yökastelijoita .

• Anonyymi

Alkujaan ehkä vain koulukiusattuja, mutta nuo vatkaimet on hakanneet munuaiset hajalle, siksi aina housut märkänä. Päivälläkin ei pelkästään yöllä.

• Anonyymi

Tuntuu olevan pitkälti tyyppejä ketkä ei oikein musiikin ym saralla menestyneet
        Neitimäistä menoa

• Anonyymi

Älä ny , kehuskelevat että tämähän on elämän tapa

• Anonyymi

Suorat putket suurimmalla osalla. Kuvittelevat varmaan,että äänessä on voimaa. Ihan kuin mopo pojat.

• Anonyymi

Juu ikaalissa oli koolla viikoloppuna tuollaisia käyntihäiriöisiä pakoputkivammaisia , 99% ei läpäisi mitään katsastusta....ja niitä pidetään brändi tuotteena vaikka kohtuuttoman huonoja.

• Anonyymi

ajoin kerran koeajossa tuollaisen täristimen, ihan kaamee, mun hondaani (goldwing) haukutaan jäätelöautoksi ja homokiikuksi mutta on vaan sata kertaa parempi ajaa kuin koeajamani harrikan matkamalli. ja saakelin kalliskin vielä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe